רציתן בגדים אופנתיים במידות שלמעלה מ-42? יש מי ששומע…

רשת האופנה הבריטית אסוס בקולקציה חדשה לסתיו/חורף 2015/16 שכולה בגדים טרנדיים ואופנתיים לנשים מלאות וגם: קים קרדשיאן עלתה במשקל בהריון, אבל היא עדיין מאוהבת בגוף שלה ומאפשרת לנו כרגיל, הצצה בערום מלא!

בחורה עם מחשב נייד

הרשת רעשה וגעשה בשבוע שעבר, בעקבות הפוסט שפרסמו חברות קבוצת הפייסבוק "אין לי מה ללבוש: מלכוד 42" אחרי המפגש של נשות הקבוצה עם אתי רוטר, מנכ"לית "קסטרו". לא אכנס לפרטי הפולמוס, שכבר דובר בו רבות והוא גלש במהירות לעליהום אישי ולמתקפה אגרסיבית, בה לכל אחד יש דעה נחרצת וזועמת משלו, קצתי למען האמת בהתלהמות הזאת.

שינוי לא חייב להגיע באמצעות טרור והכוונה לטרור המילולי שפושה בעיקר ברשתות החברתיות, אלא על ידי מתן מקום בתקשורת ובעולם האופנה והפרסום לסוגים שונים של יופי, שבא במגוון מידות וצבעים, בוויתור על פוטושופ להצרת היקפים כפי שמקדמים לאחרונה במופגן בעיתון "ידיעות אחרונות" ובהחלט גם בדרישה –שעשויה להתגלות כיתרון מסחרי משמעותי עבור חברות – להרחבת טווח המידות ברשתות האופנה. כי בשורה התחתונה, הטענה המרכזית של חברות הקבוצה הנ"ל, על כך שברוב רשתות האופנה קשה למצוא בגדים מעל מידה 42 כנראה נכונה.

ענקית האופנה הבריטית לקניות ברשת ASOS, הבינה מזמן שקבוצת הנשים שקונות מידות גדולות, היא קבוצה שכדאי להשקיע בה מטעמים עסקיים מובהקים. והרי בסוף הכל מסתכם בזה, החברות רוצות להרוויח וזו כמובן דרישה לגיטימית. באסוס הבינו שמדובר בקבוצה מסחרית ומשתלמת לכל דבר ועל כן יש להם ליין ספציפי לנשים עתירות קימורים ASOS CURVE.

השבוע מתפרסם קמפיין מקסים לסתיו/חורף 2015/16 של רשת האופנה, שצולם כולו עם בלוגרית האופנה האמריקאית ועתירת הקימורים, מהבלוג הפופולארי Gabi Fresh. גבי התפרסמה כאשר הובילה ברשת את מהפיכת ה- "Fatkini" (ביקיני גם לשמנות) ומי שרוצה לנהל מלחמות חכמות, כדאי שילמד ממנה. בעקבות הקמפיין שהובילה, נולד שיתוף פעולה בינה ובין חברת בגדי הים swimsuitsforall שמייצרת כבר שלוש שנים מאז החלה המהפכה, ליין בגדי ים למידות גדולות בעיצובה של גבי. מדוע? כי הליין נחטף! רק בחודש שעבר עודדה גבי נשים מלאות בבלוג שלה, להעלות תמונות שלהן בבגדי ים לרשתות החברתיות בתמורה לבגד ים מתנה.

ובחזרה לקולקציית סתיו/חורף של אסוס: השפעות סבנטיז מובהקות כמו בקולקציות של כל רשתות האופנה לחורף הזה, בולטות בשמלות מקסי מודפסות, פריטי זמש, פרנזים בבגדים ובאביזרים ואפילו בשיער האפרו הנהדר של גבי הדוגמנית. במקביל יש גם השפעות סיקסטיז שאולות מסגנון המוד, בשמלות מיני בגזרת A  ליין מתרחבת, עם שילובי כסף ולבן מטאליים/עתידניים.

הקולקציה סופר טרנדית, צעירה ואופנתית ומצפצפת על חוקים הנוגעים למה שפעם נחשב "כנכון" לנשים מלאות. זה אומר: צבעוניות עזה, בגדים צמודים, לא לפחד ממיני ולא לפחד מאקססוריז דומיננטיים ונוצצים. גבי עצמה מספרת בבלוג שלה, שהיא כמעט התעלפה מעונג כאשר ראתה לראשונה את פריטי הקולקציה ולצד התמונות תוכלו לראות את הפריטים שהיא אהבה במיוחד.

בסוף בסוף, יש גם תמונה חדשה מתוך האינסטוש של קים קרדשיאן ההריונית, שמוכיחה כמו תמיד שהיא מאוד אוהבת את עצמה ואת הקימורים שלה גם בהיריון וגם כאשר היא עולה במשקל. חופשי אפשר ללמוד ממנה לפחות את זה.

את הקולקציה ניתן יהיה להשיג בקרוב מאוד באתר www.asos.com

טווח מחירים: 60 ₪ – 1,100 ₪ לשמלת עור .

טווח מידות: 58-44

ASOS CURVE חצאית 437שח צילום יחצ (3)*את חצאית הזמש הצהובה ושכמיית הפרנזים הנוצצת ועתירת הפייטים, גבי אהבה במיוחד
ASOS CURVE 321שח צילום יחצ (2)
*
ASOS CURVE  חצאית175שח  סוודר 175שח צילום יחצ (3)
ASOS Curve יחצ
*
ASOS CURVE מעיל 525שח צילום יחצ*
ASOS CURVE 1166שח צילום יחצ*
*
ASOS CURVE 321שח צילום יחצ
*
ASOS CURVE 554שח צילום יחצ
*וגם מעיל הפרווה הזה הוא בין הפריטים האהובים עליה
ASOS CURVE 642שח צילום יחצ
*
ASOS Curve יחצ (2)
*

מתוך האינסטגרם של קים קרדשיאן:

kimkaddashianinsta128

קים קרדשיאן מתייחסת לשמועות על כך שהיא "מזייפת" את ההיריון הזה וכך היא כותבת: "בהתחלה הם אמרו שאני רזה מידי מכדי להיות בהיריון. עכשיו הם אומרים שאני יותר מידי גדולה, אז בטוח שאני מזייפת את זה… יש ימים שמצלמים אותי לפני שאכלתי ואני נראית קטנה ויש ימים שבדיוק אכלתי ואני נראית גדולה. הכל חלק מהתהליך… כל גוף הוא שונה וכל היריון בודאי שונה ואני למדתי לאהוב את הגוף שלי בכל שלב. אני עומדת לגדול אפילו עוד יותר וגם זה יפה… הפעם הזאת כל השמועות בכלל לא מזיזות לי…"

*

תמונות אסוס: יח"צ
מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.