הבלוג של freshionup

freshionup

מיזם בין לאומי אשר מיועד לקדם לחשוף מעצבים חדשים ולספק פלטפורמה מכירתית שיווקית ועסקית. מעצבים שאין להם (עדיין) את האמצעים לבנות קולקציה מלאה , לשכור חנות , להחזיק מלאי ולנהל עסק ועדיין היו רוצים להתחיל להיחשף לעולם... +עוד

מיזם בין לאומי אשר מיועד לקדם לחשוף מעצבים חדשים ולספק פלטפורמה מכירתית שיווקית ועסקית. מעצבים שאין להם (עדיין) את האמצעים לבנות קולקציה מלאה , לשכור חנות , להחזיק מלאי ולנהל עסק ועדיין היו רוצים להתחיל להיחשף לעולם הרחב. האתר מבוסס אך ורק על פריטי אופנה מעוצבים של מעצבים עצמאיים ואינו מיועד לפריטים תעשייתיים ואו של מעצבי אופנה גדולים ומובילים. הפריטים באתר מבוססים על : הלבשה , הנעלה , תכשיטים , פרטי אופנה נלווים כגון תיקים ,חגורות , ארנקים וכו'. כל מעצב שירצה , פשוט נכנס לאתר , בוחר לעצמו שם משתמש וסיסמא ומעלה את הפריטים שלו לאתר (תמונות). מאותו רגע הוא נוכח באתר ויכול לבצע מכירות של מוצריו. המכירות מבוצעות ישירות מול הקונה , והמעצב שולח את המוצר לקונה ברגע שבוצע התשלום. אין צורך בידע מוקדם. התשלום עצמו מבוצע דרך מערכת ה PAYPAL. האתר מסייע לכל מעצב אופנה להחזיק חנות פעילה ,למצוא לקוחות , להיחשף , למצב את עצמו ולמכור כל זאת ללא כל השקעה או ידע עסקי מוקדם. בנוסף מספק האתר תכנים מקצועיים הדרושים למעצבי אופנה על מנת להתקדם כולל הכוונה עסקית שיווקית. לדוגמא http://freshionup.com/blog/post/being-a-young-fashion-designer בהמשך הדרך ייפנה האתר גם לקנייני רשתות , בוטיקים ואנשי אופנה - כולם בין לאומיים מובילים על מנת שיכולו לאתר דרכו מעצבי אופנה צעירים ומבטיחים , לרכוש את מוצריהם , לבצע אתם עסקאות אחרות או אף לשכור את שירותיהם. יש בכוחו של המיזם , אם יצליח , לייצר חשיפה בין-לאומית נאה לכוחות העיצוב הצעירים ולדור העתיד של עולם האפנה.

עדכונים:

פוסטים: 5

החל מפברואר 2015

שקופית10עשרה טיפים לבניית עסק אופנה עצמאי חדש ומצליח

מעצב אופנה הוא אמן  , יוצר. זה נהדר אם מדובר רק באומנות ויצירה, עם זאת, כאשר מדובר בעסק שצריך גם להרוויח, יש כמה נקודות שכדאי להתייחס אליהן :

1.  תכנית עבודה מסודרת – תכנני קדימה: אנחנו אוהבים לרוץ קודם ולחשוב , אם בכלל , אח”כ. בעסק , במיוחד קטן ועצמאי, זו עלולה להיות טעות גורלית ויקרה. כמה צריך למכור כדי להרוויח ? כמה לקוחות יש כמה כל אחד מהם יקנה ביום, בשבוע , בחודש ? מתי הם ישלמו ? כמה מלאי צריך ומתי מזמינים אותו ואיפה הוא יאוחסן….. המון פרטים. לפני שאת יושבת לבנות קולקציה – הכיני תכנית עסקית קצרה ופשוטה. צריכה עזרה ? זה הזמן לקחת סיוע , כי הבסיס הוא כאן. יועץ, אבא, דוד חבר או אפילו אצלנו , העיקר שתהיי לך תכנית בסיס טובה. מכאן הסיכוי להצליח מכפיל את עצמו.  הגדירי מראש את תחום המומחיות שלך. במה את הולכת לעוסק , מה יהיו המוצרים בהם תתמחי . קבלי החלטה מה את לא עושה. זה לא פחות חשוב. תכנית טובה היא כמו מגדלור לאנייה. ברגע שהדלקת את הפנס את יודעת את הכיוון אליו את הולכת…..

2. הגדירי את קהל היעד הכי  טוב שאפשר:  קל יותר לתקשר עם הלקוחות שלך ולגרום להם לאהוב את מה שאת עושה , כאשר את מכוונת נכון. אם את מכוונת ל” נשים “, הגדירי לעצמך בנות כמה הן צריכות להיות אלה שאת חושבת עליהן , כדי שהפריטים שאת מעצבת באמת יתאימו להן.  אופי המוצרים , הגודל, האם את מחפשת נשים שילבשו את הפריטים לעבודה, למפגשי קפה עם חברות האם הן אימהות בשמרה מלאה או נשות עסקים או אולי שניהם.  ברגע שאת יודעת , לעצמך, מי הוא קהל היעד שלך, תוכלי ליצור עבורם את הפריטים הטובים ביותר ובעיקר, יהיה לך קל לתקשר אתם, למצוא אותם, ולהתחבב עליהם.

3. ציירי תמונה ברורה לפני שתתחילי: אל תתחילי לחשוף מוצרים לפני שאת מוכנה. חשוב שיהיו לך מספר עיצובים שיכולים לייצר את התמונה שאת רוצה ולהעיד על מי ומה את. שיכולים לייצר את הסיפור שאת רוצה לספר ובעיקר מה שאת רוצה שיחשבו עלייך ושיאיין אותך כמעצבת.

4. צרי חותם אישי ברור:  יש מעצבי אופנה רבים שם, בחוץ. ואת צריכה להיות מזוהה בצורה ברורה וחדשה ככל שניתן. להיות ייחודית או מוגדרת במשהו שניתן לזהות ולחבר אלייך. כזה שכשעיצובים שלך יצאו החוצה קהל המטרה יהיה מסוגל להגיד –”זה של…” . זה יכול להיות ברמת הסגנון, החתימה, האריזה , הלוגו , העיקר שהזיהוי שלך יהיה חדד משמעי וברור. השקיעי זמן ביצירת החותם שלך. זה יכול להיות מאד מהותי בהמשך הדרך שלך

5. למדי ושלטי היטב בשרשרת הייצור: ודאי שאת מבינה את זה היטב ואת שולטת במה שקורה. עיצובים נפלאים זה חשוב. אבל איכות חשובה גם כן , ומועדי אספקה , והזמנה מינימאלית , ויכולת הבד לשרוד את הכביסה , וסוג הבד ועוד ועוד. את חייבת להבין ובעיקר לשלוט בתהליך כיד שזה לא ישלוט בך… אם את לא מרגישה בטוחה , לא סגורה על כל הפרטים וחוששת שאת עושה משהו לא נכון בקשי עצה או עזרה ממישהו שמבין ויכול לסייע. אנחנו כאן גם בשביל זה. פני אלינו ונשתדל לתת עצה טובה. [email protected]

6. מבנה התמחור – האיום הארור: תמחיר זו תורה שלמה. אסור ליפול כאן. חשוב מאד לבנות תמחור באופן מקצועי ונכון ובעיקר שלוקחים בחשבון את כל העלויות הרלוונטיות ויש הרבה כאלה. אחרי הכל מדובר בעסק שצריך לפרנס אותך. וודאי שלקחת בחשבון את את הזמן שלך ועלותו, את עלות החומר, ייצור, תחבורה, יחסי ציבור, שיווק, אריזה, שירות לקוחות, משלוח וכל מחיר אחר שיש לך באופן ישיר,  כך שאת מוכרת ברווח ולא בהפסד ….

7. היי תחרותית בשוק הרלוונטי: יש הרבה מעצבי אופנה אחרים בשוק. בניית התמחיר היא דבר אחד , מחיר תחרותי הוא הצד השני של אותה משוואה. לצרכן יש חלופות ויש סכומי כסף שהוא מוכן או לא מוכן להוציא על פריטים מסוימים. צרי מחיר צרכן כזה שמשלב את מבנה העלויות הנכון שלך ומייצר רווחיות אבל גם “יורד היטב בגרון” של הלקוחות אותם סימנת כקהל המטרה שלך.

8. היי נגישה, אנושית ונוכחת : יש לך יתרון גדול כמעצבת אופנה עצמאית וצעירה. יש לך שם, פנים, אישיות. שלא כמו עם מותגים בינלאומיים גדולים אתך צרכנים יכולים באמת לדבר. אתה לא נייקי או קוקה קולה (עדיין …) את אדם. הצרכן שלך יכול להתייחס אליך. תני להם. שידעו מי את , ואיך את נראית , ויאפה למדת , ומה מניע אותך. יותר קל ללקוחה לקנות מוצר ממישהי שהיא מרגישה שהיא מכריה. יותר קל להקשר. להתחבר , לאהוב. אל תהיי זרה ומנוכרת. זה יפריע ויקלקל.

9. בני מעגל חברים רחב: עשי כל מאמץ לבנות מעגל רחב וגדול של אנשים שיכירו אותך ואת אותם. הם אלה שהכי קל אח”כ להפוך ללקוחות נאמנים. החברות שלך הן אלה שייקנו ממך הכי בקלות והכי הרבה. אז דאגי שיש לך הרבה כאלה. אול תגידי “זה לא אני”  ו “זה לא מתאים לי” . תתאמצי. זה חלק מהסיכוי שלך להצליח.

10. בני מערכת תוססת ודינאמית: ברגע שאת שמה את המוצרים שלך על המדף (או אתר האינטרנט) העבודה שלך רק מתחילה. הלקוחות שלך צריכים לראות את דברים חדשים כל הזמן. שינויים. דברים צריכים לקרות אחרת את מרדימה את הלקוחות שלך. צבעים חדשים, סדר חנות שונה, תוכן חדש וכמובן  פוסטים ובלוגים חדשים שאת כותבת (ואם את לא , שבי ותתחילי). הביקור שלהם אצלך הופך למעניין ומחדש והכי חשוב , הם יחזור לביקור נוסף. זה שווה לך , המון.

להיות עסק מתחיל צעיר וחדש זו משימה קשה. זו משימה מפחידה. את לא באמת יודעת מה יקרה ואיך זה יתגלגל והפחד מן הלא נודע קיים ונוכח.

אם את מבינה כללי יסוד מסוימים ואת מעצבת אופנה טובה , סיכוייך לשרוד ולהצליח , גדלים מאד.

והיי – אנחנו כאן כדי לעזור.  אנחנו נסייע לך עם ההחלטות , התמחור , התכנון העסקי וכמובן עם המכירות. אם רק תרצי. מאד נשמח לראות אותך בזירה שלנו אנחנו מאמינים שיש לנו את היכולת לשנות את עולם האופנה ממה שהוא היום למקום הרבה יותר טוב למעצבים צעירים. וגם ללקוחות. אבל בשביל זה אנחנו צריכים אותך אתנו.

 www.freshionup.com

עוד מהבלוג של freshionup

תצוגה מקדימה

ספר כיס , המדריך למעצבת האפנה העצמאית – פרק 1

ספר כיס , המדריך למעצבת האופנה העצמאית – פרק 1 ברוכים הבאים למדריך למעצב האופנה העצמאי. מדריך מפורט תמציתי ומרוכז המיועד לסייע למעצבי אופנה עצמאיים בתחילת דרכם לבנות...

תצוגה מקדימה

אופק חדש למעצבי אופנה צעירים

אופק חדש למעצבי אופנה צעירים נבטים של אופנה – בלוג של  -  freshionup https://www.youtube.com/watch?v=SfWq0ZUD8f0 בבלוג הזה נתמקד בדבר אחד מרכזי- מעצבי אופנה צעירים. עולם , ההתמודדות שלהם...

תגובות

פורסם לפני 5 years
תצוגה מקדימה

היופי שאני מוצאת כאשה , במעצבות אופנה צעירות ועצמאיות

היופי שאני מוצאת כאשה , במעצבי אופנה צעירים ועצמאיים אף פעם לא חשבתי על עצמי כעל בחורה של בגדי מעצבים. ממש לא. הסתדרתי בסדר גמור עם המוצרים של הרשתות הגדולות ושל המותגים הגדולים.  אבל אז שמתי לב למשהו שפחות אהבתי (בשלון...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה