H&M – קולקציית קונצ'ס אקסקלוסיב

הקולקציה תושק מחר בהשקה עולמית וגם בחנות הדגל של H&M בקניון גינדי – ת"א. הקולקציה המתחשבת בסביבה, עשויה כולה מחומרים ממוחזרים והיא איכותית ויפה מאי פעם

בחורה עם מחשב נייד

H&M_Conscious_Exclusive__צילום_הנס_מוריץ_(2)1שמלת "פגסוס" – עם הדפס שנעשה בהשראת שטיח קיר שיצרה האמנית השוודית קרין לרסון. H&M Conscious Exclusive  (צילום: הנס מוריץ)

רשת H&M תשיק מחר בישראל את קולקציית Conscious Exclusive לשנת 2018. זו היא הקולקציה השביעית בסדרת הקולקציות המתחשבות בסביבה של המותג, וללא ספק הקולקציה הטובה והיפה ביותר מכולן עד כה.

ראשית, ההשראה לקולקציה מגיעה מביתם היצירתי של צמד האמנים השוודי קרין וקארל לרסון. עבודות הרקמה והשטיחים שיצרה קרין בעבודת יד, הגן הפורח והאלמנטים המנוגדים בחללים השונים בביתם, היוו את עיקר ההשראה לקולקציית Conscious Exclusive לשנת 2018. צוות העיצוב של H&M תרגם את האלמנטים העיצוביים מבית הלרסונים לפריטים מבדי ז'קארד פרחוני יפהפה, רקמות אבסטרקטיות והדפסים המבוססים על אובייקטים ספציפיים בביתם. הצבעוניות בשחור, לבן, ירקרק, ורוד עתיק והבזקי כסף מטאליים פשוט חלומית והקולקציה כולה, מגובשת והרמונית מאי פעם ומשדרת וויב רומנטי ונשי במיוחד.

הקולקציה כוללת כמה וכמה פריטי סטייטמנט בולטים, כמו למשל שמלת מקסי לבנה היכולה לשמש גם כשמלת כלה, שחלקה העליון דמוי תחרה רקומת פרחים, עשוי למעשה מסיב ניילון ממוחזר המעובד מרשתות דייגים. שמלת הכסף הבוהקת ללא שרוולים בסגנון שנות ה-20 מרהיבה ושמלת המשי הממוחזר בירוק עם הדפס פרחים עדין, בסגנון "שמלת תה" אנגלית, היא משהו שניתן לדמיין את קייט מידלטון, לובשת באחת מהופעותיה הציבוריות. לצד אלה, חולצות מכותנה לבנה אורגנית עם צווארון סיני וגם קולקציית הלבשה תחתונה עשויה מפולימיד (סוג של פוליאסטר ממוחזר).

H&M_Conscious_Exclusive__צילום_הנס_מוריץ_(4)1פריטים מבדי ז'קארד בגוונים ירקרקים ומטאלים עם הדפס צמחים, בהשראת הגן הפורח של קרין לרסון. H&M Conscious Exclusive  (צילום: הנס מוריץ)

מובן שהדגש העיקר בקולקציה הוא על החומריות הממוחזרת, שהשנה היא משוכללת ואיכותית מאי פעם וכוללת לצד בדי הכותנה, המשי והפשתן האורגניים, שימוש ב -2 חומרים חדשים: כסף ממוחזר וסיב ניילון ממוחזר העשוי 100% רשתות דיג ופסולת ניילון. תכשיטי הכסף שהם חלק מקולקציית האביזרים, עשויים בין השאר ממטבעות ופמוטי כסף שהותכו לשימוש חוזר ופרח הטוליפ, שהוא המוטיב הדומיננטי בטבעת וזוג עגילי כסף ארוכים, עוצב בהשראת אהיל בביתם של הלרסונים. עוד בולטים בקולקציית האקססוריז צעיפי משי עם הדפסים יפהפיים, עשויים מתערובת TENCEL (סיבי עץ).

H&M Conscious Exclusive  צילום הנס מוריץ (3)שמלת מיני עם ברק מטאלי והדפס שנעשה בהשראת שטיח קיר שיצרה קרין לרסון. H&M Conscious Exclusive  (צילום: הנס מוריץ)

"אנו מתרגשים לשלב בקולקציה שני חומרים חדשים המתחשבים יותר בסביבה. על ידי יצירת תחרה מדהימה מ-ECONYL® ותכשיטים יפהפיים מכסף ממוחזר, אנו ממשיכים להרחיב את גבולות האופנה המתחשבת בסביבה. לעבודתה של קרין לרסון הייתה משמעות רבה: המוטיבים העיצוביים שלה, הקומפוזיציות החזקות והשימוש בצבע ברחבי הבית הקדימו את זמנם. היא הייתה אישה חזקה וזו הרוח שאליה התחברנו" אמרה אן-סופי יוהנסון, היועצת הקריאטיבית של H&M.

טווח מחירי הקולקציה: 49.9 ₪ – 1,199 ₪

קולקציית Conscious Exclusive לשנת 2018 תוצע למכירה בחנויות נבחרות ברחבי העולם ובהם חנות הדגל של H&M בקניון האופנה גינדי – ת"א, החל ממחר ה-23 באפריל.

H&M_Conscious_Exclusive__צילום_הנס_מוריץ_(2)שמלת ערב ומכנסיים אלגנטיים מבדי ז'אקרד בגוון ירקרק, עם הדפס עלים בגווני ורוד עתיק וכסף. H&M Conscious Exclusive  (צילום: הנס מוריץ)

H&M_Conscious_Exclusive__צילום_הנס_מוריץ_(12)"שמלת התה"- הכי קייט מידלטון סטייל. H&M Conscious Exclusive  (צילום: הנס מוריץ)

H&M_Conscious_Exclusive__צילום_הנס_מוריץ_(3)1טוניקת גלבייה שלובשת דוגמנית העל והיום גם פעילה הומניטרית, האייקונית כריסטי טרלינגטון ברנס. "אופנה והתחשבות בסביבה אינם עוד מונחים סותרים ואני חושבת שמחזור ושימוש חוזר, הם יוזמה חשובה בתחום האופנה. העיצובים האופנתיים העשויים מחומרים ממוחזרים מעוררי השראה", אמרה טרלינגטון שהיא אחת הפרזנטוריות של הקולקציה. H&M Conscious Exclusive  (צילום: הנס מוריץ)

H&M Conscious Exclusive  צילום הנס מוריץ (5)שמלת המקסי הלבנה שיכולה בקלות להיות גם שמלת כלה, עשויה משכבה עליונה של בד הנראה כתחרה ועשוי מסיב ניילון ממוחזר מרשתות דייג. H&M Conscious Exclusive  (צילום: הנס מוריץ)

H&M_Conscious_Exclusive__צילום_הנס_מוריץH&M Conscious Exclusive  (צילום: הנס מוריץ)
H&M_Conscious_Exclusive__צילום_הנס_מוריץ_(5)1H&M Conscious Exclusive  (צילום: הנס מוריץ)
H&M Conscious Exclusive  צילום הנס מוריץ (8)H&M Conscious Exclusive  (צילום: הנס מוריץ)
H&M Conscious Exclusive  צילום הנס מוריץ (6)H&M Conscious Exclusive  (צילום: הנס מוריץ)
H&M_Conscious_Exclusive__צילום_הנס_מוריץ_(19)H&M Conscious Exclusive  (צילום: הנס מוריץ)
H&M_Conscious_Exclusive__צילום_הנס_מוריץ_(6)1H&M Conscious Exclusive  (צילום: הנס מוריץ)
H&M Conscious Exclusive  צילום הנס מוריץ (10)H&M Conscious Exclusive  (צילום: הנס מוריץ)
H&M_Conscious_Exclusive__צילום_הנס_מוריץ_(14)שמלת ערב בכסף בוהק בגזרת שנות ה- 20. H&M Conscious Exclusive  (צילום: הנס מוריץ)
H&M_Conscious_Exclusive__צילום_הנס_מוריץ_(17)H&M Conscious Exclusive  (צילום: הנס מוריץ)
jm_0UvtCKw8YkSTk96H&M Conscious Exclusive  (צילום: הנס מוריץ)

jm_0UvtCKw8YkSTk961בדי "התחרה" של הקולקציה עשויים מסיבי נילון ממוחזר מרשתות דיג ופסולת ניילון ותכשיטי הכסף הממוחזר עם מוטיב פרח הטוליפ. H&M Conscious Exclusive  (צילום: הנס מוריץ)

*

לבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.