אהבה מבעד לערפל

אומרים שיש דבר כמו אהבה ממבט ראשון. לא האמנתי, עד שזה קרה גם לי.

יצאתי ממרפאת העיניים עם אישונים בגודל אבטיח, ראיתי הכל כפול והרגשתי כמי שמתהלכת בתוך ערפל.

הייתה לי הרגשה מוזרה אולי אפילו קצת מפחידה, כי אותי מפחיד לחיות בעולם חשוך, אבל אז הבחנתי במיכל, חברתי היקרה שליוותה אותי ומיד נרגעתי, ידעתי שהיא תגן עלי מהתנגשות באיזה קיר שיחפוץ לעמוד בדרכי.

LOVE

התחלנו להתקדם לעבר המעלית כאשר הבחנתי בה, מציגה את עצמה לראווה במלוא הדרה, מושכת תשומת לב ביופי ובצבעוניות שלה, מפגינה את גזרתה המיוחדת והסקסית.

נמשכתי אליה כמו במגנט והחלטתי להתקרב ולנסות לראותה טוב יותר. היא הייתה מדהימה בדיוק כמו שאני אוהבת, בדיוק מה שמתאים לסלון שלי.

הסתובבתי סביבה, מיששתי את עורה הרך, התיישבתי עליה, כוונתי את המשענת לתנוחה שנוחה לי ודמיינתי את עצמי מתרווחת עליה מול הטלוויזיה.

בעל החנות, איש מכירות מן השורה הראשונה, ישר קלט את ניצוצות האהבה שלי והפעיל את מכבש השכנוע.

–        היא נהדרת, תפורה עלייך, הצבע ממש מתאים לך לפנים, את תהיני ממנה שנים רבות וכל פעם שתשבי בה את תודי לי ששכנעתי אותך – אמר.

הסברתי לו שכרגע זה לא מתאים לי לקנות…. אני לא רואה טוב …. כסף יהיה לי רק בעוד…. הבטחתי לחזור…. שום דבר לא עצר אותו. המכבש המשיך בפעולתו במלוא המרץ.

הסכים שאתן לו מחאה דחויה למתי שאני רוצה, הבטיח לי טרייד אין לכורסא הישנה שלי, נתן לי הובלה חינם, וגם הנחה.

אני בשלי והוא בשלו והכורסא קורצת לי ללא הפסקה, מעמידה אותי במבחן קשה של כוח רצון שאין לי.

מלחמת הכוחות של "רוצה" מצד אחד  ו"חבל להשקיע בעצמי כל כך הרבה על משהו שהו בגדר פינוק" מצד שני, היא מלחמה רבת שנים. אני כל פעם צריכה שיבוא "מישהו" וישכנע אותי שמגיע לי, ושאלה לא מותרות.

הכורסא מחכה להחלטה שלי שתלויה בהחלטה של "מישהו" ובעל החנות, איש המכירות המעולה והנחמד מחכה לכולנו.

בינתיים עברו כמה שעות והראייה שלי התבהרה.

הכלה עדיין מאוד מפתה, אבל כמו בחיים, עם הזמן האהבה כבר לא מסנוורת.

התלבטתי, האם למרות האהבה המפתה אשאר עם הכורסא הישנה? למרות גזרתה הקצת גדולת ממדים ומראה הקצת מרופט אמשיך לשמור לה אמונים?

אז לא….. נכנעתי לאהבה והיא אצלי בסלון !!!!

יהודית קרן
אני אמא לשלושה בנים ושלוש כלות, סבתא לתשעה נכדים, פנסיונרית שמשתדלת בכל יום ויום לעשות משהו שעוד לא עשיתי, מגשימה חלום ישן לכתוב על אנשים, על חוויות ורגשות, בקיצור על החיים.