המשפחה הראשונה של ארה"ב – לא מי שחשבתם

וגם, פחות מחודש להשקה העולמית של שת"פ המדובר בין H&M ל -BALMAIN ובנוסף, פריט אחד בלבד מקולקציות סתיו/חורף 2015/16 ששוות מבט נוסף

המשפחה הראשונה של ארה"ב

resized_Kardashian-Cosmopolitan-Cover-November-2015 מתוך Cosmopolitan מהדורת נובמבר 2015

אכן רבותי: לא משפחת אובמה, לא משפחת בוש וגם לא הקנדים או מי שנשאר מהם. משפחת קרדשיאן הם המשפחה הראשונה של ארה"ב ולא אני הענקתי להן את התואר הזה, אלא המגזין האמריקאי קוסמופוליטן, שחוגג יום הולדת 50 ומכתיר כך את בנות המשפחה המלכותית, המככבות בכתבת שער של גיליון נובמבר החגיגי. למרות שכבר התרגלנו לראות תמונות חדשות שלהן על בסיס יום יומי, מסתבר שזו פעם ראשונה בארבע שנים שכל שש הנשים: מאמא קריס, קורטני, קים, קלואי, קנדל וקיילי מצולמות ביחד. מובן שבארה"ב פרץ מיד ויכוח על הלגיטימיות של התואר הזה למשפחה שכנראה כל אמריקה מכורה לה ואני מה'כפת לי משפחה ראשונה כן או לא, בעיקר חשבתי לעצמי כמה נהדר הן נראות כולן, בחולצות הלבנות הגבריות. דווקא כשהן החליטו לזנוח את השמלות הסופר צמודות והחושפניות שהן נוהגות ללבוש דרך קבע ולהצטלם רק בחולצות לבנות עם עקבים שחורים וגבוהים, הן נראות הכי סקסיות שאפשר. לא ככה?!

*

קנדל, ג'יג'י וג'ורדן מככבות בקמפיין H&M ל -BALMAIN

כמה רעש יצרו בשבוע האופנה של פריס אוליביה רוסטאן, המנהל הקריאטיבי של בית בלמיין היוקרתי, עם צבא הדוגמניות הלוהטות שלו שהלכו אחריו לכל מקום, לבושות בבגדי קולקציית קיץ 2016 החדשה שזה עתה הוצגה על המסלול. החבורה הזוהרת והעליזה נצפתה מבלה באין ספור מסיבות בעיר, כשכל צילום אקראי שלהם נראה כאילו נלקח מהפקת אופנה מסוגננת היטב. ובאמת, כשמדובר בליגת העל של הדוגמניות העכשוויות בראשן קנדל ג'נר, ג'יג'י חדיד, ג'ורדן דאן ושאר חברותיהן המתעדות את עצמן ללא הרף ברשתות החברתיות, כבר קשה להבדיל בין עבודה ויחסי ציבור ובין החיים האמיתיים שלהן, אולי בעצם כי אין ממש הפרדה. לכן אפשר להאמין לרוסטאן כשהוא אומר: "קנדל, ג'יג'י וג'ורדן הן חברות טובות שלי ולכן הן הבחירה המושלמת לככב בקמפיין של BALMAIN X H&M". לצד שלוש דוגמניות העל מופיעים בקמפיין שצולם ע"י מריו סורנטי ועלה בשלטי חוצות בכל העולם, גם הדוגמנים דאדלי אושונסי והאו יאן צ'יאנג. הקמפיין צולם במערכת סאבווי אורבנית עתידנית וממבט בתמונות הקמפיין, עושה רושם שרוסטאן אומנם הצליח לתרגם את האטיטיוד והאנרגיה של בית בלמן האטרקטיבי, גם לפריטי הקולקציה שעיצב עבור H&M.

הקולקציה תושק ברחבי העולם וגם בישראל בחנות H&M שבקניון עזריאלי ב-5 בנובמבר

11950641_750516461719053_1273158129_nאוליביה רוסטאן וצבא הדוגמניות שלו, מאחורי הקלעים של תצוגת אביב/קיץ 2016 בפריס בשבוע שעבר. קיצונית מימין: ג'ורדן דאן ומשמאל: קנדל ג'נר וג'יגי' חדיד (מתוך בלמן אינסטגרם)

קמפיין בלמיין 3- קרדיט צילום- מריו סורנטי
מתוך קמפיין BALMAIN X H&M צילומים: מריו סורנטי
קמפיין בלמיין 2- קרדיט צילום- מריו סורנטי
מתוך קמפיין BALMAIN X H&M צילומים: מריו סורנטי

כל מיני2מימין ג'יג'י חדיד עם אחותה בלה חדיד בפריס, שתיהן לבושות בפריטי קולקציית אביב/קיץ 2016 של בלמן ומשמאל ג'יגי' חדיד בשמלה מתוך הקולקציה של שת"פ בין H&M ל -BALMAIN. מחיר השמלה אגב יהיה 2199 ש"ח (ומחיר ממוצע לשמלת מיני של בלמין הוא בערך אותו הדבר, רק ביורו)

*

פריט אחד בלבד מכל קולקציה:

לפעמים שולחים לי תמונות מקולקציות שאני לא מספיקה לראות מקרוב, אבל תמונה אחת או פריט אחד, עושים לי חשק לבדוק אותן באופן מיוחד. אז הנה אני משתפת גם אתכן, אולי גם לכן יתחשק לראות את כל הקולקציה.

סאקס - שורט - 990 שח סריג - 378 שח גקט עור - 1,230 שח צילום יעקב מהגר (...

סאקס סימפל לייף – חורף 2015/16 למה? כי תמיד צריך עוד בגדי בייסיק אופנתיים ואיכותיים ליום יום ובעיקר את הסריגים הדקים והנעימים של סאקס סימפלייף, שהם מושלמים לחורף הישראלי וכדאי תמיד שיהיו בארון

Aristo Shmat fw 15-16 photo Shai Yehezkel (2)אריסטו שמט סתיו/חורף 2015/16 למה? בגלל הסריג הזה, מפני שהוא דק וקליל יחסית, אך במראה גס ונראה מעולה על הפרזנטורית שלי גפני ובגלל שלמרות כל הטרנדים השונים שמסביב, עדיין נרצה לפחות כמה פריטים אורבניים ומונוכרמטיים שיהיו תמיד בארון

MY URBAN RUNWAY צילום גלעד בר שלו  (17)

 My Urban Runway סתיו/חורף 2015/16 למה? נו ברור שבגלל הסווטשר הזה עם הפתחים דמויי הקרעים בשרוולים. אבל גם בגלל עוד המון פריטים שווים, בסגנון אדג'י עם טאץ' ניו יורקי אורבני, שסיון פניני הבעלים מתמחה בו, אחרי מספר שנים בהם למדה ועסקה באופנה בתפוח הגדול. פריטי הקולקציה הנמכרים תחת המותג My Urban Runway נבחרים בלעדית ומיובאים ע"י פניני, כולל ליין התכשיטים של "האוס אוף הארלו" בעיצובה של ניקול ריצ'י, שכמו יתר הפריטים שבאתר עונה על הגדרת הסטייליג שלעיל, כלומר רוקיסטי ובועט אך לא פחות מזה נשי.

(ניתן להשיג באתר או בחנות: דיזנגוף סנטר קומה 3 צמוד לסוהו)

פולקה למילוס חולצה 1300שח מכנסיים 1600שח צילום יחצ חול

הסט הזה של המותג הצרפתי PAULE KA /פולקה. למה? כי אם את יכולה להרשות לעצמך קז'ואל שיק ספורטיבי אך סופר איכותי (ולא זול) זה המותג בשבילך, כמו גם פריטים נוספים של מותגי יוקרה דוגמת אסקדה ואסקדה ספורט, לאורל ועוד, שמיובאים בלעדית ע"י בית האופנה מילוס.

ניתן להשיג בלעדית ב – Millos / מילוס – גן העיר, אבן גבירול 71, ת"א
נטע אפרתי חורף 2016 צילום גורן ליובוניציץ  (19)

נטע אפרתי סתיו/חורף 2015/16 למה? בגלל הפתחים חושפי הכתפיים בשמלת הסריג הזאת. טרנד שנראה על כל מסלולי המעצבים בניו יורק, פריס ומילנו בשבועות האופנה לקיץ 2016. אהה כן, גם בגלל הכיסים שבשמלה – תמיד טוב.

להשיג: אצל נטע אפרתי, רחוב רבי נחמן 4 יפו- שוק הפשפשים, יפו- תל אביב

MY URBAN RUNWAY צילום גלעד בר שלו  (27)*

הנעליים האלה של My Urban Runway למה? כי גם לאביזרים שבאתר ולנעליים האלה בפרט, יש שיק אדג'י, סקסי ונשי, שעושה חשק לנכס אותן לעצמך ומיד

UNO de 50 טבעת גולגולת זהב 975 שח צילום יחצ חול (Large)הטבעת של UNO de 50 למה? בעיקר כי אני מחבבת את ליין תכשיטי הזהב בעיבוד הגס למראה של מותג התכשיטים הספרדי UNO de 50 – בדר"כ אני לא טיפוס של גולגלות, אבל בהחלט טיפוס של תכשיטי זהב.. אולי בגלל זה, טבעת הסטייטמנט הזאת מוצאת חן בעיניי באופן מיוחד. האמת היא שקולקציית חורף 2015/16 של המותג, עוצבה בעיקרה דווקא בהשראת הגלקסיה והיא משקפת את מרכיבי היקום – כדור ארץ והשמים, באמצעות שילוב של אבני סברובסקי בצבעי גרמי השמיים.

*

מומלץ לקראת החורף: 

צ'ינסיה Cinzia serum – סרום מחדש תאים של ד"ר דב קליין. למה? כי לפני העונה הקרה בה העור נוטה להתייבש, ד"ר דב קליין מציע את סרום צ'ינסיה מחדש התאים, להגנת עור הפנים ולשמירה על לחות מפני נזקים סביבתיים. הסרום במרקם קטיפתי עשיר, פותח בטכנולוגיה מתקדמת המגבירה את יכולת חדירת המרכיבים הפעילים, החיוניים להגנת העור מפני נזקים סביבתיים. מתאים לעור רגיל עד יבש מאוד ומעולה גם לעור כהה.

מחיר מומלץ לצרכן: 403 ₪ ל- 30ml

ניתן להשיג: אצל הקוסמטיקאיות המטפלות בשיטת ד"ר דב קליין.

סרום

 
 
 
 
 
 
 
 
מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.