אמש על המסלול בשבוע האופנה של פריז ומהבוקר כבר בחנות H&M בעזריאלי

כבר מהבוקר ניתן לרכוש את פריטי הליין היוקרתי של הרשת השוודית, שהוצג רק אמש במסגרת שבוע האופנה של פריז

בחורה עם מחשב נייד

H&M Studio SS17  :  Runway - Paris Fashion Week

ג'יגי' חדיד אמש על המסלול בפריז – H&M Studio אביב/קיץ 2017 (צילום:  Gettyimages)

רק אמש הוצגה קולקציית הסטודיו של H&M לאביב/קיץ 2017, על מסלולי שבוע האופנה של פריז וכבר מהבוקר ניתן יהיה לרכוש את פריטי הקולקציה בחנות הדגל של הרשת בקניון עזריאלי. ענקית האופנה השוודית H&M מיישרת קוו עם המגמה העכשווית שכבר תפשה תאוצה בקרב מותגי העל – See – Now – Buy Now (רואים/קונים -עכשיו!) המאפשרת לצרכנים לרכוש את בגדי העונה הבאה, דקה אחרי שהם מוצגים על המסלול.

מסלול3

H&M Studio אביב/קיץ 2017 אמש על המסלול בפריז (צילום:  Gettyimages)

בעבר כידוע, כל הבגדים המוצגים במסגרת שבועות האופנה יועדו להגיע לחנויות חודשים רבים אחרי שהוצגו לראשונה. הקצב המהיר בו אנו חיים, חייב גם את תעשיית האופנה להיערך בהתאם: שידורים הישירים בלייב מתוך אולמות התצוגה והחשיפה המידית של הקולקציות המוצגות היום באמצעות האינטרנט, הרשתות החברתיות וכ"ו, חייבה התאמות ועולם האופנה אכן עושה את ההתאמות הנדרשות ונותן מענה מהיר ומיידי המאפשר ללקוחות לקנות את הפריטים עם סיום התצוגה.

מסלול2

H&M Studio אביב/קיץ 2017 אמש על המסלול בפריז (צילום:  Gettyimages)

קולקציית H&M Studio היא קולקציית הדגל היוקרתית של הרשת, הקובעת באמצעות פריטי מפתח את הטון האופנתי של H&M לעונה כולה. כל הקולקציות בהמשך העונה מושפעות מהקולקציה הזאת ומדובר בקולקציה מתוחכמת ואיכותית הן ברמת העיצוב והן ברמת הבדים, שעדיין נמכרת ברמת מחירים נגישה, יחסית לקולקציה ברמה כזאת. אם זה לא מספיק ברור מדובר בקולקציה המוצגת לצד קולקציות מעצבי העל, אבל בניגוד לרוב הבגדים המוצגים בפריז, אלה הנותרים בגדר חלום רחוק לרובנו, הקולקציה הזאת היא חלום שניתן יהיה לממש וכאמור באופן מיידי החל מהיום.

H&M Studio: Backstage - Paris Fashion Week

ג'יגי' ובלה חדיד עם דוגמניות נוספות, אמש מאחורי הקלעים בפריז של תצוגת H&M Studio אביב/קיץ 2017 (צילום:  Gettyimages)

שתי השפעות עיקריות בולטות בקולקציית הנשים של H&M Studio: הרומנטיות והחן של עולם הבלט מחד והשפעות בסגנון אופנת האתלז'ר מאידך. שילובי תחרה וטול, מלמלות ושרוכי כיווץ, משולבים בדייקנות עם אלמנטים טכנולוגיים בהשראת לבוש ספורטיבי. למשל בשמלת ניילון בגזרת גופייה, הנלבשת מעל חולצה רומנטית מכותנה אורגנית עם שילובי תחרה, או בסט סריג שחור של גופיית ספורט ומכנסיים ארוכים עם סיומת מלמלה. עוד פריטי מפתח הם חולצת משי שקופה עם שורטס מניילון מקומט, שניהם בורוד עז ומעיל רוח ספורטיבי עם קפוצ'ון שחור, יחד עם שורטס לבנים מכותנה אורגנית משולבת בתחרה ושרוכי כיווץ. הצבעוניות בשחור ולבן מינימליסטיים, עם נגיעות של צבעוניות עזה בוורוד וכתום. אקססוריז נלווים בדמות סרטי שיער שחורים וכפכפי עור שטוחים, משלימים את המראה הרענן של בלרינה מודרנית.

"הקולקציה מדברת על אהבה, תקווה ואופטימיות. העבר מתערבב באנרגיה של ההווה ויחד הם יוצרים נתיב לעתיד חדש" אומרת פרנילה וולפהארט, ראש צוות העיצוב ב – H&M.

וכמו תמיד כוללת קולקציית הסטודיו גם קולקציית בגדי ילדים עליה ניתן לומר דבר אחד: להתעלף מהמתיקות, על אף שלא מדובר בקיטש. להפך, השפעות בוגרות מתוך "עולם המבוגרים" אך מקסימות להפליא. וכן קולקציית גברים המושפעת אף היא מהעולם הספורטיבי, ביחד עם השפעות מעולם הביגוד הגברי הקלאסי. פריטים מסורתיים מהמלתחה הגברית כמו מעיל טרנץ' ארוך ונשפך, מכנסי צמר מחויטים ובלייזר צמר, לצד מעילי ניילון ומכנסיים קטומים בגזרת טרנינג עם שרוכי קשירה, המגיעים מהעולמות הספורטיביים. כמו בקולקציית הנשים רוב הפריטים הם בשחור ולבן קלאסיים והצבעוניות המאופקת, נמהלת בוורוד עז ונועז ביחס למקובל לעולם הביגוד הגברי, למשל במעיל בומבר מניילון וטי שירט רשת ורודה.

מסלולורוד – הצבע הלוהט של הקיץ הבא גם לגברים – ולמה לא בעצם?! H&M Studio אביב/קיץ 2017 (צילום:  Gettyimages)

את הקולקציה כאמור ניתן לרכוש מהיום בסניף עזריאלי תל אביב 

טווח מחירים קולקציית נשים: ₪ 699 – ₪ 59.9

טווח מחירים קולקציית הגברים : ₪ 999-  ₪ 139

H&M STUDIO SS17 צילום הנס מוריץ (2)

*

H&M_STUDIO_SS17_צילום_הנס_מוריץ_(1)
 
H&M_STUDIO_SS17_צילום_הנס_מוריץ_(9)
H&M_STUDIO_SS17_צילום_הנס_מוריץ_(14)
 
H&M STUDIO SS17 צילום הנס מוריץ (3)
 
GettyImages-646859082
 
H&M STUDIO SS17 צילום הנס מוריץ (4)
 
0
 
פ
 
H&M_STUDIO_SS17_צילום_הנס_מוריץ_(6)
H&M_STUDIO_SS17_צילום_הנס_מוריץ_(7)
 
H&M STUDIO SS17 צילום הנס מוריץ (13)
צילומי קטלוג : הנס מוריץ

בשורה הראשונה אמש בתצוגה של H&M Studio אביב/קיץ 2017

H&M Studio : Front Row  - Paris Fashion Week
ניקי מינאז' (צילום:  Gettyimages)
Caroline de Maigret, Marlon Teixeira and Olga Kurylenko
קרולין דה מגרה ואולגה קורילנקו (צילום:  Gettyimages)
לבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.