הבלוג של אלישבע כספי

הגיגי אופנה

קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B... +עוד

קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.

עדכונים:

פוסטים: 325

החל מדצמבר 2011

KREUZBERG KINDER – מותג משקפיים חדש ובועט, מגיע לארץ היישר מברלין

28/02/2018

קרויצברג_קינדר._צילום_גילי_שני_(103)KREUZBERG KINDER – מתוך הקמפיין (צילום: גילי שני)

משקפיים מעוצבים הפכו מזמן, לאביזר חובה אופנתי ותוספת סטייל הכרחית. בעידן שבו כולם מאמצים את אותם טרנדים וקונים באותן רשתות, החשיבות של סגנון אישי עולה לעין ערוך ומבדלת אותנו בתוך ההמון’ שלובש פריטים כמעט זהים ורוכש את אותם המותגים.

בחברת דיוק אופטיקס ליבוא והפצת משקפיים, זיהו את הצורך העכשווי באמירה אינדיבידואלית והם מתמקדים בהבאת בשורה אופנתית חדשה לתחום האופטיקה בישראל וייבוא מותגי משקפיים מהיותר נחשקים ואיכותיים בעולם, מאלה שכוכבי על מהליגה של ביונסה, ג’יי זי וגל גדות נוהגים להתהדר בהם.

מדובר במותגי על בינלאומיים בתחום האופטיקה, כאלה המתמחים אך ורק במשקפיים. שמות נחשבים שמכירים מביני דבר: פאשניסטות, סלבס (כולל ידוענים ישראלים.. רבים מהם נוהגים לקפוץ לביקור במשרדי החברה המעוצבים בראשון לציון, ולבחור את החידושים האחרונים בתחום המשקפיים): MYKITA ; DITA; MOSCOT - מותג המשקפיים החביב על השחקן ג’וני דפ, שברשותו כמעט כל הדגמים של המותג; המשקפיים הסופר ייחודיים של המעצבת השוודית Anna-Karin Karlsson שמציגה שתי קולקציות בשנה של משקפיים עם שיבוצי פנינים ויהלומים, עיטורי נמרים ופרחים והכל בעבודת יד אמנותית ממש ועוד. בנוסף מייבאת החברה עוד שני מותגים מליגת מעצבי העל, מאחוריהם עומד גם בית אופנה יוקרתי ומדובר במותגי המשקפיים הסופר נחשב של ויקטוריה בקהאם ושל המעצב טום בראון.

26867829_330255507382245_4809784104985821184_n

KREUZBERG KINDER – מתוך הקמפיין (צילום: גילי שני)

לדברי ארז כהן, בעלים ומנכ”ל דיוק אופטיקס, החברה מתמחה באיתור המותגים הנחשקים והאיכותיים בעולם: “לא כאלה המחקים טרנדים אלא כאלה שמייצרים טרנדים, על מנת לספק ללקוח בסופו של יום את האמירה הייחודית, האופנתית וההולמת ביותר”.

עכשיו לראשונה הם רתמו את ניסיונם העצום בזיהוי טרנדים בתחום האופטיקה, ליצירת מותג משקפיים חדש, בשיתוף פעולה עם מעצבת איטלקיה ואמנים מסצנת חיי הלילה הדינמית של העיר ברלין. בהתאם קיבלו המעצבים השראה מתרבות הרחוב האורבנית, אומנות הגרפיטי והאווירה האדג’ית התוססת של העיר הבינלאומית הזאת. באופן ספציפי יותר קיבל ליין המשקפיים השראה מהאזור בו מתרכזים ההיפסטרים של ברלין ובו מתרחשת הסצינה האמנותית/מחתרתית, שגם נתנה לקולקציה הייחודית את שמה - KREUZBERG KINDER (“ילדי קרויצברג”).

26869606_287968181728526_8515231822093746176_n

KREUZBERG KINDER – מתוך הקמפיין (צילום: גילי שני)

כ-85 דגמים שונים כבר מוצעים בקולקציה הראשונית ויוצגו בחנות הדגל המפוארת, שעתידה להיפתח במרכז ברלין בימים הקרובים. העיצובים לא שגרתיים וכוללים שימוש בצורות גיאומטריות נועזות, המגובות במשחקי צבעים מנוגדים, אלמנטים מטאלים ובאופן כללי מראה שאי אפשר להישאר אדישים אליו, שנע בין מינימליזם אלגנטי במסגרות מסוימות ובין לוק אובר סייז אוונגרדי באחרות. קשת הצבעים מתחילה בשחור דרמטי וצבעים כהים נוספים, דרך צבעים רכים ועדינים עם מגע פסטלי וכלה באדום חצוף, לבן בוהק, תכלת שובב ועוד. המסגרות של ליין המשקפיים KREUZBERG KINDER אינן מוגדרות למגדר מסוים במכוון והן לגמרי יוניסקס. האות K היא סמל המותג ומתנוססת על הזרוע של כל מסגרת.

26073044_168249097278247_8535115643773517824_nKREUZBERG KINDER – מתוך הקמפיין (צילום: גילי שני)

במותג KREUZBERGKINDER מדגישים את הרצון המקורי העומד מאחורי פיתוח הליין: לחבר בין אנשים מחד ולאפשר להם להתבלט כאינדיבידואלים בעלי זהות ייחודית מאידך. בנוסף ובניגוד לרמת המחירים הגבוהה המאפיינת את מותגי משקפיי היוקרה, המיובאים לארץ ע”י דיוק אופטיקס, ליין המשקפיים של KREUZBERGKINDER ישווק במחיר שווים לכל נפש של כ- 150 יורו.

26869003_830448153804976_3351375792956243968_n

KREUZBERG KINDER – מתוך הקמפיין (צילום: גילי שני)

את קמפיין השיווק הנהדר של KREUZBERGKINDER צילם גילי שני, צלם ישראלי שחי בברלין ומככבים בו כדוגמנים אמנים ואנשים אותנטיים החיים ופועלים בקרויצברג/ברלין. שני אגב הוא זה שהיה הקטליזטור ליצירת ליין המשקפיים, לאחר שפנה לדיוק אופטיקס (אחיו רונן שני, קניין החברה) וביקש שייעצבו במיוחד עבורו ועבור חבריו קולקציה ייחודית.

26871723_336217626863207_7225426531487580160_n

KREUZBERG KINDER – מתוך הקמפיין (צילום: גילי שני)

לדברי כהן המנכ”ל והבעלים: “הקולקציה של KREUZBERGKINDER מתאימה לאנשים צעירים וצעירים בנפשם, כאלו שהאורבניות המודרנית היא חלק בלתי נפרד מהם, ולאלו שהתשוקה לאופנה קורצת להם והם אוהבים להיות במרכז העניינים ולהוביל טרנדים, מבלי להיות כבולים למותגים שחוקים ולסמלי סטטוס מזויפים. כל אחד יוכל למצוא בקולקציה משקפיים שהוא יתחבר אליהם ולרוב יותר מזוג אחד, כי באמת קשה לבחור.. בנוסף המשקפיים תוכננו, עוצבו ויוצרו בקפידה, כך שישתלבו עם סגנונות סטייל שונים ויאפשרו יצירת טוטאל לוק המבטא את האמירה האישית של כל אחד ואחת. האג’נדה מאחורי ליין המשקפיים הייחודי הזה, היא להביא מסר של ביטוי עצמי, חיבור לגוף ולנפש והרצון לטרוף את החיים וליהנות מכל רגע”.

 טווח מחירים של KREUZBERGKINDER בישראל: 700 ₪ – 600 ₪.

ניתן להשיג: Duke-optics ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ. פייסבוק ואינסטגרם טלפון לבירורים: 08-9366888

קרויצברג_קינדר._צילום_גילי_שני_(54)KREUZBERG KINDER – מתוך הקמפיין (צילום: גילי שני)

26872714_783443025175524_7194965785905725440_n

KREUZBERG KINDER – מתוך הקמפיין (צילום: גילי שני)

Gal Gadot LINDA FARROW גל גדות במשקפיי השמש של LINDA FARROW – יבוא לישראל Duke-optics (צילום: יח”צ)

MYKITAמייגן מרקל ארוסתו של הנסיך הארי, במשקפיי השמש של MYKITA -  יבוא לישראל Duke-optics (צילום: יח”צ)

VICTORIA BECKHAMמור סילבר במשקפיי השמש של ויקטוריה בקהאם -  יבוא לישראל Duke-optics (צילום: יח”צ)

for arts sakeנטלי דדון במשקפי השמש של for art’s sake – יבוא לישראל Duke-optics (צילום: יח”צ)

קרויצברג_קינדר._צילום_גילי_שני_(12)KREUZBERG KINDER – מתוך הקמפיין - יבוא לישראל Duke-optics (צילום: גילי שני)

KRUEZBERGדנה גרוצקי וירדן הראל במשקפיי השמש של KREUZBERG KINDER- יבוא לישראל Duke-optics (צילום: יח”צ)

קרויצברג_קינדר._צילום_גילי_שני_(92)

KREUZBERG KINDER – מתוך הקמפיין -יבוא לישראל Duke-optics  (צילום: גילי שני)

27580740_2011525782449580_9078156263409319936_nKREUZBERG KINDER – מתוך הקמפיין -יבוא לישראל Duke-optics  (צילום: גילי שני)

26872144_570235403339912_5112914577385848832_nKREUZBERG KINDER – מתוך הקמפיין -יבוא לישראל Duke-optics  (צילום: גילי שני)

26871193_765546763655793_6800062805966848000_n

KREUZBERG KINDER – מתוך הקמפיין -יבוא לישראל Duke-optics  (צילום: גילי שני)

*

מתוך הבלוג של אלישבע כספי

עוד מהבלוג של אלישבע כספי

תצוגה מקדימה

נעליים משגעות ואופנה עילית רוסית

  מי שעוקבת אחרי שבועות האופנה של ניו יורק, מילנו ופריס, מכירה היטב את הפאשיוניסטות ממוצא רוסי הבולטות בלבושן הסופר אופנתי מהקולקציות האחרונות של מעצבי העל. אין היום...

תצוגה מקדימה

אמיצה

בטור אישי שמתפרסם היום בעיתון הניו יורק טיימס, חושפת השחקנית אנג'לינה ג'ולי כי עברה כריתת שד מניעתית כפולה לפני כחודש (התהליך הרפואי המורכב אותו היא מתארת, התחיל...

תצוגה מקדימה

המעצב שהלביש את טיטי איינאו השבוע בגמר הישרדות

חלק מכם אולי התוודעו מבלי דעת לעיצובים שלו, בגמר הישרדות לפני ימים אחדים, כאשר מלכת היופי לשעבר והפינליסטית לגמר טיטי איינאו, הגיעה למקום השני, כשהיא לבושה בבגד בעיצובו...

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה