שלוש פרזנטוריות יפות ובוגרות, מובילות את קולקציית הקיץ של רשת האופנה סיליז

סיגל שחמון, דנה מגן ולירז מסילתי מציגות את קולקציית הקפסולה של המותג האיטלקי מנילה גרייס' – עבור רשת האופנה סיליז, קולקציית קיץ של מותג הלייף סטייל האמריקאי נאוטיקה' (כולל פריטים מיוחדים לרגל משחקי המונדיאל) ומורגן' המותג הצרפתי לנשים צעירות – חדש ברשת המשביר לצרכן

בחורה עם מחשב נייד

3סיליז – קיץ 2018  – דנה מגן ולירז מסילתי במנילה גרייס (צילום: דביר כחלון)

סימה ויעל בדש, אם ובתה העומדות מאחורי רשת האופנה המצליחה סיליז, חזרו מביקור בבולוניה איטליה, במפעלי "מנילה גרייס", ללא ספק ממותגי הדגל שמייבאת הרשת לארץ. נזכיר בקצרה שההתמחות של נשות סיליז, היא רקיחת קולקציה עדכנית מידי עונה עם דגש על טוטאל לוק אופנתי, המורכבת ממבחר אקלקטי של מותגי איכות אירופאים, רבים מהם בלעדיים לרשת. טעמן המשובח וניסיונן רב השנים עם הלקוחה הישראלית (רבות מהן הפכו ברבות השנים ללקוחות קבועות), הם שעושים את הרשת למצליחה ומבוססת כל כך גם היום, למעלה מ -30 שנה אחרי שהוקמה, ובעידן שבו מי שלא מדייק ומתאים את הקולקציות שלו לזמן הנוכחי, פשוט לא שורד בתחרות מול האינטרנט ורשתות האופנה הגדולות.

9סיליז – קיץ 2018 (צילום: דביר כחלון)

המותג האיטלקי מנילה גרייס הוא ללא ספק מהבולטים והנחשקים בקולקציות של הרשת ובעקבות שיתוף הפעולה רב השנים, יצרו מעצבי המותג קולקציית קפסולה לקיץ 2018, במיוחד עבור רשת סיליז. הרצון ליצור ליין חדש למותג, עלה מתוך הניסיון המתמיד של נשות סיליז להגיע להתאמה אידיאלית בין פריטי הקולקציה, לבין צרכי הנשים הלובשות אותם. כאמור ההיכרות העמוקה של סימה ויעל עם הלקוחה הישראלית והעדפותיה, בצירוף ההדפסים הייחודיים המזוהים עם כתב היד של מותג מנילה גרייס, יצרו קולקציה מקסימה ואלגנטית במיוחד.

חלק גדול מהקולקציה מוקדש לשמלות קיץ נשיות במגוון אורכים, עשויות מבד כותנת פופולין – בד נושם ואוורירי עם ברק טבעי עדין – המיועד ליצירת בגדים עם מראה רך ותחושה קלילה, אידיאלי לקיץ הישראלי. בקולקציית הקפסולה בולטים גם צעיפי המשי הנפלאים ושמלות ארוכות וקצרות, המתאימות לערב ולאירועים, בזכות טוויסט טרנדי זוהר-מיקרו פייטים כסופים המעטרים את השרוולים ורקמות פייזלי משולבות בפייטים שקופים, על הכיסים והצווארון. האלמנטים הללו הופכים את השמלות לפריט סטייטמנט התופס את מלוא תשומת הלב. ויצוין כי את הפרינטים הדומיננטיים של המותג, מאזנת סקאלת צבעים מאופקת והרמונית, וכך נוצרה קולקציה שהיא אלגנטית וטרנדית כאחד.

הסיליז – קיץ 2018 – לירז מסילתי וסיגל שחמון (צילום: דביר כחלון)

את קמפיין הקולקציה מובילות הפרזנטוריות סיגל שחמון, לירז מסילתי ודנה מגן. כולן נשים בוגרות ויפות שהיו בעברן דוגמניות, נשות אופנה ותקשורת וכיום מתחזקות קריירה עצמאית במגוון תחומים. שחמון היא אדריכלית ומעצבת פנים, דנה מגן אשת עסקים  בתחום התכשיטנות והאקססוריז ולירז מסילתי משמשת כיועצת הנקה המסייעת לאימהות צעירות ומדריכת פילאטיס. השלוש נבחרו כמאפיינות במדויק את לקוחות הרשת, נשים חזקות ועצמאיות אשר בנו את עצמן במו ידיהן ושומרות על מראה אופנתי ומטופח.

8סיליז – קיץ 2018 (צילום: דביר כחלון)

טווח מחיריםבגדים החל מ- 690 ₪; אקססוריס החל מ-290 ₪; תיקים החל מ –1,100 ₪; נעליים החל מ- 790 ₪; צעיפים החל מ-590 ₪

להשיג: ברשת חנויות סיליז ברחבי הארץ ובאתר (לרשת סיליז שירות ייחודי באתר המקוון המאפשר שירות חדשני –click & try on in store, מדידה בקליק: נכנסים באתר אל הפריט אותו מעוניינים למדוד ומציינים את שם הסניף אליו רוצים להגיע. כאשר יגיע הפריט אל הסניף, תקבל הלקוחה שיחת טלפון המזמינה אותנו למדוד את הבגדים תוך יומיים. נוח וחוסך זמן)

7סיליז – קיץ 2018 (צילום: דביר כחלון)
טסיליז – קיץ 2018 (צילום: דביר כחלון)
1סיליז – קיץ 2018 (צילום: דביר כחלון)
גסיליז – קיץ 2018 (צילום: דביר כחלון)
80סיליז – קיץ 2018 (צילום: דביר כחלון)
צסיליז – קיץ 2018 (צילום: דביר כחלון)

קולקציית האקססוריז של SILISE היא גדולה במיוחד וכוללת בין השאר מגוון תיקים איטלקיים ביבוא בלעדי, ביניהם תיקי הפליסיה של מנילה גרייס בשילובי כסף, זהב ונחושת עם נגיעות בצהוב ותיקים משובצי פנינים ורקמות, צעיפים עשויים עבודת יד מפשתן וברקמת חרוזים עשירה וכן צעיפי כותנה ומשי של מנילה גרייס. קולקציית הנעליים העשירה כוללת כפכפים מעוטרי פנינים, אבנים, ניטים ואבזמים, נעלים עם תכשיט בקרסול, כפכף עשוי עור מקומט, כפכפי פלטפורמה בשחור ולבן ומגוון סניקרס מדליקים בשילובי טקסטורות, צבעים ואבנים.

פסימה ויעל ודש, בעלות רשת האופנה סיליז מבקרות בממלכת מנילה גרייס בבולוניה – בתמונה ביחד עם אליסיה המעצבת הראשית (צילום: יח"צ)

*

 נאוטיקה – לנשים ולגברים (כולל קולקציית מונדיאל מיוחדת לחובבי המשחקים)

נאוטיקה אביב קיץ 2018 יחצ חול  (49)נאוטיקה – קיץ 2018 (צילום: יח"צ חו"ל)  

תמיד כיף לדפדף בין פריטי הקולקציה העונתית של מותג הלייף סטייל הבינלאומי נאוטיקה. קולקציית קיץ צבעונית ונעימה המאופיינת בסגנון קז'ואל נינוח, שבולטת בו תמיד האיכות הגבוהה (בפרט של הבדים הנושמים ומנדפי הזיעה, העשויים בצפיפות גבוהה). הקולקציה מעוצבת בקווים קלאסיים נקיים, המשתלבים בכל מלתחה מודרנית. האזכורים לכל נושא הים והימאות המזוהה עם המותג, מתגלים בדיטיילים הקטנים, כמו למשל בריבוי הדפסי פסים בצבעוניות של כחול לבן (בפרט בקולקציית הנשים) או בהדפסי עוגנים קטנים וחבלים (בקולקציית הגברים והילדים). הטרנדיות העונתית מקבלת ביטוי מסוים קולקציה, אך לא מתקיפה באופן המוגזם שמורגש לעיתים ברשתות אופנה אחרות. טרנד הקלור בלוק בקולקציית הנשים, בולט למשל בשמלות בגזרות נשיות וצמודות לגוף בצבעוניות של כחול, אדום לבן.

נאוטיקה אביב קיץ 2018 יחצ חול  (85)נאוטיקה – קיץ 2018 (צילום: יח"צ חו"ל)  

באופן ספציפי לקיץ 2018, נוצרה הקולקציה בהשראת רצועות החוף של קליפורניה, הגבעות של סנטה קרוז ונווה המדבר של פאלם ספרינגס. בהתאם, בולטת הצבעוניות המוכרת של האזור בדגש על צבעי פסטל של קורל, אננס, אפרסק וים כחול וכן בשלל הדפסים של עצי דקל ופרחים טרופיים, כולל אגב בקולקציית הגברים ובפרט בקולקציית בגדי הים של הגברים שהיא נפלאה.

עוד בקולקציה הרבה פריטי בייסיק שברובם חידושים קטנים, כגון רוכסן במקום כפתורים בחולצות הפולו הקלאסיות (אצל הנשים וגם אצל הגברים), טרנד הג'ינס מקבל אינטרפטצית קיץ קלילה, עם ריבוי חולצות מבדים דקים דמויי ג'ינס (100 אחוז כותנה) בקולקציית הגברים ושמלות ואוברול דמוי ג'ינס בקולקציית הנשים. עוד בקולקציית הגברים, פריטים בצבע חדש לעונה – ירקרק המכונה פורסט גרין, שכבר מסתבר הפך ללהיט בחנויות הרשת. לנאוטיקה גם קולקציית בגדי ילדים שעושה חשק לילד ובפרט בגדי הים המתוקים להפליא, שעשויים מבדים עם מסנני קרינה.

נאוטיקה אביב קיץ 2018 יחצ חול  (83)נאוטיקה – קיץ 2018 (צילום: יח"צ חו"ל)  

טווח מחירים: 549 ₪ – 149 ₪

ניתן להשיג: ברשת נאוטיקה, רשת ברנדז ורשת אמפוריום ברחבי הארץ ובאתרים: www.nautica.co.il ו – www.brandz.co.il

נאוטיקה אביב קיץ 2018 יחצ חול  (1)נאוטיקה – קיץ 2018 (צילום: יח"צ חו"ל)  
נאוטיקה אביב קיץ 2018 יחצ חול  (221)נאוטיקה – קיץ 2018 (צילום: יח"צ חו"ל)  
נאוטיקה אביב קיץ 2018 יחצ חול  (104) (Custom)נאוטיקה – קיץ 2018 – אחלה בגדי ים לגברים (צילום: יח"צ חו"ל)  
‏‏תיקיה חדשה1נאוטיקה – קיץ 2018 (צילום: יח"צ חו"ל)  

בימים אלה, משיקים במותג נאוטיקה קולקציה מיוחדת לקראת משחקי המונדיאל, שיתחילו באמצע החודש הבא. הקולקציה כוללת חולצות פולו וטי שירט, וכן כובעים במבחר צבעים וכיתובים בהשראת המדינות המשתתפות במונדיאל כגון: מקסיקו, ברזיל, פורטוגל ועוד. כל חולצה או כובע של מדינה מגיע בצבע בהתאמה לצבעי הקבוצה: ספרד בצבע אדום, גרמניה בלבן, ארגנטינה בתכלת וכדומה. הבדים של החולצות בקולקציה עשויים מבדים איכותיים המותאמים לעונת הקיץ החמה: כותנה, מנדפי זיעה, אווריריים ובדים ספורטיביים וקלילים. מחירי הפריטים נמוכים בהשוואה למחירים הקיימים ברשת וימכרו עד תום משחקי המונדיאל.

טווח מחירים:  חולצת פולו – 249 ₪; חולצת טי – 149 ₪; כובע – 99 ₪

ניתן להשיג: בחנויות רשת נאוטיקה ברחבי הארץ

*

MORGAN – המותג הצרפתי לנשים צעירות, מגיע בלעדית לרשת המשביר לצרכן

מורגן בלעדי במשביר לצרכן 5 צילום יחצ חולמורגן בלעדי ברשת המשביר לצרכן (צילום: יח"צ חו"ל)

מותג האופנה הצרפתי MORGAN מגיע לישראל וישווק בלעדית ברשת המשביר לצרכן. המותג ישווק בארץ במתכונת shop in shop בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ והקולקציה הראשונה שהושקה בישראל במקביל להשקתה בעולם, היא קולקציית אביב/קיץ 2018.

מותג MORGAN ידוע כמותג רדי טו וור (ready to wear) המאופיין בלוק נשי, עדכני וסקסי, הפונה לנשים צעירות (באזור שנות השלושים לחייהן), כאלה המנהלות אורח חיים אינטנסיבי וזקוקות לאאוטפיטים המתאימים לכל אירוע בסדר יומן העמוס. הקולקציות בנויות כך שניתן לשלב בין פריטי היום והערב, ליצירת מראה זוהר עם טאץ' אדג'י. האוספים שמציע המותג מעוצבים בהתאם למגמות האופנה העכשוויות, עם דגש על שימוש בבדים איכותיים, תפירה מוקפדת ואביזרים משלימים.

מורגן 2 בלעדי ברשת המשביר לצרכן צילום יחצמורגן בלעדי ברשת המשביר לצרכן (צילום: יח"צ חו"ל)

כמה מהקווים הבולטים בקולקציית אביב/קיץ 2018:

BOTANICA – ההשראה שמגיעה כמובן מהעולם הבוטני, בליין רומנטי במיוחד. בקולקציה משולבים אלמנטים של רשת, תחרה ופרחים בגזרות א-סימטריות, מחשופי כתפיים וקצוות פרומים.

 PIRATE – ליין הפיראט מורכב מפריטים בגזרות נשיות ומתנפנפות, ריבוי פסים ופריטים בסגנון אופנוענים בגוונים שחורים.

MODERN LACE – ליין שמורכב מפריטים בקווים גיאומטריים וקווים א-סימטריים, בשילובי צבעים של שמים כחולים, שחור ולבן, קולורבלוק ועוד. בולטים בדי תחרה בקשירות וצורות שמדגישות את הספורטיביות והנשיות בגזרות הצמודות.

FORTUNE TELLER – הקו הלוהט של מורגן, מצטיין בצבעים חמים ונועזים כמו ורוד פוקסיה, חליפות בהשראת טוריאדור ועוד.

ATELIER – הליין האוונגרדי של המותג – עכשווי, מעורר השראה ומעוצב בקווים בולטים של חתכים וא-סימטריה, על חולצות ובדי ג'ינס בצבעים של שמים כחולים סוערים. פריטי המפתח של הליין כוללים אפקט עור ויניל, בשילוב של לבן עם משבצות, הדפסים, רקמות ובדים חצי שקופים.

MORGAN בלעדי במשביר לצרכן צילום יחצ חולמורגן בלעדי ברשת המשביר לצרכן (צילום: יח"צ חו"ל)
טווח מידות: 36-44
טווח מחירים: 5599.90 ₪- 89.90 ₪
להשיג: בסניפי המשביר לצרכן
MORGAN בלעדי במשביר לצרכן צילום יחצ חול מורגן בלעדי ברשת המשביר לצרכן (צילום: יח"צ חו"ל)
*
מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.