הבלוג של איבי - הרואה בקלפים

איבי

נעים מאד, אני איבי ואני קוראת בקלפים. ילידת 1971 וכל חיי אני בודקת איך אני יכולה לשפר את עצמי. חיי הם תהליך מתמשך של לימוד, אושר, שמחה, התפתחות, נתינה ואהבה. עוד משחר ילדותי ידעתי דברים שלא יכולתי להסביר אותם. מגיל 15 אני בתחום המחשבים, במהלך השנים עבדתי במספר ארגונים גדולים ולשמחתי תמיד הייתי מוקד עלייה לרגל – אנשים תמיד חיפשו את קרבתי כדי לדבר, לספר, לשתף ולקבל עצות טובות. לפני שנים רבות הגעתי ללימודי קריאה בקלפי טארוט וכל השאר היסטוריה. עד שהגעתי ללימודי קריאה בקלפים ומאז, למדתי מגוון נושאים ובהם גרפולוגיה ונומרולוגיה, התפתחות אישית ומודעות. במהלך השנים יצרתי מודל ייחודי של פתיחה בטארוט, הנעזר בקלפים על מנת לבחון מצבים, לנתח אותם כך שאוכל לייעץ ולתת לאנשים הכוונה. לעשות את הדבר הנכון, אמור להיות קל. אם לא קל לכם, תנו לי לעזור לכם. מחכה לך, איבי www.evy.co.il

החל ממאי 2011

אז אחרי הפיאסקו שהיה לנו ביום ההולדת במלון לאונרדו חיפה,

דיברה איתי מנהלת המלון.

הייתה לנו שיחה מאד נחמדה שבמהלכה השתכנעתי שזה היה מקרה ושאני חייבת להגיע ולהתארח שוב במלון.

והגיע היום, אמי היקרה ואני שמנו פעמינו שוב לחיפה.

הפעם מזג האוויר היה לטובתנו והשמש האירה את דרכינו.

הגענו לבית המלון ביום שישי בשעה 12:00,

החדר עוד לא היה מוכן, אז הוזמנו לשבת בלובי ולשתות.

אמא שלי שתתה קפה, היה לה טעים ואני שתיתי מים מינרליים, הם היו מבציר משובח.

כשישבנו, ניגשה אלינו מירי ואמרה שהחדר מוכן,

היא הסבירה לנו שחדרים עם מיטות נפרדות אין הרבה במלון ולכן, החדר שקיבלנו הוא לא עם נוף מקסימלי.

קיבלנו בעצם את אותו החדר, רק בקומה יותר גבוהה.

מתישהו התקשרו מהקבלה לשאול אם הכל בסדר.

באיזה 18:30 בערב, דפיקה בדלת, קיבלנו בקבוק יין קטן, מים מינרליים וצלחת עם פירות טריים.

זה היה נחמד.

בקבלה קיבלנו דף שארוחת הערב היא בין השעות 19:00 ל- 21:00.

החלטנו שנרד ב – 20:00

ברבע לשמונה בערב, צלצלה מירי, שאלה אם הכל בסדר ולמה אנחנו לא מגיעות לארוחת ערב, אמרנו שאנחנו בדרך וירדנו לארוחת הערב.

ארוחת הערב של בית המלון, הייתה מאד עשירה,

בשרים בלי סוף, סושי, ירקות חיים ומבושלים, תוספות רבות וכמובן,

הייתה גם פינת ילדים, שגם מבוגרים ניגשו לשם בלי סוף…

נהנינו מארוחת הערב, בהחלט נהנינו.

עלינו לחדר, נחנו, המזגן קירר אותו מעומס החום הבלתי אפשרי שהיה בסוף השבוע הזה.

לא יודעת איך ובאיזו מהירות, כי בחופשה, הזמן עובר הרבה יותר מהר, הגיע הזמן לארוחת הבוקר.

ארוחת בוקר, כמו ארוחת בוקר בבית מלון, שפע כמו שאני אוהבת

גבינות, גבינות, גבינות.

ירקות, סלטים, ופירות טריים ומיובשים בלי סוף.

אני לא צריכה יותר והיה הרבה יותר.

הכי הרבה ראיתי בצלחות, ג’חנון ובורקסים וביצים קשות, שבת בבוקר…

כמובן שניגשו אלינו לשאול אם הכל בסדר,

אין ספק שבהחלט דאגו לשלומנו

ושלומנו היה נהדר

בהחלט חוויה מתקנת :)

ואני רוצה לציין לטובה, את מירי קפון, מנהלת שירות הלקוחות שראיתי אותה מסתובבת בין האורחים ובאמת אכפת לה שהאורחים ייהנו.

מירי תודה.

שלכם

איבי

האתר שלי: www.evy.co.il

עוד מהבלוג של איבי - הרואה בקלפים

30 קילו פחות

כן, זה הגיע, זה לקח זמן, אבל הגעתי לזה, אני 30 ק"ג פחות. אם היו אומרים לי לפני 11 חודשים שאני אתמיד, ארזה, אתמיד, אלך, אתמיד, אתמיד, אתמיד, לא הייתי מאמינה על עצמי. עברתי תהליך של שינוי. כל חיי אני עוברת תהליכים של שינוי. היה לי...

לזייף או לא לזייף ? זו השאלה

Meon the mic  - אלי הורוביץ 12, רחובות (בית עופר)  - טלפון: 08-6422020 גילוי נאות – הייתי מוזמנת בערב זה Meon the mic  - אלי הורוביץ 12, רחובות (בית עופר)  - טלפון: 08-6422020 ...

עוגיות טחינה

אני מאד אוהבת להכין עוגיות, יש בזה משהו מרגיע. לפחות אותי... מכיוון שאני 99% מהזמן באיזושהי דיאטה, אני משתדלת שלא להכין ככה סתם עוגיות, אלא רק כשאני מארחת או נוסעת למשפחה שלי לבקר. לכן, אתמול, ידעתי שאנחנו ניסע לאח שלי אחר...