מקסים חמאס! מקסים מקסים!

כל הכבוד לכם חמאס. לקחתם את כל הכסף שקיבלתם וקברתם אותו באדמה. אותו ואת העם שלכם. אתם יודעים כמה מיגלצ'ות מים אפשר היה לבנות בכסף הזה?

בחורה עם מחשב נייד

מקסים. מקסים מקסים מקסים. כל הכבוד לכם חמאס.

לקחתם את כל הכסף שקיבלתם (וקיבלתם, יא חביבי, כמה קיבלתם) וקברתם אותו באדמה. אותו ואת העם שלכם. אתם יודעים כמה מיגלצ'ות מים אפשר היה לבנות בכסף הזה? כמה מרשמלו ניתן לחלק לכל ילד וילדה בעזה? כמה מתנפחים ולא מתאבדים אפשר היה לנפח ברפיח, שלא לדבר על סביוני רפיח, שהיתה קמה על סברסי רפיח.

הרי עבדתם בין היתר גם בחממות של גוש קטיף, אנחנו יודעים שאתם יודעים איך לגדל ולקטוף, אז מה הבעיה שלכם להעתיק? מה הרעיון לשים בטון וברזל מתחת לאדמה, הרי אסור לילדים להיכנס למקומות מסוכנים כאלו. מה גרם לכם לחשוב שכסף שעף בשמיים אל היהודים יספק לכם חיים טובים יותר?

תשקיעו אותו בהשכלה, בתרבות, ברפואה. תמצאו תרופה לנזלת ים-תיכונית, תקימו קבוצת כדורגל ותיקנו את רונאלדו ומסי ביחד, תכינו קערת מג'דרה ענקית ותיכנסו לשיא גינס, תגדלו פרחים מזנים חדשים, תגדלו תפוזים, קלמנטינות, פיסטוקים, תלטשו יהלומים, אפילו סתם תשתו תה ותחטטו באף, תייצרו מעבדים למחשבים, כיסויים לסמארטפונים, משהו, של בני אדם, לבני אדם, לעצמכם.

אתם אפילו לא צריכים להשקיע בצבא, הרי אף אחד לא מתכנן לתקוף אתכם, אף לא שכן שלכם.

תעשו למען השם, דברים שבני אדם עושים כדי להתקיים. אל תגידו זה לא אפשרי, זה אפשרי. תראו את השכנים שלכם מצפון.

אנחנו נלחמים כל חיינו, אבל יש לנו מלייאן מיגלצ'ות מים, אפילו באשקלונה, יש לנו כל כך הרבה זני פרחים שכבר אין לנו שמות עבורם, יש לנו פיתוחי מחשב שאפשר לשחק איתם כדורגל כאילו מסי ורונאלדו איתך בקבוצה, יש לנו תרופות שמחכות על המדף עד שימציאו להן מחלה, יש לנו עם שיודע להתווכח ולריב הכי טוב בעולם ויודע גם לשכוח על מה הוא רב, יש לנו רב ספרדי וגם אשכנזי ודת אחת, יש לנו כיפת זהב של מוסלמים וכיפת ברזל של כולם, אנחנו מחליפים פרסי נובל כמו גרביים, אנחנו אלופים בלהתפיל מים ולשתות מיץ פטל, אנחנו אפילו אפילו מחטטים באף, כי זה חלק ממה שאנשים, בני אדם, עושים למען עצמם.

ואתם בני המערב, תורמי הכספים האבודים, בחייאת.. השקעתם, תוודאו שיש תשואה חיובית ולא שלילית. פראיירים.