אהבה ממבט ראשון

כל הלנז'רי, התכשיטים והלבבות לכבוד ט"ו באב. כי אין אהבה כמו אהבה עצמית!

בחורה עם מחשב נייד

טריומף קיץ 2018 Dream Sotlight מחיר טופ 269.9 מחיר תחתונים 109.9 מחי ביריות 199.9 צילום יחצטריומף קולקציית קיץ 2018 – Dream Sotlight (צילום: יח"צ)

באמת שט"ו באב, זה רק תירוץ כדי לקנות לעצמך הלבשה תחתונה סקסית במיוחד. הזדמנות ללכת על צבעוניות נועזת של אדומים וורודים, פרינטים מנומרים ותועפות תחרה. כל האלמנטים שאולי נידמה לך שהם מוגזמים בשבילך בין מטלות הבית, הילדים והעבודה. לחלופין יש גם סטים רומנטיים בלבן (מתאימים לכלות של הקיץ אבל לא רק להן), תכשיטים – בעיקר כאלה עם הרבה לבבות (המון לבבות) ועוד מיני פריטים רומנטיים באדום, זהב ושחור, כי קיטש מתקתק הוא לא בהכרח מילה גסה ולפנק את עצמך זה הכי לחגוג אהבה – אהבה עצמית. ואם עוד מישהו ייהנה מזה.. למה לא?! אדרבה ואדרבה. חג אהבה שמח.

טריומף קיץ 2018 Dream Sotlight מחיר טופ 269.9 מחיר תחתונים 109.9 מחי ביריות 199.9 צילום יחצ (2)טריומף קולקציית האהבה לקיץ 2018 – Dream Sotlight – טופ 269.9 ₪; תחתונים 109.9 ₪; ביריות 199.9 ₪ (צילום: יח"צ)

טריומף – אתר להשיג בחנויות הלבשה תחתונה וברשתות הנבחרות

HyperFocal: 0ליה לונדון -מותג פרייה – סט פרחוני משולב עם תחרה שחורה (דגם FOREST). חזייה 350 ₪; תחתונים 100 ₪ (צילום: יח"צ)

HyperFocal: 0ליה לונדון -מותג פרייה – סט תחרה לבנה שמתאים לכלות (דגם SOIREE). חזייה 350 ₪; תחתונים 100 ₪ (צילום: יח"צ)

ליה לונדון – אתר להשיג בחנויות בקניון עזריאלי, קניון האופנה TLV ועוד (פרטים באתר)

 

H&MLove stories X H&M (צילום: הנס מוריץ): הפרינט המנומר חוזר ובגדול. זהו אחד הטרנדים הבולטים בקולקציות סתיו/חורף 2018/19 וגם בקולקציות ההלבשה התחתונה כבר יש לו נוכחות. הקולקציה של "LOVE STORIES"(מותג לנז'רי מאמסטרדם שידוע בעיקר בשל ההדפסים האקלקטיים שלו והאופציות הרבות למיקס אנד מאצ') נעשתה בשיתוף פעולה עם רשת האופנה H&M. טווח מחירים 49.90 ₪ – 229 ₪; טווח מידות:L-XS; להשיג בסניפי רשת H&M בקניון fashion tlv ובעזריאלי תל אביב.

תכשיטי לבבות: H.STERN MY COLLECTION (צילום: דיוויד וילס). טווח מחירים 5,089 ₪ – 2,349 ₪. להשיג ברשת חנויות ה. שטרן

_______ ___ ___ ____ 199.90 __ _____ ____ ___ ____ ____אינטימה – ירדן הראל בבגד גוף רומנטי מבית אינטימה  – 199.9 ₪ לפני הנחה (צילום: יח"צ)רשת ההלבשה התחתונה אינטימה משיקה לט"ו באב קולקציית קפסולה סקסית הכוללת: בגד גוף, כותנות לילה, חזיות, חלוקים עם עיטורים ותחתוני תחרה סקסיים ועוד. לרגל חג האהבה, מציעה הרשת מבצע מיוחד: 30% הנחה על קולקציית ט"ו באב. 

טווח מחירים לאחר הנחה: 41.90-139.9 ₪ בלבד. המבצע יתקיים בתאריכים: 22.7-10.8. לבירור סניפי הרשת –כאן

802796 - פיגמה אקספוז מחיר 179 שח צילום אלכס ליפקיןאקספוז  כותונת קומבניזון מסאטן ותחרה – 179 ₪ (צילום: אלכס ליפקין). גם מותג ההלבשה התחתונה אקספוז משיק קולקציה רומנטית במיוחד לכבוד ט"ו באב. הקולקציה מאופיינת במגוון רחב של דגמי כותנות קומבניזון, חלוקים, חזיות מעוטרות ותחתונים סקסיים, מבבדי תחרה וסטאן רומנטיים. 

טווח מחירים: 59. ₪- 199. ₪; ניתן להשיג בחנויות: רשת אקספוז, המשביר לצרכן, H&O, את, אפרודיטה, בוניטה וברשתות המובחרות ובאתר.

Fwd רשת AMOR לטו באב

למעלה מימין ומשמאל: קסטרו -קולקציה חולצות טי ואקססוריז עם לבבות לכבוד ט"ו באב. חולצת טי עם לב אדום 99.9 ₪ – להשיג ברשת חנויות קסטרו ובאתר (צילום: יח"צ). סט פיג'מה של אקספוז – גופיה ומכנסוני סאטן ותחרה 84 ₪ (מחיר הנחה מיוחד – צילום: דדי אליאס; פריטים ממותגים ליום האהבה מרשת AMOR סנדל אלגנטי באדום, שחור וזהב; תיק בצורת לב של YSL  ובגד גוף לבן עם נקודות אדומות (צילום: יח"צ) להשיג ב- AMOR כיכר המדינה ת"א- דף פייסבוק; סניקרס לבנות עם לבבות וסימני XO (נשיקה וחיבוק) Bensimon בשיתוף עם קוקטית Bensimon X Koketit כעת  149 ₪ לזוג נעליים מצוירות בעבודת יד, מידות 36-41אתר. סט חזייה ותחתונים מתחרה אדומה של אמריקן איגל עכשיו במבצע ט"ו באב 129.9 ₪; שעון עם רצועה אדומה – רשת תכשיטי פדני; טבעת ועגילים בזהב ושחור מקולקציית סרמיק היוקרתית של רשת פדני, המשלבת זהב 18 קארט עם יהלומים וסרמיק. להשיג ברשת תכשיטי פדני .

Simone Perele for Afrodita 989 nis photo Adi Orni(3)

אפרודיטה – סט תחרה אדומה (צילום: עדי אורני) וגם רשת "אפרודיטה" משיקה קולקציית הלבשה תחתונה סקסית לט"ו באב בקולקציה מותגי הלבשה תחתונה בינלאומיים מובילים ביניהם: SIMONE PERELE , AUBADE ו – LIZ CHARMEL. סטים של חזייה ותחתונים בגזרות מחמיאות, מחוכים, בגדי פנאי מסאטן ואפילו נעלי בית עם נוצות בגוונים של ורוד ואדום הקלאסים. להשיג ברשת אפרודיטה ובאתר 

ATT01685FIX UNDERWEAR – עדן פינס בהלבשה תחתונה של FIX UNDERWEAR (צילום: יח"צ). 

ATT01691FIX UNDERWEAR – עדן פינס בהלבשה תחתונה של FIX UNDERWEAR (צילום: יח"צ). הקולקציה מציעה פרשנויות טרנדיות ממראה יום יומי ועד פריטים אלגנטיים לערב: פיג'מות קצרצרות, טי שירטים עדינים, גרביים מתוחכמות ופרטי הלבשה תחתונה בגזרות קלאסיות שעוצבו על טהרת גווני שחור ואדום. טווח מחירים: מכנסיים 69.90 ₪; חולצה 99.90  ; גוזיה 69.99 ₪. טווח מידות: XS-XL

C

למעלה מימין תכשיטי לב חדשים בעיצובה של שלומית אופירשרשרת טייני לב אוריגאמי  – 125 ₪;  צמיד טייני לב אוריגאמי – 90 ₪; טבעת לב אוריגאמי – 153 ₪ במקום 180 ₪ – (ההנחה עד 12.8.18)  להשיג  ברשת חנויות המעצבת ובאתר (צילום: וארלרי בלקינד). חזיית תחרה אדומה אפרודיטה 499  (כולל תחתוני תחרה תואמים); כפכפי פלטפורמה רקומים של ASH לעמנואל, 1050  (צילום: יח"צ חו"ל); תיק עור צד שחור אדום של עמנואל, 990  (צילום יחצ חו"ל) להשיג ברשת החנויות אתר ; שמלה אדומה קרייזי ליין – להשיג ברשת החנויות ובאתר; עגילי לב אדום משובצים אבני סברובסקי – מיכל נגרין – 285 ₪ (צילום: יח"צ) – להשיג ברשת חנויות ובאתר

Fשרשראות עם תליון לב משובצות באבני סברובסקי – מיכל נגרין – טווח מחירים: 229 ₪- 189 ₪; סטים של הלבשה תחתונה בסאטן ותחרה – אפרודיטה כ- 1000 ₪ לסט; שעון TIMEX סגול בשילוב אבני סברובסקי – 399   (צילום: יח"צ חו"ל)

*

מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.