הרשת רעשה וגעשה בשבוע שעבר, בעקבות הפוסט שפרסמו חברות קבוצת הפייסבוק "אין לי מה ללבוש: מלכוד 42" אחרי המפגש של נשות הקבוצה עם אתי רוטר, מנכ"לית "קסטרו". לא אכנס לפרטי הפולמוס, שכבר דובר בו רבות והוא גלש במהירות לעליהום אישי ולמתקפה אגרסיבית, בה לכל אחד יש דעה נחרצת וזועמת משלו, קצתי למען האמת בהתלהמות הזאת.
שינוי לא חייב להגיע באמצעות טרור והכוונה לטרור המילולי שפושה בעיקר ברשתות החברתיות, אלא על ידי מתן מקום בתקשורת ובעולם האופנה והפרסום לסוגים שונים של יופי, שבא במגוון מידות וצבעים, בוויתור על פוטושופ להצרת היקפים כפי שמקדמים לאחרונה במופגן בעיתון "ידיעות אחרונות" ובהחלט גם בדרישה –שעשויה להתגלות כיתרון מסחרי משמעותי עבור חברות – להרחבת טווח המידות ברשתות האופנה. כי בשורה התחתונה, הטענה המרכזית של חברות הקבוצה הנ"ל, על כך שברוב רשתות האופנה קשה למצוא בגדים מעל מידה 42 כנראה נכונה.
ענקית האופנה הבריטית לקניות ברשת ASOS, הבינה מזמן שקבוצת הנשים שקונות מידות גדולות, היא קבוצה שכדאי להשקיע בה מטעמים עסקיים מובהקים. והרי בסוף הכל מסתכם בזה, החברות רוצות להרוויח וזו כמובן דרישה לגיטימית. באסוס הבינו שמדובר בקבוצה מסחרית ומשתלמת לכל דבר ועל כן יש להם ליין ספציפי לנשים עתירות קימורים ASOS CURVE.
השבוע מתפרסם קמפיין מקסים לסתיו/חורף 2015/16 של רשת האופנה, שצולם כולו עם בלוגרית האופנה האמריקאית ועתירת הקימורים, מהבלוג הפופולארי Gabi Fresh. גבי התפרסמה כאשר הובילה ברשת את מהפיכת ה- "Fatkini" (ביקיני גם לשמנות) ומי שרוצה לנהל מלחמות חכמות, כדאי שילמד ממנה. בעקבות הקמפיין שהובילה, נולד שיתוף פעולה בינה ובין חברת בגדי הים swimsuitsforall שמייצרת כבר שלוש שנים מאז החלה המהפכה, ליין בגדי ים למידות גדולות בעיצובה של גבי. מדוע? כי הליין נחטף! רק בחודש שעבר עודדה גבי נשים מלאות בבלוג שלה, להעלות תמונות שלהן בבגדי ים לרשתות החברתיות בתמורה לבגד ים מתנה.
ובחזרה לקולקציית סתיו/חורף של אסוס: השפעות סבנטיז מובהקות כמו בקולקציות של כל רשתות האופנה לחורף הזה, בולטות בשמלות מקסי מודפסות, פריטי זמש, פרנזים בבגדים ובאביזרים ואפילו בשיער האפרו הנהדר של גבי הדוגמנית. במקביל יש גם השפעות סיקסטיז שאולות מסגנון המוד, בשמלות מיני בגזרת A ליין מתרחבת, עם שילובי כסף ולבן מטאליים/עתידניים.
הקולקציה סופר טרנדית, צעירה ואופנתית ומצפצפת על חוקים הנוגעים למה שפעם נחשב "כנכון" לנשים מלאות. זה אומר: צבעוניות עזה, בגדים צמודים, לא לפחד ממיני ולא לפחד מאקססוריז דומיננטיים ונוצצים. גבי עצמה מספרת בבלוג שלה, שהיא כמעט התעלפה מעונג כאשר ראתה לראשונה את פריטי הקולקציה ולצד התמונות תוכלו לראות את הפריטים שהיא אהבה במיוחד.
בסוף בסוף, יש גם תמונה חדשה מתוך האינסטוש של קים קרדשיאן ההריונית, שמוכיחה כמו תמיד שהיא מאוד אוהבת את עצמה ואת הקימורים שלה גם בהיריון וגם כאשר היא עולה במשקל. חופשי אפשר ללמוד ממנה לפחות את זה.
את הקולקציה ניתן יהיה להשיג בקרוב מאוד באתר www.asos.com
טווח מחירים: 60 ₪ – 1,100 ₪ לשמלת עור .
טווח מידות: 58-44
*את חצאית הזמש הצהובה ושכמיית הפרנזים הנוצצת ועתירת הפייטים, גבי אהבה במיוחד
*
*
*
*
*
*
*וגם מעיל הפרווה הזה הוא בין הפריטים האהובים עליה
*
*
מתוך האינסטגרם של קים קרדשיאן:
קים קרדשיאן מתייחסת לשמועות על כך שהיא "מזייפת" את ההיריון הזה וכך היא כותבת: "בהתחלה הם אמרו שאני רזה מידי מכדי להיות בהיריון. עכשיו הם אומרים שאני יותר מידי גדולה, אז בטוח שאני מזייפת את זה… יש ימים שמצלמים אותי לפני שאכלתי ואני נראית קטנה ויש ימים שבדיוק אכלתי ואני נראית גדולה. הכל חלק מהתהליך… כל גוף הוא שונה וכל היריון בודאי שונה ואני למדתי לאהוב את הגוף שלי בכל שלב. אני עומדת לגדול אפילו עוד יותר וגם זה יפה… הפעם הזאת כל השמועות בכלל לא מזיזות לי…"
*
תמונות אסוס: יח"צ
מתוך הבלוג של אלישבע כספי