הצרת היקפים ללא ניתוח – הבנות לבית קרדשיאן כבר מכורות

הקפאה וחימום – אלה הם הפרוצדורות החדישות ביותר בחזית המאבק מול השומנים והעור הרפוי.
לא פולשני, לא כואב ועובד כמו קסם

בחורה עם מחשב נייד

14705144_1598361877133688_6400333725896278016_n(1)קלואי קרדשיאן – יפה וסקסית, גם לפני תהליך ההרזיה שעברה (תמונת אינסטגרם)

רובנו שומרות על משטר אימונים כלשהו ועל תזונה סבירה ומאוזנת רוב הזמן (הסופגנייה האחת שחטפת בחנוכה והחמין בשבת, הם בגדר חטאים סבירים). הנקודה היא שברוב המקרים עדיין נשארים עלינו מצבורי שומן עקשניים במקומות אסטרטגיים, שקשה מאוד להיפטר מהם בדיאטה מסורתית. כמו למשל הגבעה הקטנה שהתמקמה לה בנוחות באזור הבטן, העור הרופס מתחת לזרועות, היקף הירכיים שמסרב לרדת לא משנה כמה סקווטים את עושה ואפילו מעט השומן באזור הצוואר, היוצר את התופעה המחמיאה המכונה סנטר כפול. אין דבר יותר מתסכל מאשר להתבונן בסיפוק בגוף המעוצב משיעורי הפילאטיס נניח, ולהבחין מאידך במצבורי השומן המעצבנים סביב המותניים ("השניצלים" האיומים האלה) או באזור הירכיים הרוטטות, שעדיין נשארו איתנים במקומם גם אחרי שבוע של דיאטת מלפפונים.

28766869_798630350344714_7080482354594054144_n(1)קלואי קרדשיאן – ילדה לפני פחות משנה והיא אם לתינוקת חמודה בת תשעה חודשים. בהיריון היא עלתה במשקל לא מעט, אך מאז הספיקה להוריד ק"ג רבים, באמצעות שילוב 2 השיטות – הקפאה וחימום להצרת היקפים – והיא רזה וחטובה היום מאי פעם (תמונת אינסטגרם)

עד לפני זמן מה, האפשרות היחידה להיפטר ממצבורי שומן עקשניים, הייתה באמצעות שאיבת שומן כירוגית, אופציה פולשנית ומורכבת שמרתיעה וכרוכה בסיכונים. עכשיו יש פיתרון שאינו פולשני, אינו כואב ואינו מסובך וגם מניב תוצאות נפלאות. הטיפול כולל שילוב של שתי טכניקות לא פולשניות להצרת היקפים המשלבות חום וקור. ישנה חשיבות רבה בשילוב שתי הטכנולוגיות, מכיוון שטכניקת הקירור נותנת מענה רק לטיפול בתאי השומן, בעוד טכניקת החימום מטפלת בעיקר במיצוק העור וטיפול בעור רפוי. לעיתים יש צורך בטיפול בעור בכמה מרכיבים ועל כן טיפול בעזרת שתי הטכניקות יחדיו, נותן תוצאה אופטימלית. השילוב של שתי השיטות נותן תוצאות מדהימות אשר נשמרות לאורך זמן ולכן יש להן עדת מעריצים נלהבת ברחבי העולם ולא מעט סלבס, דוגמת בנות משפחת קרדשיאן ודוגמנית העל מולי סימס, ממליצות עליהן ומספרות באופן גלוי, שזה מה שעזר להן להשיג גוף חטוב ומוצק, בפרט אחרי לידות או אחרי תהליך הרזיה.

14624627_236524833451425_5396317105354178560_n(1)

קלואי קרדשיאן – קלואי שכמו כל בנות משפחתה חייה כולל הפרטים האישיים ביותר, הם כספר הפתוח בפני העולם, הודתה לא פעם בראיונות שנעזרה בטכניקת ה – COOLtech לחיטוב בגוף וכן בטכניקת ה -RF Radio frequency כדי להיפטר מסימני מתיחה וצלוליט. בזכות התיעוד האינסטגרמי האינסופי של בנות המשפחה, אנחנו יכולות להשוות ולראות את התוצאות המדהימות (תמונת אינסטגרם)

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור בשירותי בריאות כללית ובעלת שלוש קליניקות פרטיות לטיפולי עור, מובילה במרפאתה את שתי השיטות החדשניות לטיפול בעודפי גוף ומסבירה איך הן עובדות:

 הצרת היקפים ללא ניתוח באמצעות הקפאת תאי השומן

איך זה עובד?

תצפיות קלינית גילו שרקמת השומן רגישה לקור יותר מרקמות גוף אחרות. תצפית אלה הניעו את פיתוח שיטת הקריוליפוליזס: אם מקררים אזור גוף לטמפרטורה של עד מינוס 7 מעלות צלזיוס, תאי השומן באזור הקירור נפגעים, בעת שרקמות אחרות פחות רגישות לקור, אינן נפגעות. אחד המכשירים שפותח בהתבסס על טכנולוגית הקריוליפוליזיס הינו מכשיר COOLtech שהוא אחד המתקדמים בתחום ומיועד להסרת שומנים נקודתית והצרת היקפים ללא ניתוח, ע"י הקפאת תאי שומן (ובאישור משרד הבריאות הישראלי). ניתן לבצע את הטיפול באזורים קטנים וגדולים כאחד. כמו כן, ניתן לבצע את הטיפול באזורים רגישים בגוף, אשר דורשים מיומנות ויכולת דיוק גבוהה.

טיפול בשיטת תרמי טייט באדיבות דר להבית אקרמן צילום יחצ (6)

טיפול בשיטת THERMI  (חימום) באדיבות ד"ר להבית אקרמן (צילום יח"צ)

 כיצד מתבצע הטיפול?

הנוסחה פשוטה: קירור נקודתי והקפאה של העור בתהליך מבוקר המשלב וואקום (המעודד סירקולציה של מחזור הדם). בעקבות הטיפול, מפורקים תאי השומן ובהמשך מסולקים מהגוף בתהליך פיזיולוגי טבעי. ד"ר אקרמן מדגישה שהתהליך אינו גורם לנזק ברקמות אחרות מלבד לתאי השומן. באמצעות ידיות קירור המוצמדות לאזור הטיפול בגוף, שואבות את מצבורי השומן ומקררות אותן באופן מבוקר לטמפרטורה של עד מינוס 7 מעלות בהתאם לאזור ולמשך כ -50–30 דקות והיתרון הוא שניתן לטפל במגוון רחב של אזורים בגוף בעת ובעונה אחת. בתום הטיפול מבצעים עיסוי של האזור, על מנת לגרום להפשרה הדרגתית שלו. כתוצאה מהטיפול, תאי השומן התת־עורי מתפרקים ומתפוגגים מהגוף באופן טבעי. "המטרה היא לפגוע באופן סלקטיבי בתאי השומן שכאמור רגישים לקור, ולכן קופאים ועוברים תהליך של התפרקות ופינוי מהגוף דרך מערכות השתן והלימפה" מסבירה ד"ר אקרמן.

טיפול המסת שומן בגוף על ידי קור במכשיר קולטק צילום יחצ  (4)

טיפול המסת שומן בגוף על ידי קור בשיטת  COOLtech (צילום יח"צ)

לאחר כמה זמן ניתן להבחין בתוצאות?

לאחר תהליך ההקפאה, תאי השומן עוברים פירוק איטי והדרגתי. את התוצאה הסופית רואים לאחר 6-10 שבועות.

 האם הטיפול כואב?

הטיפול אינו כרוך בכאבים או בתופעות לוואי למעט אי נוחות קלה, הנובעת בעיקר מתחושת הקור ואליה מתרגלים כעבור מספר דקות. ניתן לחזור לפעילות שגרתית מיד לאחר הטיפול וגם אם תישאר רגישות מסוימת באזור המטופל, היא תחלוף תוך מספר ימים. תהליך ניקוי הפסולת מהגוף וסילוק תאי השומן (כל תא בגוף שמת, עובר פינוי מהגוף דרך מערכת הלימפה), הינו תהליך טבעי ומכאן שאין צורך בזמן החלמה. הטיפול כולו מתבצע תחת פיקוח רפואי הדוק.

באלו חלקים של הגוף ניתן לטפל?

כמעט כל אזור ניתן לטיפול: מהשכמות, הזרוע האחורית, הגב העליון והבטן העליונה, דרך המותניים, הבטן התחתונה והגב התחתון ועד הרגליים: אזור הירכיים "המועד לפורענות" — הירך אחורית, הירך פנימית, הירך חיצונית וגם הברכיים!

ניתן לטפל בכל אזור עד שלוש פעמים, כאשר יש לשמור על מרווח זמן של שישה שבועות בין טיפול לטיפול. מספר הטיפולים משתנה ממטופל למטופל, אך לדברי ד"ר אקרמן לרוב מדובר בטיפול אחד או שניים בלבד. כמות הטיפולים תלויה בהרכב חומצות השומן של המטופל.

30913869_169197997127747_1324617658397622272_nקריס ג'נר – אם המשפחה והמנהלת הגדולה של כל פרוייקט הקרדשיאן מנסה בעצמה ועל עצמה את כל מה שעובד על בנותיה. גם היא חסידה של הצרת היקפים ומיצוק העור ע"י שימוש בטכנולוגיות הקפאה וחימום ובגיל 64 היא אכן נראית נפלא (תמונת אינסטגרם)

30829467_112642192933681_3165169139400572928_n(1)קריס ג'נר – אחרי תהליך הרזייה (תמונת אינסטגרם)

 שימוש בחום- טכנולוגיה למיצוק עור עודף

איך זה עובד?

השיטה נעשית על ידי טכנולוגיה שמהווה את הדור הבא בטיפולי גלי רדיו (RF Radio frequency -) בשירות האסתטיקה הרפואית למיצוק העור, הצרת היקפים וטיפול בצלוליט. עד כה האופציות היחידות להעלמת שומן מהגוף היו על ידי קיצור קיבה או מתיחת של העור על ידי פעולה כירורגית פולשנית הכרוכה בזמן החלמה ממושך. לא עוד! כיום, ישנה אפשרות לטפל בכל אלה, באמצעות פעולה שהיא אינה פולשנית, מופחתת סיכון ובעלת יעילות מוכחת.

כיצד מתבצע הטיפול?

בעזרת המכשיר ''THERMI 250 – במהלך הטיפול מחממים את העור על ידי גלי רדיו, בעוצמה חזקה בהרבה ממכשירים אחרים הקיימים בשוק. המכשיר בעל עוצמה של 250 וואט בתדירות Khz 470 המאפשרת לו יכולת חדירה טובה יותר לשכבות עמוקות בעור, בהשוואה למכשירים אחרים בשוק. המכשיר הינו בעל מערכת שליטה ובקרת טמפרטורה, המאפשרת שליטה בהליך ובתוצאות הטיפול בצורה מיטבית, אחידה, מופחתת סיכון ומדויקת.

האם הטיפול כואב?

ללא כאב או זמן החלמה!

באילו חלקים של הגוף אפשר לטפל בשיטה?

הטיפול מתאים לנשים ולגברים בעלי עור עודף או לאחר הורדה משמעותית במשקל. הטיפול יעיל גם לאנשים אשר מרוצים ממשקלם, אך בעלי עור רפוי או צלוליט שנוצר עם השנים. כמו כן, מתאים הטיפול גם לנשים לאחר לידה, שרוצות להחזיר את הגוף למצבו הקודם או לפחות לצמצם את היקף המותן.

38813896_235605287095392_1452905170433212416_nמולי סימס (45) – דוגמנית העל והשחקנית היא אם לשלושה. מסתבר שאחרי 3 לידות, גם דוגמניות על צריכות עזרה לצורך ירידה במשקל וחיטוב וסימס היא לא רק מעריצה נלהבת של טכנולוגיות החימום והקירור להצרת היקפים ומיצוק העור, בארה"ב היא גם הפרזנטורית של מכשיר ה –   COOLtech (תמונת אינסטגרם)

28764932_151614138839841_8455558512850763776_nמולי סימס – כאישה עסוקה שמג'נגלת בין קריירה טובענית ואם לשלושה, אחד הדברים שסימס ציינה שהיא אוהבת במיוחד בטכנולוגיות האלה, שהן מהירות ואינן גוזלות זמן החלמה והתוצאות אפקטיביות (תמונת אינסטגרם)

סיכום

באמצעות שילוב שתי השיטות ניתן להיפטר מכמות גדולה של מצבורי השומן באזור המטופל ולטפל בה בעת במיצוק העור הרפוי באופן נקודתי ומדויק. בשתי השיטות הטיפול הינו אפקטיבי, נוח ולא פולשני. יש לקחת בחשבון שקריוליפוליזיס (שיטת ההקפאה) אינה שיטה לירידה במשקל, אלא לעיצוב הגוף והצרת ההיקפים. חשוב על כן לא לעלות במשקל בעת תקופת הטיפול על מנת לא לפגום בתוצאות ומדובר בתוצאות שמשתמרות לאורך זמן רב.

"התחום שלי משיק קצת לרפואה וקצת לפנטזיה", מסכמת ד"ר אקרמן, "אנחנו עושים רק דברים מוכחים. אני לא אוהבת את המילה 'קסם', אבל אפשר לראות כאן תוצאות מדהימות. זה לא ייאמן לכמה אנשים, שלא נראים כבעלי עודף משקל, יש מוקדים של הצטברויות שומן. במסגרת הטיפול החדש יש אפשרות של הפחתה של מסה של שומן בצורה לא פולשנית ובלי תופעות לוואי. וחשוב כמובן להדגיש שלא מדובר בניתוח על כל המשתמע מכך".

טיפול בשיטת תרמי טייט באדיבות דר להבית אקרמן צילום יחצ (8)

טיפול בשיטת THERMI  (חימום) באדיבות ד"ר להבית אקרמן (צילום יח"צ)

הטיפולים מתבצעים בקליניקות של ד"ר להבית אקרמן בכתובת:

הרצליה -רחוב המנופים 2 -054-2646114

נווה סביון -הדקל 3 -03-5332068

אתר – כאן

*
 מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.