האישה שאיתו – מי את מלניה טראמפ? אשתו המסקרנת של הדונלד…

ואף מילה על התבטאויותיו השנויות במחלוקת של בעלה – בלשון המעטה – נגד נשים ומהגרים

resized_GettyImages-472019516

*פורסם במקור באוקטובר 2015

זה אולי נראה לכם מופרך כרגע, אבל יש סיכוי לגמרי לא רע שהאישה הזאת עשויה להיות הגברת הראשונה הבאה של ארה"ב. זה כמובן אם בעלה המיליארדר דונלד טראמפ, שהוא נכון לשעה זו המועמד המוביל של הרפובליקנים, ייבחר לנשיא.

ההבנה הזאת מחלחלת גם בתוך ארה"ב ובשבועות האחרונים נעשה ניסיון ע"י כלי תקשורת מרכזיים, לבנות פרופיל למלניה טראמפ אשתו האטרקטיבית והחידתית משהו של "הדונלד", שרוב הזמן נמצאת (או אולי מוחבאת?) מאחורי הקלעים ולא מתראיינת. במערכות בחירות של נשיאי ארה"ב נשות המועמדים לוקחות לרוב חלק מרכזי ופעיל בקמפיין ולכן הפרופיל הנמוך עד כה של אשת המועמד מעורר תהיות. יתכן שבעקבות הכתבה הלא מאוד מחמיאה שהתפרסמה לפני ימים אחדים בניו יורק טיימס (עם הרבה מאוד אי דיוקים, שהעיתון עצמו טרח להבהיר בפרסום מאוחר יותר) החליטו במשפחת טראמפ לערוך ריאיון משפחתי משותף וראשון אצלם בבית (בית? יותר סוג של ארמון מודרני בתוך פנטאוז עצום מימדים ומשופע ברהיטים עם גימורי זהב, הממוקם בקומה ה-66 בראש מגדל הזכוכית והפלדה של הטראמפ טאוור, בשדרה החמישית בניו יורק). הכבוד ניתן למגזין People שמתפרסם השבוע וידוע כמעוז הפרגון ליפים, העשירים והידוענים של העולם.

donald-trump-r-1024העובדה שהניו יורק טיימס המכובד והאמין בדר"כ, נאלץ לפרסם שישה תיקונים שונים למאמר שלו, מעידה יותר מהכל כמה מעט פרטים יודעת התקשורת על אשתו של הדונלד – אולי האיש הכי מוחצן שנמצא כרגע בכותרות. גם הפרטים שכן ידועים כולל מה שמתפרסם בפוסט זה, לא לגמרי זהים במקורות השונים.

בעוד שיש כתבות שמנסות להשוות את מלניה טראמפ, לגברת ראשונה זוהרת אחרת ג'קלין קנדי האייקונית ומלאת הסטייל, שגם היא נדחקה בשעתו לאחורי הקלעים בנשיאות של בעלה הדומיננטי ג'ק קנדי, בכתבה ב-NYT הגיעו די מהר כצפוי לאזכור תמונת העירום של מלניה, שצולמה למגזין GQ הבריטי בשנת 2000, חמש שנים לפני שהיא והדונלד נישאו. בצילום נראית מלניה (שהייתה אז בת 29) שוכבת על שטיח פרווה במטוסו הפרטי של טראמפ, כשהיא עירומה ועונדת רק קולר וצמידי יהלומים. קשה להאשים את העיתון בצהבהבות בגלל העלאת העניין, שכן המעמד כולו יעניק למלניה אם וכאשר בעלה ייבחר לנשיא, את התואר המעט מפוקפק: הגברת הראשונה היחידה בתולדות ארה"ב, שהצטלמה בעירום. בהמשך הכתבה לא שוכחים להזכיר את השיחה של מלניה מאותם ימים עם שדר הרדיו הפרובוקטיבי הווארד סטרן, לו סיפרה בתמימות (או שלא) שהסקס עם הדונלד פנטסטי…

resized_2B70F36700000578-3201088-image-a-6_1439846297212

כמה עובדות על מלניה טראמפ:

  • היא בת 45 ולה ולבעלה בן ה-69 יש בן אחד, ברון בן 9. לטראמפ עצמו יש עוד ארבעה ילדים מעוד שתי נשים: דונלד ג'וניור – 37 (מי זה קורה לבנו הבכור על שמו?!), איוונקה – 33 (הקרויה גם היא על שם אימה) שהתגיירה ונשואה לבחור יהודי ואריק –31, כל השלושה מאשתו הראשונה איוונה וילדה נוספת טיפאני – 21, מאשתו השנייה מרלה מייפלס. אגב דונלד טארמפ, הוא גם סבא לשמונה נכדים מה שהופך את מלניה לסוג של סבתא חורגת זוהרת במיוחד.

resized_GettyImages-47732946016.6.2015 דונלד טראמפ מכריז על עצמו רשמית כמתמודד במירוץ לנשיאות ארה"ב, כשאשתו מלניה לצידו, ילדיו (לא כולם נראים בתמונה) ובני זוגם (כולל שניים מהנכדים) לצידו

  • מלניה מצהירה על עצמה כעל אימא במשרה מלאה ובראיון למגזין "הורות" לפני מס' שנים, אמרה כי בשבילה זו היא העבודה החשובה ביותר שיש. כשנשאלה אם בעלה עוזר לה בחובות הקשורות עם הילד היא ענתה: "הוא מאוד עסוק. הוא מבלה איתו זמן איכות".

resized_GettyImages-80207321 * resized_GettyImages-461030198

מלניה היא כאמור אשתו השלישית של טראמפ. היא נולדה באזור שהיה פעם חלק מיוגוסלביה, לאב סוחר מכוניות ולאם מעצבת אופנה (בניו יורק טיימס כתבו תופרת…) וגדלה בחלק ששייך היום לסלובניה, שאז בימי ילדותה של מלניה הייתה מדינה קומוניסטית. באוניברסיטה בלובליאנה היא למדה עיצוב ובגיל 18 התחילה לדגמן: "בשנות ה-20 שלי נסעתי בכל העולם והייתה לי קריירה נפלאה כדוגמנית" היא סיפרה למגזין פיפל, בעוד שבניו יורק טיימס ציינו בטוב לב, שקריירת הדוגמנות שלה אף פעם לא באמת המריאה לליגת העל של הטופ מודלס.

resized_GettyImages-52672405ב-1998 היא פגשה את הדונלד במסיבה בניו יורק והשאר הוא כמו שנאמר היסטוריה (הוא אגב הגיעה לשם עם בת זוג אחרת, מה שלא הפריע לו לבקש את הטלפון שלה. היא סירבה, אך הסכימה לקבל ממנו את שלו).

resized_GettyImages-52255619

ב-2005 השניים נישאו באחוזתו המפוארת של טראמפ, השוכנת לחוף הים של עיירת הנופש היוקרתית פאלם ביץ' בפלורידה, במה שהוגדר אז כחתונת השנה. כדי לבחור את שמלת החלומות, מלניה טסה לפריס בחברת שני עורכים בכירים של מגזין ווג האמריקאי, שעזרו לה לבחור שמלת כלולות מבית כריסטיאן דיור, בעיצובו של ג'ון גליאנו. השמלה העשירה עם תועפות הבד ושובל באורך ק"מ, הייתה רקומה כולה באבני קריסטל ופנינים ועלתה 200,000$ ומלניה הופיעה איתה על שער מהדורת הווג של אותו חודש. בתוך המגזין סוקרה החתונה ע"פ 17 עמודים ועורכת הווג אז וגם היום אנה ווינטור, הייתה כמובן אחת האורחות בחתונה הנוצצת, כמו גם הילרי קלינטון, שעשויה בבוא היום להתמודד מול טראמפ מטעם המפלגה הדמוקרטית על המרוץ לנשיאות – עולם קטן… אגב הזמר בילי ג'ואל, הופיע בחתונתם עם להיטו המתבקש: "The Lady is a Tramp".melania-43-web

שני קוריוזים קשורים לחתונה והם מעידים אומנם יותר על אופיו של הדונלד, אך בעקיפין גם על מעמדה של מלניה בזוגיות הזו. מחירה של טבעת הנישואין שנבחרה לכלה עם יהלום 15 קראט, היה 1.5 מיליון $, אבל טראמפ, הוא קודם כל איש עסקים ולכן דאג לארגן לעצמו הנחה של 50% על טבעת הנישואין. כשהעניין דלף לתקשורת והתפרסם, טראמפ אמר על ההנחה שסידרו לו: "רק טיפש היה אומר לא תודה, אני רוצה לשלם מיליון דולר עבור יהלום."

בנוסף רשת NBC שבה שודרה תוכניתו של טראמפ "המתמחה", הציע לשדר בטלוויזיה את החתונה המדוברת בשידור חי תמורת תשלום. "שלוש שעות בפריים טיים? זה לפחות 25 מיליון דולר בפרסומות" צוטט טראמפ כשהתייחס להצעה, אבל מלניה לא הסכימה בשום אופן שהחתונה תצולם וטראמפ ציית.

resized_GettyImages-56001224

*הסוד לנישואים מאושרים ע"פ מלניה: חדרי אמבטיה נפרדים ושכל אחד יראה את התוכניות האהובות עליו בטלוויזיה בנפרד.

*מלניה דוברת ארבע שפות ויש לה ליין תכשיטים שהיא מעצבת ונמכר בערוץ הקניות של QVC ובנוסף ליין מוצרי קוסמטיקה, שמוצר הדגל שלו הוא קרם המכיל קוויאר – כי האצילות מחייבת.

resized_GettyImages-109491045

אם מלניה אכן תגיע לבסוף לבית הלבן בתפקיד הגברת הראשונה, היא לא תידרש להסתגלות ממושכת לסגנון החיים החדש. אם כבר, יכול להיות שבשבילה זו תהיה ירידה בסטנדרט אליו היא מורגלת – משפחת טראמפ מתניידת דרך קבע באמצעות מטוסים פרטיים, לימוזינות ונהגים, ויש להם סגל עובדים המשרת אותם וזה עוד לפני שהוא בכלל נבחר לנשיא…

resized_GettyImages-170506931

למרות שמלניה עצמה דיברה מעט מאוד עד כה, כל מי שדיבר עליה לציטוט בכל הכתבות השונות, ציין כי היא מאוד נחמדה, אלגנטית ומלאת סטייל ותהיה גברת ראשונה נהדרת. טראמפ עצמו אמר למגזין פיפל, שאשתו תהיה מדהימה בתפקיד ושהיא תרצה לעסוק בעיקר בנושאים הקשורים לבריאות האישה: "יש לה לב ענק, היא מאוד רגועה, חמה, בטוחה בעצמה ומאוד יפה". וזו כנראה אחת הפעמים הבודדות, בהם לא ניתן לחלוק על דבריו של דונלד טראמפ. מלניה היא אכן אישה יפה מאוד ואם בעלה ייבחר לנשיא, היא תהיה ללא ספק גברת ראשונה זוהרת ומאוד מתוקשרת.

*

הרבה לפני תחילת המירוץ לנשיאות של בעלה, מלניה התראיינה למגזין ELLE ופתחה בפני קוראי העיתון את ארונה הפרטי עם בחירות האופנה האהובות עליה במיוחד:

resized_GettyImages-52749788השמלה הזאת של אלכסנדר מקווין, היא אחת האהובות עליה ביותר. מלניה לבשה אותה לנשף התלבושות במוזיאון המטרופוליטן ב-2005. מלניה מקפידה להגיע לנשף הנוצץ בחברת בעלה, כמעט כל שנה. "הוספתי סיכת יהלומים בדיוק היכן שהתחבר הטול שמתחת וזה היה מהמם".

resized_GettyImages-144008258מלניה מאוד אוהבת לבן ומרבה ללבוש שמלות לבנות. כאן בשמלה שלבשה לגאלה במטרופוליטן בשנת 2012. לאנשי המגזין היא סיפרה שכאשר היא קונה בגד חדש, אין לה צורך ללבוש אותו מיד והיא גם לא מרגישה מחויבת ללבוש בדיוק את מה שהכי באופנה באותו רגע: "אני מקשיבה רק לעצמי ולמה שאני אוהבת, למה שגורם לי להראות טוב ומחכה לאירוע המתאים כדי ללבוש זאת".

GettyImages-144011817נעליים עם נצנצים של כריסטיאן לבוטין. מלניה אומרת שהיא אוהבת נעליים נוצצות, למשל עם שמלה שחורה: "זה נראה מאוד שיק"

resized_GettyImages-98825454בגאלה של מכון התלבושות של מוזיאון המטרופוליטן ב- 2010. "אני מאוד אוהבת להתלבש. אני לא רואה את עצמי יוצאת החוצה עם סווטשר, או מקפיצה את ברון לביה"ס לבושה בטרנינג. זה פשוט לא הסטייל שלי, אף פעם לא היה".

resized_GettyImages-52164838"אני כן לובשת ג'ינס וטי שירט, למה לא? הם נוחים. כשאני בבית משחקת עם הבן שלי, אני אוהבת ללבוש ג'ינס וטי שירט לבנה". ואני רק אוסיף, שהתמונות היחידות שהצלחתי למצוא של מלניה בג'ינס, הם מלפני שנים – 2005 ולפני כן (כלומר בערך לפני החתונה) וזה מתיישב בהחלט, עם זה שהיא מודה שלובשת ג'ינס רק בבית. חבל, דווקא נראית מעולה

resized_GettyImages-76612722יש האומרים שלפחות את הסטייל של ג'קי קנדי כבר יש לה…

*

צילומים: Gettyimages

מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.