המעצבת סיגל דקל בקולקציית קפסולה לרשת קרייזי ליין ושמלות הקיץ הצבעוניות של גולברי

שתי קולקציות עם פריטי קיץ מעולים בתמחור נגיש, מה עוד צריך?!

בחורה עם מחשב נייד

קמפיין קולקציית קפסולה של סיגל דקל לחברת קרייזי ליין, צילום דודי חסון (12) (Custom)קולקציית הקפסולה של סיגל דקל לחברת קרייזי ליין – אביב/ קיץ 2018 (צילום: דודי חסון)

לאחר שכבר השיקה עבורם בשנה שעברה קולקציית קפסולה שהצליחה מאוד, מעצבת אופנה המוערכת סיגל דקל מצטרפת רשמית כמעצבת מן המניין לרשת האופנה קרייזי ליין. בגילוי לב היא מספרת, שלמרות החיבור הראשוני המדהים עם אנשי קרייזי ליין, שהניב את שת"פ הראשוני, היא התלבטה לא מעט כאשר הוצע לה להצטרף בקביעות כחלק מחטיבת העיצוב של החברה. לדבריה התרגלה במשך שנים לעבוד באופן עצמאי כבעלת המותג שנשא את שמה וההצעה תפשה אותה בצומת שבו נדרשה להכריע, אם להסתגל לדבריה לעידן חדש. "הבנתי כי יש לי את הפריבילגיה בגיל 50 ללמוד משהו חדש" היא מספרת, למשל העבודה בשלט רחוק מול המתפרות במזרח אסיה, למשל חשיבה עסקית מסוג חדש והעיצוב גם למידות גדולות 46-48. "בנוסף החיבור עם אנשי קרייזי ליין, שהיא חברה משפחתית היה נהדר ובגובה העיניים ואני מרגישה שיש כאן נתינה וקבלה הדדית ולכן הטנגו הזה מצליח וכיף לי."

image001סיגל דקל עם הפרזנטורית גלית גוטמן, בהשקת קולקציית הקפסולה עבור קרייזי ליין. לדברי דקל: "קולקציית הקפסולה החדשה לקרייזי ליין עוצבה מתוך גישה של חקר והבנת השוק, מגמותיו וצרכיו. היה לי חשוב לשמור על כתב היד המאפיין אותי ועם זאת להנגיש לקהל רחב ומגוון".

קרייזי ליין, קמפיין אביב קיץ 2018, צילום דודי חסון (16) (Custom)קולקציית הקפסולה של סיגל דקל לחברת קרייזי ליין – אביב/ קיץ 2018 (צילום: דודי חסון)

התוצאה של שיתוף הפורה דקל את קרייזי ליין, הניב קולקציית קפסולה פונקציונלית בכתב היד המזוהה עם דקל, הכולל מראה נקי אך מוקפד וקווי המתאר נינוחים, שאינם נצמדים אל הגוף. ביחד עם חומרי גלם איכותיים (בדים טבעיים ונושמים מכותנה, פשתן וויסקוזה), טווח מידות רחב (עד 48) ותמחור נגיש, ניתן מעתה ללבוש את בגדי סיגל דקל -אחת המעצבות המוכשרות שיש לנו כאן – במחירי רשת אופנה הנגישים לקהל הרחב.

שלוש חטיבות מרכיבות את קולקציית הקפסולה: קז'ואל מחויט – הכוללת פריטי מפתח מצוינים כמו שמלה בגזרה קלאסית מחמיאה עם שרוולים קצרים בכחול נייבי מדויק, חצאית עיפרון מדנים עם חולצה תואמת וסרט קשירה כחול, וסט של חליפת מכנסיים באורך הקרסול עם ז'קט קטן בצבע אבן אפרפר. מקור השראה נוסף הם היו "קיפולי האוריגמי" הכוללים בדים משולבים עם צורות גאומטריות שונות (פסים, משבצות וכו') ומעין הכפלה של השימוש בחיתוכים הגיאומטריים היוצרת עומק ודיוק. החיתוכים הגאומטריים מופיעים בין השאר בוסט מחויט ובשמלות מקסי נינוחות ונטולות שרוולים עם כיסים, שהן אגב פריט מעולה לקיץ. קבוצה נוספת בקולקציה היא קבוצה של פריטי דנים יום יומיים.

קרייזי ליין, קמפיין אביב קיץ 2018, צילום דודי חסון (11) (Custom) (2) (Custom)קולקציית הקפסולה של סיגל דקל לחברת קרייזי ליין – אביב/ קיץ 2018 (צילום: דודי חסון)

טווח מידות: 38-48

טווח מחירים: חצאיות- 299.90 ₪; ז'קטים ווסט: 239.90 ₪ – 329.90 ₪; מכנסיים:289.90 ₪ – 179.90 ₪; טי שירט: 269.90 ₪ -99.90 ₪; שמלות:399.90 ₪ – 289.90 ₪

ניתן להשיג: ברשת חנויות קרייזי ליין

קרייזי ליין, קמפיין אביב קיץ 2018, צילום דודי חסון (12) (Custom)קולקציית הקפסולה של סיגל דקל לחברת קרייזי ליין – אביב/ קיץ 2018 (צילום: דודי חסון)
קמפיין קולקציית קפסולה של סיגל דקל לחברת קרייזי ליין, צילום דודי חסון (11) (Custom)קולקציית הקפסולה של סיגל דקל לחברת קרייזי ליין – אביב/ קיץ 2018 (צילום: דודי חסון)
 

גולברי – קולקציית שמלות אביב/קיץ 2018

גולברי שמלה 349.90 שח  (3) צילום יניב אדריאסתי גינצבורג הפרזנטורית של גולברי בשמלה אדומה וסופר מחמיאה 349.90 ₪ (צילום: יניב אדרי)

ברשת האופנה גולברי כבר השיקו את קולקציית הקיץ שלהם בתצוגה מתוקשרת, אולם עושים עכשיו השקה מחודשת לליין השמלות המוצלח שלהם. בגולברי משקיעים מידי עונה בליין שמלות רחב במיוחד, הכולל מבחר גדול של גזרות, צבעים, אורכים ודגשים, שנובעים מניסיון והקשבה לצרכי הלקוחה. למשל היצע של שמלות עם שרוולים באורך קצר ובאורך המרפק – למרות הקיץ הישראלי הלוהט – לנשים שלא אוהבות לחשוף זרועות. הרצון לתת מענה לטעם, למידות ולמגוון גילאים וסגנונות ניכר וראוי להערכה ובאמת ניתן לומר, שאין כמעט מי שלא תמצא את השמלה המתאימה לה בקולקציה. התמחור הנגיש וההגון, הופך גם הוא את הקולקציה של גולברי לנחשקת במיוחד. 

גולברי שמלה 299.90 שח  (3) צילום יניב אדריגולברי – אביב/קיץ 2018 – שמלת פסים 299.90 ₪  (צילום יניב אדרי)

בין קבוצת שמלות הקיץ של גולברי בולטת הקבוצה של שמלות וטוניקות פרחוניות, בפרינטים גדולים וצבעוניים, או כאפליקציה פרחונית המשולבת בשמלות תחרה. לצד אלה יש שמלות בגזרות קלאסיות, שמלות בסגנון רומנטי, שמלות סקסיות צמודות ושמלות בגזרות רפויות ורחוקות מהגוף. המבחר כאמור עצום, הצבעוניות עזה וכוללת אדום, כחול רויאל, לבן, שחור וורוד, וכאמור את כל הפרינטים הגיאומטרים והפרחוניים, היוצרים צבעוניות קיץ מחמיאה ואקזוטית.

בין הפריטים הבולטים: שמלת מקסי בסגנון בוהו שיק בגזרת קולר, שמלות התחרה הלבנות וגופיית התחרה הלבנה, חצאית פליסה שחורה באורך מידי, עם אפליקציות של פרחים בתלת מימד, שמלה מחמיאה בגזרה צמודה לגוף בפסי כחול ולבן ובעצם עוד המון שמלות שוות, כולל שמלות ערב ושמלות לאירועים מבדי לורקס, סאטן ושיפון וגם נגיעות של ניטים או פנינים כצו השעה.

בגולברי מגדילים מידי עונה את קולקציית האקססוריז של המותג והיא כוללת מגוון קלאצ'ים ותיקים אופנתיים, בצבעוניות עדכנית ותואמת לשמלות.

מחירים החל מ- 199.90 ₪ עד 499.90 ₪

להשיג: ברשת חנוות גולברי 

גולברי שמלה 399.90 שח  צילום יניב אדרי  (4)גולברי – אביב/קיץ 2018 – שמלה פרחונית 399.90 ₪  (צילום יניב אדרי)
גולברי שמלה 549.90 שח  (3) צילום יניב אדריגולברי – אביב/קיץ 2018 – שמלה עם גימורי תחרה  549.90 ₪  (צילום יניב אדרי)
גולברי-שמלה_349.90_שח_תיק_199.90_שח_צילום-יניב אדרי__(3)גולברי – אביב/קיץ 2018 – שמלת ורודה חושפת כתפיים 349.90 ₪; תיק תואם 199.90  (צילום יניב אדרי)
גולברי-שמלה_299.90_שח_תיק_279.90_שח.צילום-יניב אדרי__(1)גולברי – אביב/קיץ 2018 – שמלה צבעונית עם הדפס נוצות 299.90 ₪; תיק 279.90  (צילום יניב אדרי)

גולברי-שמלה_299.90_שח.צילום-יניב אדרי__(27)גולברי – אביב/קיץ 2018 – שמלה קיץ פרחונית וקלילה עם שרוולים בארוך המרפק למי שלא אוהבת לחשוף זרועות 299.90 ₪; תיק 279.90  (צילום יניב אדרי)

*

AMRIA SHOES

AMRIASS18_16_previewקולקציית הקיץ של AMRIA עוצבה ע"י גלית נוי, עו"ד לשעבר, שאחרי שנים ארוכות בהן בילתה בבתי המשפט במסגרת עבודתה כעו"ד, החליטה להתפנות לאהבתה האמיתית – ובמרץ 2017 הקימה את מותג הנעליים AMRIA. בקולקציה כפכפי מיולס סגורים ושטוחים או עם עקבי קיטן, אשר משווים לכפכף מראה אלגנטי יותר בלי לוותר על הנוחות.

AMRIASS18_3_previewקולקציית אביב/קיץ 2018, עוצבה בהשראת הים ובצבעוניות של כסף, תכלכל, ירקרק וצבעי חול והיא מאופיינת בקווים נקיים ושילובים אורבניים

AMRIASS18_12_previewבשנים האחרונות התוודעה נוי לפרויקט הייחודי "רקמה במדבר" של בנות העיירה הבדואית הדרומית לקיה, פרויקט הדואג לשיפור מעמד האישה הבדואית ומציעה תעסוקה לנשים בעלות מיומנויות הרקמה המסורתית. המפגש עם הנשים בלקיה הרשים את נוי והיא החליטה במהלך העבודה על קולקציית הקיץ, שרקמת בנות לקיה תעטר את נעלי המותג כתכשיט מנצנץ. הרקמה היא חלק מרקמה מסורתית עתיקה, הנרקמת שנים רבות ע"י הנשים הבדואיות.

AMRIASS18_5_previewנעלי AMRIA – קולקציית אביב/קיץ 2018

AMRIASS18_10_previewאת הנעליים ניתן לרכוש בחנות האונליין 

*
מתוך הבלוג של אלישבע כספי 

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.