הבלוג של לובה שמוקלר

fashion tails

עדכונים:

פוסטים: 63

החל מינואר 2012

ברוח שיתופי הפעולה שנחה עלינו לאחרונה, יצאו בארה”ב שני שת”פים מסקרנים בסמוך לעלייתה של העונה החדשה של ‘מד מן’ לאוויר. שיתוף הפעולה הראשון, זה שהיה בו את פוטנציאל הריגוש הגדול ביותר, היה עם רשת בננה ריפבליק, רשת שטרם ביצעה את עלייתה ארצה.

למי שלא מכיר, בננה ריפבליק היא רשת בבעלותה של גאפ, הקיימת מאז שנת 1978. היא אמורה להציע פריטים יוקרתיים נגישים ובמחירים סבירים, מה שאומר שמדובר במותג ביניים בסגנון של אנת’רפולוג’י. זה שיתוף הפעולה השני של הרשת עם ג’ני בריאנט, המלבישה של מד מן, שכבר עיצבה עבור בננה ריפבליק קולקציית קפסולה דומה באוגוסט שעבר.

הקולקציה הנוכחית, שעלתה לאוויר בתחילת חודש מרץ, כוללת לא פחות מ-40 פריטים לנשים, גברים, תכשיטים ונעליים, שעוצבו כולם, כצפוי, בהשראת שנות ה-60′. אז חוץ מהעובדה שמדובר במהלך אסטרטגי מבריק מצדם של גאפ, שהרי ל’מד מן’ יש עדת מעריצים פנאטיים בארה”ב, צריך לראות האם הקולקציה מצדיקה את המהומה, לא?

אז זהו, שלא בדיוק.

הקולקציה היא ללא ספק מוקפדת מאוד ונעשתה כאן עבודת סטיילינג נהדרת. ממש אפשר לדמיין איזה פריט הייתה בוחרת לעצמה כל אחת מהדמויות אילו הייתה מתעוררת לחיים, אבל ניכר שזה בא על חשבון הבגדים עצמם. אין כאן איזו מין אמירה יוצאת דופן או שמלת סיקסטיז מדהימה שאני מוכרחה לאמץ לארון, וגם מחלקת האקססוריז רחוקה מלהיות מרטיטה, על אף שהיה לה פוטנציאל להפוך לכזו.

מחלקת הגברים הרשימה אותי משמעותית יותר, ויש בה לטעמי כמה פריטים קלאסיים שיכולים להשתלב נפלא במלתחתם של גברברים בעלי מודעות אופנתית מפותחת. בדרך כלל, שיתופי הפעולה הללו מנסים ליצור דמות מודרנית של גבר שלא מתבייש ללבוש צבעים נועזים או פרינטים יוצאי דופן (ר’ ורסצ’ה ו-H&M), שזה אחלה, אבל לא ברור מה מכל זה באמת עובר במבחן המציאות. לא זכור לי שאי פעם נתקלתי בבחור שלובש מכנסיים בהדפס גרפי או סקיני ורוד.

מכאן

המחירים כצפוי אינם זולים, אבל גם לא רחוקים בהרבה מהמקובל בשיתופי פעולה מסוג זה: שמלות הקוקטייל עולות בממוצע 150$, גם חליפות הגברים עולות לא מעט, כ-400$ עבור הג’קטים ועוד 150$ עבור המכנסיים המחוייטים. מאחר ואין לי אפשרות לבחון את הפריטים מקרוב, לא אוכל להעיד האם הם שווים את ההשקעה או לא.

שיתוף הפעולה השני שייך כמתבקש למחלקת האיפור. דווקא אסתי לאודר היו אלו שהרימו את הכפפה ויצרו קולקציית קפסולה המורכבת משני מוצרים בלבד: סומק קרמי ושפתון בגוון דובדבנים. אז נכון, הגוונים של הקולקציה מחמיאים ונראים מעולה, וגם אריזות הרטרו עושות חשק לשלוף את המוצרים מהתיק ולחדש את האיפור באמצע היום, אבל גם כאן אין אמירה מיוחדת.

מכאן

שתי הקולקציות מנסות בעיקר לרכב על גל ההצלחה של מד מן (ועושות את זה בהצלחה, יש לומר), כי ברגע שמנתקים את כל האימאג’ים של הסדרה ואת הלוגו מהמוצרים עצמם, לא מקבלים כאן שום דבר מחדש ואפילו לא רטרו מוצלח באמת.

הרי ממילא כל רשת וכל מעצב שמכבד את עצמו, יצר וריאציה כזו או אחרת לשמלת הסיקסטיז וגם שפתון אדום קלאסי אפשר למצוא בכל מותגי האיפור, היוקרתיים והעממיים כאחד, רק ללא הסמל המסחרי של מד מן. לא יודעת מה איתכם, אבל אני כבר סובלת מאוברדוז מהסדרה הזו ומכל הרעש שהיא מעוררת, עוד לפני שבכלל עלתה חזרה לאוויר.

לא ידוע אם הקולקציה של אסתי לאודר תנחת גם אצלנו, אבל מי שבכל זאת סקרנית לראות את הסווטצ’ים של הגוונים, תוכל למצוא אותם כאן.

אני נשארת עם המקור, תודה!

מכאן

עוד מהבלוג של לובה שמוקלר

תצוגה מקדימה

אתר קניות חדש (לי)

תכירו את Romwe- מדובר באתר קניות אסייאתי, שאמור לתקן את השם הרע שנוצר לסין בכל הנוגע לאופנה (בתחומים אחרים המצב כנראה אבוד) ולהוכיח שניתן לקבל סחורה איכותית ושירות לקוחות מעולה גם באתרים שמקורם בסין....

תגובות

פורסם לפני 7 years
תצוגה מקדימה

הסיילים החמים

אירועים מיוחדים מכירה ביתית לרגל חג הפסח, תיערך הפעם ביבנה: במסגרת האירוע ניתן יהיה לרכוש מתנות לבית של אמנית הקרמיקה שיר פור, וכן פריטי לבוש ואקססוריז של המעצבים המשתתפים במכירה: IGOR, Honey B, Frau Blau ועוד. במקום יינתן ייעוץ...

תגובות

פורסם לפני 7 years
תצוגה מקדימה

הסיילים החמים

אירועים מיוחדים שוק יד שניה יערך בסופ"ש הקרוב למען מטרה טובה: עמותת '...

תגובות

פורסם לפני 7 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה