כיצד מנהלים אורח חיים בריא?

בחורה עם מחשב נייד

כולם אוהבים את החיים, אך האם כולם שומרים על אורח חיים בריא? לא תמיד אנשים מזהים כי הם עושים נזק לעצמם, במו ידיהם. בעידן הנוכחי, קל יותר לזהות את הנזקים שנגרמים לגוף האדם, אם במודע ואם לא במודע, משום שהמודעות בקרב אורח חיים נכון ותקין עלתה בצורה משמעותית. אתם בוודאי עדים לתוכניות טלוויזיה רבות יותר המשודרות במהלך היום יום, עיתונים יומיים מוסיפים מגזין בריאות על בסיס יומי או שבועי ואף מגזינים רבים מתחום החיים הבריאים יוצאים לאור בתדירות גבוהה.

אל תגידו הלוואי פשוט תפעלו

אם גם אתם מעוניינים לשפר את איכות חייכם, אך לא יודעים כיצד לעשות זאת בשל חוסר מודעות, היחשפו יותר לתחום הבריאות על ידי כתבות ברשת האינטרנטית (לרבות טיפים) , תפריטי תזונה, מכון כושר מודיעין ועוד. קראו מגזינים, הציצו בתוכניות בריאות וגלו עולם בריא יותר, בו אתם יכולים לחיות. עצם החשיפה המרובה, תגרום לכם לשנות הרגלים ולהיכנס לחיים בריאים יותר.

יתרונות שכל אחד ישמח לאמץ

עצם הפעילות הגופנית, התזונה הבריאה, ומיתון הלחצים , יגרמו לכם לחיות טוב יותר ולשפר את איכות חייכם באופן מהותי.  אורח חיים בריא הוא בעל יתרונות רבים ומגוונים, לרבות אנרגיות גבוהות יותר, בריאות , אריכות ימים ואף חיסכון בכסף מידי חודש. אתם שואלים את עצמכם כיצד תחסכו בכסף? בקלות! עצם העובדה שגופכם לא ילקה או יהיה חשוף למחלות, אתם תוכלו לחסוך הוצאות כספיות עבור תרופות שנועדו להקל על המחלה שלכם.

מחלות שלום ולא להתראות

מחלות רבות עלולות להיווצר כתוצאה מאורך חיים לא בריא לרבות סכרת (לאלו שצורכים כמות סוכר לא נאותה), כולסטרול (לאלו שאוכלים שומן רווי רב) והרשימה עוד ארוכה.ככל שתקפידו לשמור על אורח חיים תקין, כך תמנעו ממחלות שונות, אשר פוגעות באיכות החיים שלכם.

חברה ספורט וכל השאר

פעילות ספורטיבית יכולה לתרום גם לבריאותכם, למראה שלכם ובמקביל לחיי החברה שלכם. עצם היציאה אל מכון הכושר או אל פעילות ספורטיבית חברתית אחרת, תאפשר לכם לרקום יחסים עם אוכלוסיה מגוונת ולשפר גם את איכות החיים וגם את חיי החברה.

דנה שמעוני
ככל שאנחנו גדלים, מתבגרים ומתפתחים, החיים מציבים בפנינו אתגרים חדשים. המסע שלי בחיים האלה מגוון ומלא צבעים, וכל שלב, כל גל, כל שביל חדש מזמן לי שיעור, אותו אני רוצה לחלוק אתכם, הגולשים.