כבר לא אבודה – צופית גרנט מספרת על המהפך הבריאותי הדרמטי שעשתה בחייה בעזרת Wellness מרכז לבריאות הגוף

בחורה עם מחשב נייד

60922813_1049862441873034_418205148892378694_nתמונות מתוך האינסטגרם של ג'יזל, דוגמנית העל ידועה כפריקית של בריאות ואורח חיים בריא

אמש עלתה העונה החדשה וה -12! של "אבודים", תכנית הטלוויזיה של צופית גרנט (55). עבור גרנט, מדובר בהרבה יותר מעוד סדרת טלוויזיה בהנחייתה, הסיפור המשפחתי האישי שלה, הילדות כילדת פנימיה שחוותה התעללות ופגיעות מיניות, הביאו אותה למקום שהתכנית עבורה היא שליחות וכל מי שצפה בסדרה המטלטלת הזאת, יודע שגרנט מביאה לשם הרבה מעצמה: חום ואכפתיות, רגישות ומעורבות כנה בסיפור האנושי שבו היא מטפלת. למעשה גרנט מודה בפירוש, שהתכנית עונה על הצורך שלה לטפל באנשים. ומה עם הצורך שלה לטפל בעצמה?

ישבנו עם גרנט לשיחה המתייחסת לשינויים הפיזיים והבריאותיים שעברה בחודשים האחרונים, אחרי תקופה לא פשוטה בחייה. גרנט מספרת שכבר 31 שנה היא בטיפול פסיכולוגי, מקפידה על עבודה עצמית המשנה דפוסי התנהגות וחשיבה ומזה שנים שהחופשה המועדפת עליה בחו"ל, היא להגיע לאחד המקומות המתמחים בניקוי רעלים. לדבריה רק לאחרונה הבינה שניקוי רעלים זה משהו שאמור להיות דרך חיים ולא טיפול בודד שעושים פעם בשנה. "נהגתי להגיע למקומות הכי קסומים שיש רק בשביל לצום.. משלמת הון תועפות כדי להרגיש שאני מתנקה ומשאירה מאחוריי את כל הקשיים והרעלים שהחיים מייצרים, אבל אי אפשר לנהל אורח חיים מלא בסטרס ועומסים ואז לעשות קפיצה קצרה ליעד כלשהו לטיפול של ניקוי רעלים, לחזור לשגרה ולצפות שהכל יהיה אחרת".

10996172_675663072542666_876065238821484515_nצופית גרנט (תמונה מתוך הפייסבוק)

אבל עד לפני כחצי שנה, הרגישה במשך תקופה ארוכה "על הפנים". "יש לחץ מסיבי על החיים שלי", היא מספרת, "העבודה על "אבודים" אינטנסיבית במיוחד, פיזית ורגשית וגובה מחיר ויש עוד מתחים, כך שהייתי בתקופה לא טובה: עייפות, כאבי ראש קשים, השמנה, ערכי הכולסטורול  שלי היו גבוהים וכמעט חייבו טיפול תרופתי ואחרי שנים של לקיחת הורמונים, סבלתי גם מחוסר איזון הורמונלי". טלפון מקרי מד"ר ראול רודריגז, חבר ואחד הבעלים של Wellness – מרכז לרפואה טבעית, הציל אותה לדבריה. ד"ר רודריגז נתן לה הורמונים טבעיים ושלח אותה לניקוי רעלים דרמטי. את מה שקרה אח"כ היא מתארת כנס: "ירדתי משמעותית במשקל, חזרתי לישון טוב בלילה, עשיתי שינוי תזונתי משמעותי והורדתי פחמימות וסוכרים, עשיתי ממש ריסטרט וב Wellness קיבלתי את כל התמיכה הדרושה. אני חייבת לציין שאני חושבת שכל אחד צריך קודם כל לקחת אחריות על עצמו ועל בריאותו, אבל כאשר עושים זאת עם התמיכה הנכונה, במקום שעוזר לבנות את התהליך הזה עם הוראות הפעלה מדויקות ובהתאמה אישית, זה הרבה יותר קל ונכון".

עד לקבלת תכנית ניקוי הרעלים והטיפולים מד"ר רודריגז, היא מספרת שלא הצליחה להתמיד באף דיאטה, סחבה עליה כאמור אובר וויט של שבעה ק"ג והרגישה פשוט רע. התכנית האינדיבידואלית שד"ר רודריגז בנה עבורה, בצירוף ויטמינים, הורמונים טבעיים וסידרת טיפולים שהמכון מציע, הם שהעלו אותה לדבריה על דרך המלך. והיכן עוד הרגשת את השינוי? בהכל היא יורה מיד: "בעור הפנים, בשיער המלא ברק, בשקט הנפשי ובעיקר בשליטה שחזרה לי על הגוף. אני לא לוקחת היום שום תרופה ומרגישה מצוין".

Wellness – המרכז המתקדם לרפואה טבעית, מתמקד בטיפולי אנטי אייג'ינג ובריאות הגוף

Wellness הוא מרכז מתקדם לרפואה טבעית בניהולם של ד"ר ראול רודריגז (MD) וד"ר עדי סאקר (Ph.D). הדגש במרכז הוא על טיפולים המשלבים בריאות גוף ונפש, זוהי"רפואה חדשה" New Medicine", המאגדת תחת קורת גג אחת רפואה טבעית, אלטרנטיבית וקונבנציונלית. במרכז מגוון רחב וייחודי של טיפולים, כאשר אחד התחומים החשובים והמובילים בו הוא מיקוד בתחום היופי ואסתטיקה, התואם את רצון העומדים בראשו לעשות טוב לאנשים במשמעות של-Well-Beeing. ד"ר רודריגז מאמין שכאשר נראים טוב אנחנו גם מרגישים טוב, ולכן כל טיפולי תחום הביוטי המתמקדים בשיפור המראה, משפרים גם את ההרגשה הפנימית. Wellness הוא גם מרכז לאורח חיים בריא, המספק טיפולים ותכניות בריאות המשלבות שיטות טבעיות, רפואה סינית עם רפואה מערבית ומודרנית. המרכז מתמחה בטיפולים של ניקוי רעלים, ניקוי מערכת העיכול, הרזיה וירידה במשקל. הטיפולים כולם במטרה לשפר את ההרגשה ולהיות אנשים בריאים יותר. במילים אחרות, נפש בריאה בגוף בריא.

68919160_157640495351465_7270474148327404714_n

להלן סקירת כמה מתוכניות הדגל של מרכז Wellness

תכניות האנטי האייג'ינג:

תוכנית המיועדת לאנשים הרוצים לשפר את איכות חייהם ולהאט משמעותית את תהליך ההזדקנות הטבעית המגיע עם הגיל. אחת הטיפולים המבוקשים והמובילים בעולם בתחום האנטי אייג'ינג, הוא הטיפול ההורמונלי Bio Identical Hormones. מדובר בטיפול חדשני ופורץ דרך, המיועד לנשים וגברים בגיל המעבר. עם תוצאות מוכחות בשטח. ההורמון הוא תרכובת כימית שנותנת פקודה לDNA של התא ליצור מולקולות חדשות. עם הגיל רמת ההורמונים יורדת והתאים מפסיקים לקבל פקודה לייצר תאים חדשים, דבר הגורם להזדקנות המערכות. אם רוצים לשמר את תאי המוח, לשמור על עור צעיר וזוהר, לחזק את העצמות (אוסטאופורוסיס), להילחם בדמנציה, בגלי החום, בדיכאון ובמחלות כלי דם ולב ובעיקר להילחם בזקנה, הטיפול הזה הוא מבחינת "מאסט". החידוש שמציע מרכז Wellness בתחום, הוא שבניגוד להורמונים הסינטטיים המקובלים, שבצד היתרונות שלהם גם מעלים את הסיכון לחלות בסרטן השד, התקפי לב ושבץ, כאן מדובר בהורמונים טבעיים, התואמים במדויק את ההורמון האנושי ומותאמים אישית בבדיקות דם. יתרה מזאת, אין צורך בגלולה יום יומית כמו בטיפול הורמונלי קונבנציונלי, מדובר בזריקה עם השעיה לטווח ארוך (לנשים לטווח של כ-4 חודשים, ולגברים עד למעלה מ-6 חודשים, כלומר רק 2 טיפולים בשנה) וניתן לקבל את הטיפול בקרם ממנו מורחים כמות קטנה בכל פעם. תוצאות הטיפול ההורמונלי החדשני מראות שיפור משמעותי עד דרמטי בתפקוד, במצב הרוח, בבדיקות הדם, והעיקר במראה החיצוני בדגש על העור והשיער.

תכנית האנטי אייג'ינג של מרכז הבריאות Wellness כוללת גם טיפולי אסתטיקה נוספים כמו טיפול ה-CoolWaves מכשיר הפותר בעיות של עודפי שומן, ממיס שומן ובכך מצמצם היקפים, Skinny Wrap טיפול טבעי נוסף להצרת היקפים ושריפת קלוריות ללא מאמץ, טיפול שזכה זו הפעם השנייה בפרס ההצטיינות היוקרתי של המגזין "מארי קלייר" הצרפתי, המקביל לאוסקר של עולם הקוסמטיקה העולמי. בטיפול מורחים את הגוף בתערובת ייחודית של תכשירים ארומתרפיים ופורמולות של צמחים ושמנים ואח"כ עוטפים אותו בתחבושות מיוחדות שפותחו ע"י רופאים באוסטריה כאשר המקור מגיע מהפרעונים במצרים. התחבושות מכילות שמנים טבעיים ותכשירים נטורופתיים, העוזרים בהמסת השומן והצרת ההיקפים. עוד כוללת תוכנית האנטי אייג'ינג של המרכז טיפולי אוזון לעור הפנים, טיפולים באקנה, בקמטים וקמטוטים ובעור נפול שאבד לו הזוהר. הזרקות ומילוי קמטים בחומצות הילאורוניות ובוטוקס.

65304063_145414583310956_6980442373973413692_n

תוכניות לטיפול בבעיות מערכת העיכול :

בעיות של עצירות, בטן נפוחה, יציאות לא סדירות, עייפות ורצון לישון אחרי הארוחה– נשמע לכם מוכר? אם גם אתם נמנים על האוכלוסייה הסובלת מבעיות במערכת העיכול, דעו לכם שאתם לא לבד. "הידרו-קולניק", הוא אחד הטיפולים המובילים שמציע המרכז לטיפול בכל התופעות הבלתי נעימות הללו. מדובר בשטיפת של המעי הגס דרכו עובר המזון ושאריות מזון שלא עוכלו, פסולת מהכבד, שאריות של רעלים ושאריות כימיקליות מהמזון המתועש, מתזונה לקויה ותרופות. כל אלה נדבקים לדפנות המעי ומצרים את המעבר. ההרגשה היא של ירידה באנרגיה, עייפות וכבדות ובעיקר נפיחות בבטן וגזים. הטיפול למעשה מנקה את מערכת המעי הגס, מנקה רעלים, באמצעות מים, כמו מקלחת פנימית ומרעננת למערכות הפנימיות שלנו. מדובר בטיפול בן 45 דקות ללא כאבים. הידרו-קולניק היא דרך להתניע תהליכים של חיוניות מחודשת למערכת העיכול. יעילות הטיפול במיגור חיידקי פטריית הקנדידה וטפילים נוספים. ניקוי הרעלים שהצטברו במעי הגס, הטיפול משפר את המטבוליזם של המטופל ומכך מסייע להורדה במשקל. עוזר לאנשים שסובלים מעצירות, ולא פוגע בפלורה הטבעית של המעי. הטיפול נעשה ע"י הידרותרפיסט מוסמך מיומן ומאושר  בתקן האמריקאי של ה -FDA.

 טיפול במזהמים במערכת העיכול: טיפול נוסף שמציע ד"ר ראולרודריגז במרכז, הוא טיפול ממוקד במזהמים המתפתחים במערכת העיכול. גופנו מכיל "גן חיות" של חיידקים ופטריות, כמו גם במערכת העיכול. כל עוד המערכת שלנו מאוזנת, ההרמוניה נשמרת והחיידקים הללו לא מזיקים לנו ואף עוזרים. במצבים בהם ישנה יציאה מאיזון החיידקים הללו עשויים להפוך למזיקים עבור גופנו ואז מתפתחת למשל פטריית הקנדידה, שניזונה מפחמימות וסוכרים עם תסמינים של התסמינים בין היתר של גזים, נפיחות בבטן, עייפות, בעיות פוריות, בעיות בדרכי השתן ועוד.

חיידק ההליקובקטרפילורי הוא חיידק עקשן נוסף שחי במערכת העיכול שלנו וכיום שום אנטיביוטיקה לא יכולה לו. החיידק הזה נמצא אצל כ-70% מהאוכלוסיה, 90% בגילאי 60 ומעלה. החיידק פוגע בסביבה החיידקית הטבעית של המעי ויוצר סביבה בסיסית המושלמת להתפתחות מזהמים של מערכת העיכול. הוא אחראי לדלקות ברירית התריסריון, כיבקיבה, סרטן קיבה, וגורם גם לליחה, גזים, נפיחויות, אלרגיות ומחלות אוטואימוניות שונות. בשנים האחרונות הוכח כגורם לגלאוקומה, שהינה לחץ תוך  עייני מוגבר שיכול לגרום לעיוורון. ד"ר רודריגז מומחה בתחומים רבים ביניהם גיל המעבר, בעיות במערכת העיכול, אלרגיות, שלד,מפרקים ועוד, מטפל בחיידקים ובפטריות אלה ואחרות, באמצעות צמחי מרפא ותוספי תזונה נכונה.

*********************************************************

371a15c2-fb75-4c2e-847f-5f5a7e3f7d58ד"ר ראול רודריגז רופא כללי (MD) ובוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב. התמחה ברפואה סינית וטבעית בבתי ספר לרפואה בסין וביפן. היה הראשון ללמד שיאצו בישראל באופן מסודר, וייסד את מכללת ”מדיסין" לרפואה משלימה בישראל. מטפל בבעיות מערכת העיכול, גיל המעבר, עמוד השדרה ומפרקים. מומחה לרפואה משלימה בכליות, דרכי השתן, אף אוזן גרון, כאבים והפרעות הורמונליות, מחלות עור ומין, בעיות עיכול, כאבי שלד פרקים ושרירים, מערכות החיסון ובריאות האישה, וזאת בעזרת השיטות הטבעיות המשלבות רפואה סינית עתיקת ימין עם רפואה מערבית מודרנית.

b7a212c5-25cf-4bc9-a269-0e74d1a454baד"ר עדי סאקר (Ph.D) הינו מומחה בארץ ובעולם בתחום תזונה נכונה ובריאות מערכת העיכול. בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעי הבריאות, ותואר שני ודוקטורט בתזונה הוליסטית. ד"ר סאקר הינו נטורופת ומוסמך להוראת טיפולי הידרותרפיה למעיים.

WELLNESSסדרת מוצרי הבריאות הבלעדיים של Wellness- תה סגול עשיר באנטיאוקסידנטיים ותמצית מרוכזת של ויטמין C במינון גבוה, הנותן בוסט אנרגיה ומחזק את המערכת החיסונית.

מרכז Wellness לבריאות טבעית, רחוב הברזל 15 רמת החייל תל אביב, קומה 2. אתר – כאן

טלפונים: 9910* 073-2811041

*

מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.