RIMMA ROMANO ואלון לבנה למותג לילמיסט -סקירת קולקציות קיץ 2016

מותג RIMMA ROMANO של כוכבת "מחוברים" ציפי רומנו ובת זוגה רימה, בקולקציית קיץ ושיתוף הפעולה בין המעצב אלון לבנה ומותג הצעירות לילמיסט

בחורה עם מחשב נייד

רימה רומנו - קיץ 20161

RIMMA ROMANO – אביב/קיץ 2016

בית האופנה RIMMA ROMANO משיק קולקציית קיץ שישית במספר, המורכבת מדגמי רדי טו וור ומחלקת הוט קוטור חדשה. את בנות הזוג אשר עומדות מאחורי המותג: מעצבת האופנה רימה קוגן ואשת יחסי הציבור ציפי רומנו, אין כנראה צורך להציג. בעונה החדשה של הסדרה "מחוברים פלוס" המשודרת ב –HOT נחשפת הזוגיות שלהן והאימהות המשותפת לבנם רומיאו ממש מקרוב, כולל סיפור ההיכרות יוצא הדופן של השתיים (רימה הייתה ועודנה לדבריה סטרייטית, שבמקרה התאהבה באישה).

resized_image001

רימה וציפי

כסאקרית של סיפורי אהבה, הזכרתי את סיפורן האישי שבעצם הוליד את המותג המשותף, בכל פעם שכתבתי על הקולקציות של בית האופנה שלהן. מי שרואה את השתיים בסדרה, מבחין מיד בהבדלים ביניהן – רימה אלגנטית ומאופקת, בעל טעם משובח ותועפות סטייל שהיא מצליחה לצקת לקולקציות שלה בצורה מדויקת ועשויה בקפידה. וציפי כריזמטית ובולדוזרית באופייה, תמיד שם כדי לדאוג שכל הפרטים הטכניים מסביב לקולקציה, יתקתקו כנדרש.

רימה רומנו - קיץ 2016

קולקציית אביב/קיץ 2016 נוצרה בקונספט של מבט מהחוץ אל הפנים ובמתח שבין חשיפה מול צנעת הפרט, בין הסתרה לגילוי, ממש כמו בחשיפה הטלוויזיונית. בפועל תרגמה רימה את ההשראה הזאת לסדרה של שמלות ערב מלאות שיק במראות מינימליסטיים, נקיים ופשוטים לכאורה. עושר הבדים המשובחים ואלמנט מדוד אחד או שניים בכל שמלה, הם שנותנים את הייחוד והלוק המתוחכם לקולקציה המוקפדת. למשל שרוולים תפוחים עם מחשוף גב עמוק בשמלה אחת, מחשוף אסימטרי בשנייה, או כתפיות ספגטי עם דיטיילים של רוכסני עור, בשמלת משי דמוית קומבינזון.

רימה רומנו - קיץ 20164

הדיטיילים המושקעים חוזרים על עצמם גם בפריטי הרדי טו וור, למשל בחצאית עור בגזרת פעמון עם רוכסן מתכת לאורכה או בחצאית עיפרון בגזרה יוצאת דופן עם סרט עור דק, המשמש כקישוט או חגורה. וכרגיל אצל רימה הצבעוניות נזירית וכוללת שחור, לבן וניוד ומעט חום שוקולד וחום חמרה כתמתם.

רימה רומנו - קיץ 20165

הצגת הקולקציה לקיץ 2016, נעשתה בשיתוף פעולה עם אמנית הוידיאו הבינלאומית, שירלי שור. המוזמנים להשקה ישבו מחוץ לחנות המותג, שברחוב ירמיהו וצפו דרך חלון הראווה בדוגמניות שצעדו בפנים, על רקע מיצג הוידאו ששור יצרה. בד בבד עם קולקציית הנשים החדשה, משיקה רימה גם קולקציית גברים, ילדים ותינוקות החולקות את אותו כתב היד מינימליסטי, איכותי ומוקפד, המאפיין את המותג שהשתיים בנו.

רימה רומנו - קיץ 20162

צילומים: ז'ן כהן

 טווח מחירים: 250 – 6500

כתובת: ירמיהו 24 תל אביב ובפייסבוק

*

אלון ליבנה ולילמיסט בקולקציה משותפת – הנעורים מעולם לא נראו פוטוגניים יותר

_£_ש_£___ש___ר X _נ_£_ץ_ƒ _£_ס___פ _נ_ס_ש_ס ___ש__ 2016 ___ש_£_ץ_¥ _ש___ש_ס _נ_ף_¿_ש (8)

ומהשיק המוקפד לעיל לשיק נעורים, סקסי ורענן בהשראת הסרט "ילדות יפות", שעיצב אלון לבנה עבור מותג לילמיסט, בקולקציית קפסולה בת 20 דגמים של שמלות קיץ ובגדי ים. בעבר חבר לבנה לשיתופי פעולה מדוברים עם קסטרו ואפרת קסוטו, שהיו יותר אופייניים לסגנון העיצוב המזוהה איתו ולמראות המפוסלים מרובי פתחי הקאט אאוט, שהם חלק מחתימת ידו. ניכר כי בשיתוף הפעולה הנוכחי בחר לבנה לעזוב לרגע את אזור הנוחות שלו ויצא לחפש השראה במחוזות אחרים – רומנטיים וחולמניים יותר, בהתאם לקהל היעד הצעיר מאוד אליו פונה מותג לילמיסט.

שמלות תחרת הגיפיור והקרושה שעיצב ליבנה הן פשוט הורסות ועושות חשק עז לחזור לגיל 20 ואין בכלל ספק שצבעוניות הסורבה המפתה של הקולקציה בצבעים של תכלת שמים, ורוד צמר גפן וצהוב אננס, לצד גוונים מונוכרומטיים של שמנת, לבן ושחור תקסום במיוחד לצעירות אליהן היא מיועדת והאמת לא רק להן. בהמשך יתווספו לקולקציה בגדי ים וחוף נוספים ובשלב הבא יושק גם קו שמלות ערב.

לדברי לבנה: "כשניגשתי לעיצוב הקולקציה, היה לי חשוב ליצור משהו חדש שפחות מזוהה עם העיצובים בסטודיו שלי. הקו מאוד נקי וגם אם השתמשתי בדפוסים בחלק מהשמלות, היה לי חשוב לשמור על שקט ומינימליזם. זו פעם ראשונה שאני מעצב בגדי ים וזה היה אתגר גדול עבורי. אני מאוד שמח על התוצאה ואני בטוח שנשים רבות יוכלו ליהנות מהשפע שמציעה הקולקציה במחירים נגישים."

ומילה נוספת על תמונות הקמפיין הנהדרות שצילם יניב אדרי: אשכרה עושות חשק לצאת לטבע בשמלות התחרה הרומנטיות של לבנה ולהתפלש בגורן..:)

_£_ש_£___ש___ר X _נ_£_ץ_ƒ _£_ס___פ _נ_ס_ש_ס ___ש__ 2016 ___ש_£_ץ_¥ _ש___ש_ס _נ_ף_¿_ש (22) * _£_ש_£___ש___ר X _נ_£_ץ_ƒ _£_ס___פ _נ_ס_ש_ס ___ש__ 2016 ___ש_£_ץ_¥ _ש___ש_ס _נ_ף_¿_ש (7)
  _£_ש_£___ש___ר X _נ_£_ץ_ƒ _£_ס___פ _נ_ס_ש_ס ___ש__ 2016 ___ש_£_ץ_¥ _ש___ש_ס _נ_ף_¿_ש (1)צילומים: יניב אדרי
טווח מחירים : שמלות 399-599 ₪ בגדי ים 299-499 ₪
ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר

*
 מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.