GOLBARY – קולקציית סתיו 2015/16 ותכשיטי "היהלום המרחף" באימפרס

בחורה עם מחשב נייד

רשת האופנה GOLBARY משיקה את קולקציית סתיו 2015, מתוך מחשבה על הרכבת מלתחה כוללת לנשים לעונת המעבר. על פניו אין חידושים אופנתיים משמעותיים בקולקציית הסתיו החדשה של גולברי, אך באופן פרדוכסלי המחשבה הראשונית שחלפה לי בראש הייתה – "אוי כמה מרענן". שום השפעות סבנטיז לא נראו בפריטי הקולקציה שאני ראיתי ועל כן נשמתי לרווחה. זה לא שאני אנטי שנות ה-70, אבל מתקפת הפרנזים הנוכחית ושאר השפעות התקופה המוגזמות, שהוטמעו בקולקציות החדשות של רשתות האופנה מעמידים גם את האלמנטים היפים השאולים מהטרנד הזה, בסכנת מיאוס וזה עוד בטרם החל הסתיו.

בגולברי עשו בחוכמה שנשארו ממוקדים בפרופיל הלקוחה שלהם ובצרכיה מבלי להיכנע באופן מוחלט להשפעות טרנדיות תקופתיות והעדיפו לבנות קולקציה במראות קלאסיים מאופקים, שמרנים במקצת, אך כאלה שמתאימים ללקוחה שלהם, שהיא אולי לא פאשיוניסטה הלובשת את הטרנדים העדכניים ביותר, אך בהחלט אישה המחפשת מלתחה אופנתית ומחמיאה לשעות העבודה והפנאי. מי שעובדת במשרד שבו נהוג קוד לבוש, יודעת בודאי שאין מצב להגיע ליום עבודה בשמלת מקסי עם הדפס צבעוני רועש או להבדיל, בחצאית מיני מצוותת למגפי זמש באורך הברך – כולם פריטי מאסט טרנדיים במלתחה בהשראת הסבנטיז ולא נזכיר אפילו את הפרנזים שוב (שמקומם לא נפקד לחלוטין בקולקציה של גולברי, אבל בצורה מתונה)

בגולברי הבינו את זה ודבקו במה שהם עושים היטב כבר מספר עונות: בנוסף למעילי צמר וטוויד, אוברולים וכ"ו, יש מבחר גדול במיוחד של שמלות יפות במגוון גזרות, בבדים חלקים ומודפסים ובצבעוניות יפיפייה של כל הקולקציה עם צבעי סתיו: סגולים, אדומים, אפורים וורודים, בנוסף לשחור ולבן המתבקשים. כמו בכל עונה, יש בקולקציה מבחר גדול של LBD – "השמלה השחורה הקטנה" ההכרחית במלתחה של כל אישה והמבחר הכולל כתמיד מגוון גדול של גזרות ודגמים, מבהיר בדיוק את התפיסה האופנתית של המותג: אין שום דבר יוצא דופן או כזה שלא ראינו בעבר בשמלות השחורות של העונה הנוכחית, אבל כשאישה מחפשת שמלה שחורה חדשה למלתחה, היא תעדיף מן הסתם שמלה נשית שמחמיאה לגזרתה ע"פ כל אלמנט אחר, או בקיצור קלאסיות על פני טרנדיות.

נקודות התורפה בקולקציות של גולברי בעבר היו ההדפסים הנדושים והזולים למראה, ועל פניו נראה שיש הפעם יותר איפוק ועידון בבדים המודפסים שנבחרו. עוד אלמנט בולט בקולקציה הם מבחר גדול של בגדי עור ודמויי עור, ג'קטים בפרט במבחר גזרות וצבעים.

מתוך הפריטים שהם בעלי אופי יותר טרנדי, בלט לטובה דווקא פונצ'ו אפור (ראו בהמשך תמונה על איילת זורר הנהדרת) – דוגמה מעולה לפריט עדכני, שמקבל אופי קלאסי ונחשק בזכות הצבע האפור.

בגולברי משקיעים בכל עונה בהרחבת מבחר האקססוריז שלהם והפעם מבחר גדול במיוחד של תיקים וארנקים ותכשיטים משובצים אבני זרקונים דמויי יהלומים.

בג*
pr golbary22
*
resized_גולברי יניב אדרי 399.90
*
גולברי יניב אדרי גקט 279.90
*
גולברי יניב אדרי תיק-229.90
*
pr golbary10
*
ב7
*
גולברי יניב אשרי פונצו- 299.90
*
ס
*
אימפרס +גולברי2
*מבחר גזרות ודגמים של שמלות שחורות
אימפרס +גולברי1
אימפרס +גולברי
*
pr golbary18*תכשיטי הזרקונים נראים לגמרי לא רע…
resized_AV0V2410
*

Yves Saint Laurent – סדרת השפתונים החדשה 

מותג היוקרה איב סאן לורן משיק סדרת שפתונים חדשה VOLUPTÉ TINT-IN-OIL/ ווליופטה טין אין אויל – דרך חדשה לאפר את השפתיים, בעדינות ובשקיפות ובטכנולוגיה חדשנית המחברת בין צבע ושמן, שני יסודות שבאופן טבעי דוחים האחד את השני. מדובר בפורמולה היברידית חדשנית, על בסיס חמישה סוגי שמנים טבעיים, הנספגים בעור ומעניקים לשפתיים צבע לאורך זמן, במראה מלא ברק אך בגוון טבעי. הנוסחה השומנית מזינה את השפתיים ומתאימה את עצמה למעשה לצבע הטבעי שלהן. גוון הצבע הייחודי מתעורר בבואו במגע עם השפתיים ויוצר גימור צבע עדין המותאם אישית לגוון הטבעי. בסדרה 8 גוונים מפתים ובחברה אומרים שהם יוצרים אפקט אולטרה סקסי של "שפתיים נשוכות", כמו פעם בימים שלפני עידן הליפסטיק, כאשר נשים באמת נהגו לנשוך שפתיים כדי לקבל קצת צבע ורדרד.

בדקתי: מוצר מצוין ומלא ברק, מתאים במיוחד למי שמעדיפה מראה טבעי ע"פ ליפסטיק בצבע עז ובולט.

מחיר מומלץ לצרכן: 171 ₪ (ניתן להשיג: ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, אפריל וניו-פארם ברחבי הארץ)

Beauty-Diaries-by-Beauty-Line-YSL-Spring-Look-2015-672x372

* דוגמנית העל קארה דלווין, עם שפתון בגוון ורוד טבעי מסדרת ה- VOLUPTÉ TINT-IN-OIL
איב סאן  לורן קרדיט יחצ חול VOLUPTE TINT IN OIL N°8 171שח

"היהלום המרחף" של מותג התכשיטים הגרמני SCHAFFRATH  

מותג תכשיטי היוקרה הגרמני SCHAFFRATH (שאפארת), משיק בישראל את קונספט התכשיטים החדשני והראשון מסוגו בעולם – היהלום המרחף. למותג היוקרתי פטנט עולמי רשום, המציג רעיון ייחודי עם יהלומים שנראים מרחפים לכאורה. היהלום המרחף כשמו כן הוא, נראה כאילו הוא יושב "באוויר" ומוחזק על בלימה, מה שמאפשר השתקפות נהדרת של האור מכל זווית. קולקציית התכשיטים עשויה זהב 18 קארט, עם שיבוצי יהלומים ולכל תכשיט תעודה של המותג עם מספרו הסידורי. התוצאה היא תכשיטים יפהפיים, שסחטו אנחות התפעלות (וכאב על כך שהתכשיטים נשארים בחנות) מכל הנוכחים. לצערי התמונות לא מצליחות להעביר במלואם, את היופי ועושר ההשתקפויות של האור ולכן אין ברירה ומי שמתעניין חייב יהיה לגשת לחנות…

קולקציות המותג ישווקו בישראל החל מחודש אוגוסט 2015, באופן בלעדי  בבוטיק אימפרס בקניון רמת- אביב.

resized_החל מ9,900שח ועד 45,00שח קרדיט יחצ חול שאפארת*

resized_מ
resized_CALLY_Ring_GG_1 17,500שח קרדיט יחצ חול שאפארת  (2)*

resized_17,900שח קרדיט יחצ חול שאפארת

טווח מחירי הקולקציה:

החל מ- 10,000 ₪ עד 80,000 ₪

מותנה בגודל האבן.

 ניתן להשיג בבוטיק אימפרס רמת אביב-03-6411997

*

תמונות: יח"צ

מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.