הבלוג של freshionup

freshionup

מיזם בין לאומי אשר מיועד לקדם לחשוף מעצבים חדשים ולספק פלטפורמה מכירתית שיווקית ועסקית. מעצבים שאין להם (עדיין) את האמצעים לבנות קולקציה מלאה , לשכור חנות , להחזיק מלאי ולנהל עסק ועדיין היו רוצים להתחיל להיחשף לעולם... +עוד

מיזם בין לאומי אשר מיועד לקדם לחשוף מעצבים חדשים ולספק פלטפורמה מכירתית שיווקית ועסקית. מעצבים שאין להם (עדיין) את האמצעים לבנות קולקציה מלאה , לשכור חנות , להחזיק מלאי ולנהל עסק ועדיין היו רוצים להתחיל להיחשף לעולם הרחב. האתר מבוסס אך ורק על פריטי אופנה מעוצבים של מעצבים עצמאיים ואינו מיועד לפריטים תעשייתיים ואו של מעצבי אופנה גדולים ומובילים. הפריטים באתר מבוססים על : הלבשה , הנעלה , תכשיטים , פרטי אופנה נלווים כגון תיקים ,חגורות , ארנקים וכו'. כל מעצב שירצה , פשוט נכנס לאתר , בוחר לעצמו שם משתמש וסיסמא ומעלה את הפריטים שלו לאתר (תמונות). מאותו רגע הוא נוכח באתר ויכול לבצע מכירות של מוצריו. המכירות מבוצעות ישירות מול הקונה , והמעצב שולח את המוצר לקונה ברגע שבוצע התשלום. אין צורך בידע מוקדם. התשלום עצמו מבוצע דרך מערכת ה PAYPAL. האתר מסייע לכל מעצב אופנה להחזיק חנות פעילה ,למצוא לקוחות , להיחשף , למצב את עצמו ולמכור כל זאת ללא כל השקעה או ידע עסקי מוקדם. בנוסף מספק האתר תכנים מקצועיים הדרושים למעצבי אופנה על מנת להתקדם כולל הכוונה עסקית שיווקית. לדוגמא http://freshionup.com/blog/post/being-a-young-fashion-designer בהמשך הדרך ייפנה האתר גם לקנייני רשתות , בוטיקים ואנשי אופנה - כולם בין לאומיים מובילים על מנת שיכולו לאתר דרכו מעצבי אופנה צעירים ומבטיחים , לרכוש את מוצריהם , לבצע אתם עסקאות אחרות או אף לשכור את שירותיהם. יש בכוחו של המיזם , אם יצליח , לייצר חשיפה בין-לאומית נאה לכוחות העיצוב הצעירים ולדור העתיד של עולם האפנה.

עדכונים:

פוסטים: 5

החל מפברואר 2015

שקופית9

ספר כיס , המדריך למעצבת האופנה העצמאית – פרק 1

ברוכים הבאים למדריך למעצב האופנה העצמאי. מדריך מפורט תמציתי ומרוכז המיועד לסייע למעצבי אופנה עצמאיים בתחילת דרכם לבנות עסק מצליח,  כולל פעילות מסחרית מקוונת באופן שיאפשר לכם , לשרוד ולהצליח בעולם עסקי תחרותי קשה ובלתי מפרגן.

פרק ראשון – תני לעולם לדעת “מי את”

מעצבת אופנה עצמאית זו תעשייה של אדם אחד. אישה אחת. כל מה שעושה מעצבת אופנה נעשה על ידה בפועל ואם לא ממש על ידה , באחריותה. במעצבת ,את הוא העסק עצמו והעסק , הוא את.

בני אדם לא קונים מוצרים , ודאי לא “רק” מוצרים. מקובל להגיד שאנשים רוכשים מותגים. אבל בפועל אנשים לא קונים מותג… הם קונים את הסיפור שמאחורי המותג. לכל “מותג” יש סיפור רקע אותו הלקוחות מכירים ובוא הם מאמינים  והם קונים את מה שהוא מייצג , את הסיפור שסופר להם באופן כזה שגרם להם להאמין בוא. מי ששותה קוקה קולה נהיה צעיר כי העולם שייך לצעירים ? יש מוצרים צעירים ומוצרים זקנים ? יש מכונית סקסית? סיגריה גברית ? . מכונית היא הרכבה של חלקי מתכת ופלסטיק. איך היא פתאום הופכת לסקסית ? וסיגריה היא מקלון טבק עטוף בנייר אז איך היא הופכת לנשית או גברית…. ? התשובה היא – דימוי . דימוי שנוצר למוצרים האלה על ידי מערכי שיווק משומנים לאורך זמן ,תוך השקעה גדולה של כסף ועקביות בבניית קונספט. ובמילים אחרות – בונים סיפור. סיפור שנבנה כך שייצר העדפה צרכנית של קהל מוגדר ויגרום לו להאמין, להזמין, להעדיף ולרצות.

מרלבורו היא לכל הדעות סגריה גברית. טקסני מסוקס רוכב על סוס אל השקיעה, זה מרלבורו. בפועל , עדיין מדובר על נייר מגולגל שמכיל בתוכו מעט עשב , טבק, כמו כל סיגריה אחרת.  פיזית כל הסיגריות הן סתם מקלות טבק רק קטנים ,  אז איך זה שחלק מהן נתפס גברי וחלק נשי ?  עניין של סיפור. הקשר שנוצר  בין סגריה לבוקרים מסוקסים  רכובים על סוסים גורם למוח האנושי לקטלג את הסגריה הזו כגברית. כי סוס ומסוקס ושקיעה ורכב נתפש אצלנו גברי , כמו שאשה שלובשת מיני קצר ומחשוף נחשבת סקסית. אלא אם היא חלק משבט פרימיטיבי שחי בג’ונגל ואז היא סתם…ערומה… לגמרי לא סקסית…

אצלך הדבר חשוב שבעתיים. ולמעצבות צעירות יש הרבה פעמים נטייה גן לזלזל והן להירתע מן העניין הזה. הסיפור האישי של כל אחת מכן. הסיפור האישי שלך הוא חלק מרכזי מן המותג והקונספט שנבנה סביב קו המוצרים שלך ובעיקר באופן שקהל הלקוחות שלך תופס אותם. כאשר את מעצבת אופנה עצמאית את אדם. אמתי. אנשים  רוצים לדעת מה הסיפור שלך. מי את? מי עומד מאחורי המוצרים שהם רואים ואולי אוהבים.

אם גדלת על אי בודד ושיחקת בילדותך רק עם דולפינים ומכאן העיצובים שלך המושפעים מים חול וסירות מפרש , יש לזה המון משקל. זה עשוי להפוך את המותג לאותנטי יותר ,מזוהה חופש, ים ,אפילו  פראי. מאידך אם גדלת בשכונת פרברים בצרפת ולמדת עיצוב ועכשיו את עושה ליין של בגדי חוף מדליקים , זה עלול להיות הרבה פחות מעניין. ואם זה לא מעניין , ה לא מוכר או מוכר פחות.

מנגנת פסנתר ,רוכבת על סוסים ? הכל יכול להיות חלק מסיפורו האישי של המותג, ושלך.  והמותג זה את. ככה זה כאת מעצבת קטנה ועצמאית. הסיפור האישי שלך מתחבר למוצרים שלך. לפחות בעיני הלקוחות. וזה יכול להשפיע מאד על הקהל שלך. סיפור מעניין וצבעוני יותר,  עוזר. מאד. קל יותר להזדהות אתו , להתחבר אליו , לזכור ולאהוב אותו. ולכן גם את קו המוצרים שלך.

כשאת פותחת חנות מקוונת  אל תדלגי על שלב הפרופיל האישי, הסיפור האישי . הוא קריטי לסיכוייך למכור. ואל תחפפי. ספרי , הדגישי דברים , דברי מהלב , שתפי. הכניסי את הלקוחות פנימה ותני להם להרגיש אותך. מי את , מה את עושה , למה את עושה את הדברים שאת עושה. חיבור רגשי יוצר גשר מעל חסמים רבים. ובמקרה הזה , מעל חסמי קניה. וכדי להצליח את לא יכולה להיות מוזיאון. לא מספיק שיראו את המוצרים שלך. צריך שייקנו אותם. ועדיף שייקנו הרבה. ככה זה בעסקים , כסך מגיע רק אם יש עסקה.  השקיעי מחשבה בבניית הסיפור שלך. עשי את זה חכם. יש דברים שאולי לא תרצי לספר כי הם לא יסייעו לך. דברים אחרים דווקא חשוב לחשוף. כל דבר שיש בוא שילוב של עניין והשפעה על אופי העבודה שלך , רלוונטי.

 חשבי איך את רוצה להיתפש על ידי הלקוחות שלך ומה את רוצה שיחשבו עלייך ולכן גם על קן המוצרים שלך. יהיה לך קל יותר להתבלט.  אל תזלזלי בחשיבות ה”אני” שלך.

פרופיל , תמונה אמתית שלך , סיפורים אישיים. ככל שתהיי יותר אמתית, קל יותר יהיה להתחבר אלייך ולמי שאת. זכרי – מעצבת אופנה עצמאית זה עסק של אדם אחד. את. והיכולת שלך לייצר מהלכי שיווק עתירי כסף ולבנות סיפורי מעשיות על המותג שלך , לא קיימת.

מה שכן יש לך בידיים זה את עצמך.

ובזה , חובה עלייך לעשות שימוש מושכל , נכון. ובעיקר , לא לחפף ולא להתעצל. לעשות שימוש!

בהצלחה.

בפרק הבא – איך מגדירים יעדים לתוכנית עסקית והצלחה ולמה זה חשוב.

מוזמנים להצטרף אלינו. אנחנו כאן כדי לסייע ולעזור.

www.freshionup.com

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn

עוד מהבלוג של freshionup

עשרה טיפים לבניית עסק אופנה עצמאי חדש ומצליח למעצבת אפנה צעירה

עשרה טיפים לבניית עסק אופנה עצמאי חדש ומצליח מעצב אופנה הוא אמן  , יוצר. זה נהדר אם מדובר רק באומנות ויצירה, עם זאת, כאשר מדובר בעסק שצריך גם להרוויח, יש כמה נקודות שכדאי...

תצוגה מקדימה

אופק חדש למעצבי אופנה צעירים

אופק חדש למעצבי אופנה צעירים נבטים של אופנה – בלוג של  -  freshionup https://www.youtube.com/watch?v=SfWq0ZUD8f0 בבלוג הזה נתמקד בדבר אחד מרכזי- מעצבי אופנה צעירים. עולם , ההתמודדות שלהם...

תגובות

פורסם לפני 4 years
תצוגה מקדימה

היופי שאני מוצאת כאשה , במעצבות אופנה צעירות ועצמאיות

היופי שאני מוצאת כאשה , במעצבי אופנה צעירים ועצמאיים אף פעם לא חשבתי על עצמי כעל בחורה של בגדי מעצבים. ממש לא. הסתדרתי בסדר גמור עם המוצרים של הרשתות הגדולות ושל המותגים הגדולים.  אבל אז שמתי לב למשהו שפחות אהבתי (בשלון...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה