קולקציות חדשות לנשים מתוחכמות

ליין חדש ואקסקלוסיבי למותג בִּיקָלֶ (מקבוצת קום איל פו), ביקור אצל המעצבת הותיקה אליאן סטולרו, בפולו רלף לורן חותכים מחירים לטובת הצרכן ואתר סטורי און ליין משיק קמפיין חדש, לעידוד הקניה המקווננת באתר המשוכלל

בחורה עם מחשב נייד

בסטודיו של המעצבת אליאן סטולרו

הסטודיו של המעצבת אליאן סטולרו בצפון דיזנגוף, מואר ורחב ידיים ויש בו קיר שמכוסה כולו בסלילים של חוטי תפירה צבעוניים, המשמשים גם כאלמנט עיצובי. מאחורי הקיר הזה, בחדר גדול עמוס בגלילי בד ומכונות תפירה, עובד צוות של תופרות מיומנות ממש כמו באטליה פריסאי, תחת עינה הפקוחה של סטולרו, המעורבת בכל פרט ומקפידה על איכות בלתי מתפשרת.

את סטולרו שהיא בין המעצבים הותיקים בישראל ומציינת בימים אלה 25 שנה לעבודתה, אין צורך להציג. המוניטין של הבגדים המוקפדים והאלגנטיים שלה מוערך ומקרין שיק אירופאי. כבר שלושים שנה שהיא חיה בתל אביב ואף למדה בשנקר, אך עד היום היא מדברת עם יותר משמץ של מבטא צרפתי ומקרינה איפוק שקט שמצוי כנראה בילד אין, אצל מי שנולדה במחוזות רחוקים.

צבעוניות עזה מאפיינת את כתב ידה של סטולרו ובולטת גם בקולקציית הקיץ הנוכחי לצד השחור, לבן שמנת וצבעי ניוד קלאסיים, הדפסים דיגיטליים וטקסטורות עשירות בבדים איכותיים, עם אלמנטים עיצובים כמו חרוזים צבעוניים או שרשראות פנינים שמשולבים בתוך הבגד. מעל הכל בולט שיק אלגנטי של בגדי קוטור עשויים היטב, תפורים לעילא ומעוצבים תוך שימוש מדוד בהשפעות טרנדיות עונתיות ואיפוק שמעניק להם איכות קלאסית.

מצד אחד יש בקולקציה חליפות ושמלות מחויטות, כמו אלה בלבן עם הדפס פרחים מקסים בורוד ואפור, בסגנון שקייט מידלטון הייתה עשויה ללבוש לאחת מהתחייבויות הצדקה האין סופיות שלה, מנגד יש גם פריטים קלילים יותר, כמו סדרת בגדי התחרה הצבעוניים בורוד פוקסיה, צהוב אפרוח וירוק פיסטוק, שסטולרו מציעה ללבוש בסגנון המיקס אנד מאצ' ובשילובי צבעים שונים, עם סניקרס אופנתיות שיוצרות לוק טרנדי וצעיר.

11295707_1616431605241891_2351100248649709240_n
*
אליאן סטולרו אביב קיץ 2015 צילום תמר קרוון (2)

פריטים רבים בקולקציה בנויים כדי לתת מענה ללקוחה הזקוקה למלתחה ייצוגית. למשל לרבות מהשמלות שהן ללא שרוולים, מצורף בולרו קטן ותואם עם שרוולים קצרים ויש בקולקציה קרוב ל-10 גזרות שונות של מכנסיים מסוגים ובדים שונים. במקביל, מעצבת סטולרו קו בגדי ערב ובגדים לאירועים בסגנון הדור וקלאסי במיוחד, כמו מכנסיים לבנים מתרחבים עם חולצת שיפון מחויטת בשקיפות עדינה, או שמלה (באורך הברך ויש את אותו הדגם גם במקסי) המשלבת פיסות בד שיפון שקוף עם תחרה, בכחול נייבי נוצץ.

אליאן סטולרו

באופן אקראי, פגשתי בסטודיו של סטולרו לקוחה אלגנטית, שהגיעה למדידות לקראת החתונה של בתה וסיפרה לי שהיא, יחד עם אימה ובתה, הן שלושה דורות של לקוחות קבועות ונאמנות של סטולרו כבר למעלה מ-20 שנה. בעידן שבו יש שפע עצום כל כך של מותגים ומעצבים, נידמה לי שזה אומר הכל על האיכויות של סטולרו.

צילומים: תמר קרוון

מידות: 38-44 כאשר ניתן להזמין כל פריט בכל מידה, בתפירה אישית ללקוחה

טווח מחירים:

שמלות : 2400 ₪- 3600₪ מכנסיים : 1200₪- 1900₪ חצאיות: 1400₪-2500₪

חולצות : 1300 ₪-2200 ₪ ז׳קטים : 2200 ₪- 3900₪ ערב:1800₪-9200₪

אליאן סטולרו – דיזנגוף 253, ת"א. 03-6042167.

אליאן סטולרו אביב קיץ 2015 צילום תמר קרוון (3)*
אליאן סטולרו אביב קיץ 2015 צילום תמר קרוון (7)
*

ליין חדש למותג האופנה בִּיקָלֶ

טל אנג'ל המעצבת של מותג בִּיקָלֶ – היום בבעלות קום איל פו – יוצאת בליין קטן ואקסקלוסיבי, הכולל 15 דגמים בלבד ומהווה קו משלים לביקל. הליין החדש מבוסס על אותם עקרונות עיצובים שמנחים את אנג'ל ושמים דגש על נוחות, פשטות, חופש תנועה ודיוק בפרטים. אם למישהו נידמה שהערכים האלה באים על חשבון מורכבות ותחכום, טעות בידו. למעשה ההלימה בין אנג'ל, שיש בה משהו שמאוד לא כופה את עצמו ובין הליין החדש, היא מובהקת. בדיוק כמו המעצבת, שהאיפוק שלה לא מחפה על רבדים נוספים של אינטליגנציה, עומק ודעתנות, גם הפריטים מהליין החדש נדמים מאופקים ופשוטים רק במבט ראשון. בחינה מקרוב מראה מורכבות ודיטילים מושקעים, שחלקם נסתרים מהעין והופכים את הבגד לאישי ואינטימי, בראש ובראשונה ללובשת.

מראש רצתה המעצבת, להשתמש בבד באופן שיאזכר עבודת אומנות וימקד את תשומת הלב בפרטים הקטנים. כך בכל דגם יש אלמנט מסוים בתוך הבד, החוזר על עצמו בורסיות שונות ויוצר ייחודיות ותחכום. ואני בכוונה לא מפרטת, משום שצריך לראות מקרוב את הבגדים ולמשש אותם, כדי לקלוט את כל הרבדים הנסתרים, היופי וההשקעה בפרטים הקטנים.

מידי עונה תלווה את הליין סדרה של דימויים מודפסים על תווית בד, שיוטמנו בתוך הבגד כל פעם במקום אחר (בדש הז'קט, בקפל הפנימי, בכיס וכ"ו). הדימויים מסתבר, שימשו בתקופות קדומות כסמלים מגינים ומשמשים גם בדגמי הקולקציה מעין קמע שומר והרעיון כמו גם הביצוע מקסימים. כל עונה יתחלפו הדימויים: חיפושיות, פרחים, דגים וכ"ו ובקולקציה הנוכחית קונכיות. הקולקציה מגיעה בצבעים מונוכרמטיים של אבן, שחור, ניוד וכחול ובדי פשתן, משי, כותנה וויסקוזה.

Eldad_Rafaeli_BIKALEH BLAK (-414*

Eldad_Rafaeli_BIKALEH BLAK ---*

Eldad_Rafaeli_BIKALEH BLAK (122)*

Eldad_Rafaeli_BIKALEH BLAK --תמונות: אלדד רפאלי

להשיג בחנויות בִּיקָלֶ:

רח' שבזי 54, ת"א; רח' אחוזה 170, רעננה; מרכז ביתנ'ס בביתן אהרון; שד' מוריה 2, חיפה; כיכר רבין 9, ת"א

ובחנויות Comme il Faut בבית בנמל – האנגר 26, נמל ת"א; אוסישקין 44, רמת השרון

*

פולו ראלף לורן – קולקציית קיץ 2015

החידוש המרכזי בקולקציית הקיץ של רלף לורן היא ההוזלה הדרמטית בכ-40% בממוצע. הדבר נובע הן מירידה בשער היורו והן מהחלטה אסטרטגית של מטה החברה, שהוזילה את מחירי המותג בכל העולם.

ראלף לורן שמלה 1490 נעליים 449 צילום יחצ חול (Custom)

אבל אל תתבלבלו, השמלה היפיפייה מבד תחרה דק דמוי קרושה בצבע שמנת, עם חגורת מותן שחורה שבה חשקתי באופן בוער ומיידי, עלתה  עדיין 2500 ₪ אחרי ההנחה. זול זה לא, אבל המגמה חיובית בהחלט. אפרופו השמלה, מבחר שמלות הקיץ של המותג, מוצלח ביותר וחוץ משמלת הקרושה, בלטו שמלת הדנים המתבקשת שנמצאת כמעט בכל קולקציה בקיץ הזה ואצל רלף לורן מגיעה בגזרת חולצת כפתורים ובגוון לייט בלו ושמלת כתפיות מנוקדת ומתוקה, עם חצאית בגזרה מתרחבת.

שלוש מגמות בולטות בקולקציית הנשים והגברים של המותג: הדפסים טרופיים, ריזורט – עם פריטים בגווני כחול בהירים שעברו שטיפות מלח, לקבלת מראה וינטג'י, לצד הרבה תחרות בסגנון קרושה וקו הנייטיב אמריקנה, הכולל צבעוניות עזה של צהוב, כתום, ורוד, טורקיז ועוד צבעים מסנוורים, בבגדים וגם בתיקי עור צבעוניים המעוטרים בפרנזים כצו השעה. חולצות הפולו של מותג רלף לורן שהן כבר מזמן מיתולוגיות, מגיעות אף הן בקיץ הזה, בשלל צבעים בוהקים ונותר רק לראות אם ידברו אל ליבו של הגבר הישראלי השמרן, שאוהב את חולצות הפולו שלו בדר"כ בצבעים יותר קונסרבטיבים.

להשלמת הטוטאל לוק, מציע המותג מגוון רחב של אקססוריז הכולל: תיקים בסגנונות שונים, צעיפים קלילים, סנדלים במבחר צבעים, נעליים ומשקפי שמש.

ראלף לורן שמלה 1490 תיק 890 כובע 199 נעליים 449 צילום יחצ חול (Custom)

*

ראלף לורן חולצת טי 199 בגד ים 299 צילום יחצ חול

מחירים החל מ:

חולצות POLO קצרות נשים וגברים – 399 ₪; חולצות מכופתרות לנשים וגברים – 499 ₪; טי שירטס נשים וגברים –  199/249 ₪; סנדלי נשים – 349 ₪; שמלות – 499 ₪; שורטס נשים – 399 ₪; ג'ינס נשים – 579 ₪; ג'ינס גברים – 649 ₪; בגדי-ים גברים – 299 ₪; תיקים החל מ – החל מ-699 ₪

ניתן להשיג בחנויות ראלף לורן: קניון רמת אביב, ראלף לורן כיכר המדינה
וברשת חנויות אמפוריום

*

Story – Best fashion online – מעתה כל מותגי היבוא האופנתיים ביותר, גם לקניה On-Line

רשת הבוטיקים סטורי, יוצאת בקמפיין להשקת אתר און ליין חדש המאגד בתוכו כ – 40 מותגים נחשקים מכל העולם ביניהם: נודי ג'ינס, פורנרינה, פרי פיפל, פלדיום, מליסה, הרשל, רליג'ן פליפה קיי, הפי סוקס , מינימום , פליי לונדון ועוד.

resized_סטורי און ליין הקמפיין החדש צילום שרבן לופו (23)

הקמפיין החדש מציג את יכולת המולטי ברנד הייחודית של סטורי, ביצירת טוטאל לוקים עם אין ספור אפשרויות ומחולק לתמונות צבעוניות בהן מתערבבים המותגים השונים כאשר כל אחד מהם שומר על הייחודיות והאדג'יות שלו.

הרעיון הוא להציג מפגש של חומרים, צבעים, טקסטורות, סגנונות, מחירים, גילאים ומדינות כשהכל מרוכז בלונה פארק אחד: סטורי אונליין. ולהפוך את סטורי און ליין לאתר מכירות האופנה הבינלאומי המוביל בישראל, תוך שמירה על חווית הקניה הייחודית של חנויות הרשת, שתתורגם לפלטפורמת האונליין.

רשת סטורי מציעה מעל ל-40 מותגים מהשורה הראשונה. להבדיל מהחנויות הפיזיות ובהיעדר מגבלת שטח מדף, האתר מציג עשרות אלפי פריטים בקטגוריות רבות ומגוונות לגברים, נשים וילדים וגם הום ליבינג. הרשת הציבה לעצמה רף גבוה גם בשירות לקוחות ואימצה את מדיניות האתרים המצליחים בעולם, משלוחים והחזרות מתבצעים על ידי שליחים שמגיעים ללא כל עלות עד דלת הלקוח בכל חלקי הארץ. מדיניות המבצעים באתר מתנהלת באופן עצמאי ונפרד מחנויות הרשת, מתקיימות בו מכירות פלאש תחומות בזמן כמו גם השקות של מוצרים בלעדיים וייחודיים לאתר.

סטורי און ליין הקמפיין צילום שרבן לופו (12)*

resized_סטורי און ליין הקמפיין החדש צילום שרבן לופו (11)

*

 צילומים: צלם: שרבן לופו

 *

מתוך הבלוג של אלישבע כספי

 

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.