רשת האופנה גולברי מציגה קולקציית אביב/קיץ 2020

בגולברי לא ויתרו על השואו של הצגת הקולקציה באירוע מתוקשר ועתיר מוזמנים, למרות משבר הקורונה. את הדוגמניות ציידו במסיכה, שעוצבה כאביזר אופנתי התואם לבגדים

בחורה עם מחשב נייד

תצוגת אופנת1 גולברי בצל הקורונה קיץ 2020 צילום אסף לבבצל הקורונה – דוגמניות בשמלות ערב נוצצות ומסיכות תואמות, בתצוגת האופנה של גולברי לאביב/קיץ 2020 (צילום אסף לב)

ברוח הימים האלה, יצאו הדוגמניות לפינאלה בתצוגת קולקציית אביב/קיץ 2020 של גולברי, עם הגימיק המתבקש של מסיכות בשילובי פאייטים ונצנצים, שכיסו להן את הפנים ותאמו לשמלות הערב הכסופות שלבשו.

רשת האופנה גולברי, היא מהבודדות שעדיין מקיימות תצוגה עונתית, גם בזמנים הקשים העוברים על תעשיית האופנה בישראל. אירוע הצגת הקולקציה העונה, נועד להיות חגיגי במיוחד לרגל יום האישה הבינלאומי והצגתה של הפרזנטורית החדשה של המותג – אילנית לוי. בפועל הגיעו לאולם הענק בגני התערוכה בתל אביב רק כמה מאות אמיצים, שנזהרו לא להתנשק ביניהם בגלל החשש מהקורונה, אך הרבה פחות מוזמנים נוצצים מהמתוכנן.

אילנית לוי _ צילום יחצאילנית לוי, הפרזנטורית החדשה של גולברי עם כיסוי פנים נוצץ, בתצוגת האופנה של המותג. "בואו ננסה לחיות חיים רגילים עד כמה שניתן ונקווה שיהיה טוב", אמרה לוי בהקשר של בהלת הקורונה לפני תחילת התצוגה (צילום אסף לב)

כמו תמיד בגולברי, הקולקציה בניצוחו של המעצב הראשי יעקב גולברי, מציעה מנעד רחב מאוד של מגמות אופנתיות ומבחר טרנדים עונתיים. בגולברי לא נתלים בסיפורי השראה קסומים והעיצוב נעשה מתוך תפישה פרקטית, המסתכלת על צרכי המלתחה של אישה בעולם העכשווי. בקולקציית אביב/קיץ 2020, בולטים הדפסי הנקודות בכל הגדלים, שיבוצי ניטים ופאייטים בשמלות קוקטייל וערב מנצנצות, קו מחויט הכולל אוברולים וג'קטים בגזרה צמודה עם מכנסיים תואמים וכמובן קו רומנטי עם שמלות שיפון מתנפנפות, שמלות בגזרת מעטפת מחמיאה וחולצות רכות עם צווארוני קשירה. כמידי עונה, להדפסי הפרחים והעלים יש מקום מרכזי בקולקציה והם מוגשים בצבעוניות מעודנת ורכה מחד וצבעוניות עונתית עזה, בכחול (הצבע של קיץ 2020 לפי פנטון), ירוק ואדום, מאידך.

אילנית לוי_ צילום אסף לב _ תצוגת אופנה גולברי  (Custom)אילנית לוי בשמלת מעטפת מנוקדת ונשית, מתוך קולקציית קיץ 2020 של גולברי, שהוצגה על המסלול (צילום אסף לב)

ומה מכל אלה, כדאי לקנות בחנויות הרשת?

*הדוגמניות צעדו על המסלול במכנסי ג'ינס בגזרה גבוהה וג'קטים קטנים וצמודים בצבעי פסטל טרנדים, עם חולצות קשירה תואמות בצבעי תכלת, ירקרק, צהוב וורוד בהירים, והציגו מראה המשלב קז'ואל שיק עם טאץ' אלגנטי עדכני ומקסים, שכדאי לאמץ.

*כל קבוצת הפריטים באדום לוהט: ג'קטים, חולצות, מכנסיים ושמלות – האדום בפריטי הקולקציה של גולברי, זוהר ומדויק ובעיקר מחמיא עד מאוד למעשה לכל אחת.

*שמלות השיפון הרומנטיות, בגזרת מעטפת עתירת סלסלות, היו בחלקן מקסימות, בעיקר אלה עם הדפסי הנקודות.

*בסוף התצוגה הוצגה קולקציית שמלות ערב שחורות וכסופות, במגוון אורכים, מבדי לורקס מנצנצים ובדי תחרה. הדוגמניות כאמור עטו על פניהן מסכות מבד תואם לשמלות, כאביזר אופנתי שיצר טוטאל לוק ביזארי, אף כי – בימים אלה – אולי הכרחי.

גולברי _שמלה פרחונית 399.90 שח_תיק _צילום עמיר צוק _.jpg.גולברי – קולקציית קיץ 2020 – שמלה פרחונית 399.90 שקל וקלאץ' מוזהב, מתוך קולקציית האביזרים של המותג (צילום עמיר צוק)

מידות הקולקציה: 36-48.

טווח מחירים: מכנסיים, חצאיות ושמלות – 199.90-299.90 שקל, חולצות החל מ-99.90 שקל, כובעים, תיקים ואביזרים 79.90-139.90 שקל.

להשיג: ברשת חנויות גולברי

גולברי _שמלת כחולה נקודות _מלמלה  349.90 שח  צילום _עמיר צוק .jpg_גולברי – קולקציית קיץ 2020 – שמלת נקודות כחולה מבד שיפון שקוף 349.90 שקל (צילום עמיר צוק)

גולברי _שמלת הדפס _צילום__ עמיר צוק .JPGגולברי – קולקציית קיץ 2020 – שמלת שיפון שקפקפה באורך מידי עם צווארון סרט (צילום עמיר צוק)

גולברי _גקט _אדום  199.90 שח  חולצה _מכנס 299.90 שח   _אדום _צילום עמיר צוק .JPGגולברי – קולקציית קיץ 2020 – חליפת מכנסיים באדום לוהט: ג'קט 199.90 שקל; מכנסיים 299.90 שקל (צילום עמיר צוק)

תצוגת אביב קיץ גולברי 2020 צילום אסף לבגולברי – תצוגת קולקציית אביב קיץ 2020 (צילום אסף לב)

למרות בהלת נגיף הקורונה, הגיעו להתעדכן בטרנדים הנכונים: דנה זרמון, נועם פרוסט, רומי נסט, ארבל קינן, שירז טל, שירלי בוגנים, אביטל לאנגר, אמילי וכפיר מהאח הגדול, פיי וטיה מהמירוץ למיליון, קארין קלייברג מהמירוץ למיליון, סיסטרס, טיטי מלכת היופי במיל', ילנה ראלף, קסניה טרנטול, מישל יוצאת האח הגדול, ספיר פישלזון – מנינג'ה ישראל, המומחית לרפואת עור ד"ר להבית אקרמן, רגב והלן הוד, שירי קופפרברג ושרונה מרלין מחתונה ממבט ראשון ועוד. גנבה את ההצגה היא מלכת היופי במיל רותם רבי – שהציגה את טבעת הנישואין שקיבלה ערב קודם מבן זוגה.

מלכת היופי רותם _רבי _ שרונה מארלין _ צילום אסף לב _ תצוגת אופנה גולברי _.JPG (Custom)מלכת היופי רותם רבי ושרונה מרלין (חתונה ממבט ראשון")  אמש בתצוגת האופנה של גולברי (צילום אסף לב)
שירלי בוגנים _ צילום אסף לב _ תצוגת_ אופנה גולברי .JPG (Custom)שירלי בוגנים בתצוגת האופנה של גולברי (צילום אסף לב)
רגב הוד _ אישתו הלן _ צילום אסף לב _ תצוגת אופנה גולברי (Custom)רגב הוד ואשתו הלן, בתצוגת האופנה של גולברי (צילום אסף לב)
דנה זרמון _ אסף לב _ תצוגת_ אופנה גולברי .JPGדנה זרמון אמש בתצוגת האופנה של גולברי (צילום אסף לב)
קארן דונסקי _ צילום אסף לב _ תצוגת אופנה גולברי   (Custom)קארן דונסקי בתצוגת האופנה של גולברי (צילום אסף לב)
*
מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.