הבלוג של אסתי צרויה רומשקנו

ברחובות שלנו

אוהבת ללקט סיפורים מהרחובות שלנו וממה שאוספת בינהם.. רחובות של ילדות,רחובות בהן נשכחה האהבה,בהן נמצאה אהבה,תשוקה,שמחה רחובות של הצלחה,של כישלון,של כמיהה,של מזל..ומה שבינהם. יועצת נסיעות,אם לשלושה ילדים:אביב שיר ומאי. כותבת באתר מפה לאוזן על אופנה וסיפורים קצרים. בעלת המותג "רומשיק" האהבות הגדולות שלי הן: לייף סטייל,השראה ואהבה,עיצוב,טיולים,אופנה,אוכל טוב,וינטאג',יד שניה ...בקיצור:החיים הטובים. וכמו כל אמא יהודייה טובה לבשל ,לאפות,לארח ולפנק... שמחה ומברכת את כל העוקבים והמגיבים שלכם אסתי

החל מינואר 2015

ארזתי מזוודה ,השארתי הכל מאחור..

כביסות,ביית,נקיונות,קניות,ארוחות,עבודה ונסעתי.

בעצם נסעתי לעבוד..בזה אני עובדת..

נוסעת לסיורים לימודיים כדי להמליץ לנוסעים שלי לאן ליסוע,איפה לישהות ומה ליראות..

נחתתי בונציה עם עוד איזה 35 איש שעובדים העבודה הזו ,ומייד נסענו למלון גרדלנד לסיור היכרות.

עשינו את דרכנו בנסיעה לכיוון מלון גרדהלנד,שם חיכה לנו נציג החברה והספק המקומי הלא הוא דוידה,

איטלקי שרמנתי מנומס ו…חתיךךך

דוידה מת על הישראלים..יודע מילות מפתח בעברית כמו:”קדימה”..”אח שלי” ועוד.

אצלו ברכב מתנגנים בלופים פורטיס והדג נחש..

והוא הוא שנתן לגרדה את הכינוי גרדל”צ.

עקיצר..המלון ממוקם ליד פארק השעשועים גרדהלנד.

המלון מציע: גנים מטופחים , בריכת לגונה גדולה  הוא נמצא במרחק של 2 ק”מ מאגם גארדה

חדרי המלון שוכנים ב-4 ביתנים המעוצבים בהשראת נושא אגדות.

אחרי ארוחת צהריים המשכנו  לפנינה המקומית והעיירה הציורית סרימיונה .

העיירה מוקפת חומה ו נחשבת ליפה ולציורית מבין העיירות שמקיפות את האגם , לכן היא גם המתויירת והממוסחרת ביותר.

העיירה בנויה על לשון יבשה צרה וארוכה בתוך האגם, יש  לה רחובות קטנים ,סמטאות  קסומות מרוצפות אבן,

שפע של בתי קפה, מסעדות וכמובן גלידריות.

את הלילות הבאים בילינו במלון LE ALI DEL FRASSINO

המלון נפתח באוגוסט אשתקד,מציע בריכות שחיה,ספא ומרכז בריאות

מציע חדרים צמודי קרקע עם יציאה לגינה שנושקת לאגם,וקומה מעל חדר עם יציאה למרפסת רחבת ידיים פונה לאגם.

להתעורר בבקר עם הזריחה,האגם,הרוח המלטפת  ,הברווזים באגם ..הזכיר לי סצנה מהסרט “זכרונות  מאפריקה”

ואם לא די בכך,חייבת לספר לכם שהצוות אדיב,חייכן שירותי ונעים.

לא פלא שהדירוג לו הוא זוכה הוא 9.

למחרת אירחו אותנו בפארק גרדהלנד,שממוקם בדרום מזרח אגם גרדה בין העיירות לאציזה ופסקיארה

הפארק מחולק לשלושה סוגים של אטרקציות -

פנטסיה,הרפתקאות ואנרגיה …מתאים לכל הגילאים.

בנוסף  קיימים בפארק מופעים ואטרקציות נוספות ..בקיצור יום חוויתי שאסור לפספס…

אתן לתמונות לדבר בעד עצמן.

משם שמנו פעמנו איך לא?!

לחווית הקניות באאוטלט מרשים ביותר פראנצ’ה קורטה וילג’

מצרפת לכם קישור:

אאוטלט ובו למעלה מ160 חנויות מותגים מעוצבות..

אפשר למצוא שם מציאות..

והראיה..כולם חזרו עם שקיות וחיטטו בחדווה האחד בשקיותיו של האחר..

קינחנו בארוחת ערב במסעדה מקומית השוכנת בינות לגפנים,לצלילי מוזיקה שהנעימו את זמנינו..

היין נמזג ,גרוננו ניחר בשירה ורגלינו טופפו על רחבת הריקודים

את הערב סיימנו בשירת…

לא

לא התקווה

אלא “הבאנו שלום עליכם..”

למחרת  ארזנו את עצמנו ברכבי גולף ויצאנו לסיור בגן עדן אמיתי..בפארק הבוטני סיגוריטה.

ומשם המשכנו לעיירה הציורית  המיוחדת ביותר באיזור הלא היא בורגטו ,השוכנת גדות נהר המינצ’יו וניראית ומרגישה כאילו נלקחה מהאגדות…

מוכנה להשבע לכם שראיתי את מאלקו,מפקד הכוח שהתאהב בנימפה יפהיפיה.. חולף בין הסימטאות..

ממליצה לבב בזמן ביקורכם באיזור לגבי ארועים שמתקיימים כמו:שוק אורגני,דוכני ייו ותוצרת מקומית,פסטיבלי פסטה ומה לא..

בחודשי הקיץ מתקיימים אינספור ארועים ופסטיבלים בכפרים,זו חוויה שאסור לפספס..

בצהריים ערכנו מסיבת פיצה ..ועם בטן עגולה עשינו דרכנו לורונה..

בשל גשם זלעפות לא הצלחנו ליראות את את יוליה..

אבל זכינו לבקר בעירה..

כל הסיור כולו ארך שלושה ימים  קסומים בחסות GO ITALY ושמואליק ליפשיץ.

לי הוא השאיר טעם של עוד,

מקווה שגם לכם

מביאה בפניכם טעימה קטנה…

“אריוודרצ’י  גרדל”צ

תמונה לסלונה איטליה 3 איטליה איטליה1 איטליה8 איטליה9 גרדה 1 גרדה 6 גרדה3 גרדה5 גרדה7 גרדה9 מנעול מנעולים1 סגול2 סגול4 סגול6

עוד מהבלוג של אסתי צרויה רומשקנו

Thumbnail

מימונה מופלטה ומה שבינהן..

מימון התחתןן  עם אהובתו ,בתו של השכן שושן  ואשתו מימונה,בשמיני עצרת... לא יכול היה להתאפק יותר ולשמור את תאוותו בין רגליו... מיד עם צאת החג הכינה אמא שלו קוסקוס חלבי , לקינוח הכינה...חתיכות בצק טובלות בחמאה...

שבועות-על קוסקוס,סבתא פלילה ..ולא רק גבינות..

אצלנו בשבועות אכלו קוסקוס.. גבינות זה מנהג ישראלי.. קוסקוס מזכיר לי את סבתא פלילה.. סבתא פלילה הייתה יושבת מחוץ למחסן על המדרגה שאליה הוביל שביל בטון.. פעמיים בשבוע הייתה עושה קוסקוס ביום שלישי וביום שישי.. ----- על מגש...

Thumbnail

אל תקרא לי "כושית"

סבתא בתשבע,לא הייתה סבתא שלי.. היא הייתה סבתא של הבני דודים שלי.. סבתא בת שבע הייתה צברית ירושלמית,דור שביעי או שמיני בארץ,אשה תמירה,מטופחת.. מבקרת במספרה אחת לשבוע,צובעת שיערה בסגול,קוראת מגזינים,מתלבשת על פי צו...