אופנה למען מטרה טובה

אופנה וסלבס, מתגייסים למען מטרות טובות: רשת חנויות האופנה סיליז, בתצוגת אופנה שכל הכנסותיה תרומה ל"קרן המשאלות של גילה אלמגור" ופרויקט "חשופים" – תערוכת צילומים למען עמותת המרכז לעיוור

בחורה עם מחשב נייד

5

רשת חנויות האופנה סיליז חוגגת 30 שנות פעילות ואת המאורע הם ציינו עם השקת קולקציית אביב/קיץ 2015, בתצוגת אופנה חגיגית שכל הכנסותיה תרומה ל"קרן המשאלות של גילה אלמגור", למען ילדים החולים במחלות קשות. את הקרן ייסדה אלמגור לפני 30 שנה וכל ההכנסות ממכירת הכרטיסים לתצוגה, הוקדשו לטיול פסח המסורתי שמקיימת הקרן מידי שנה.

resized_יט

מיטב השחקניות התייצבו בהתנדבות בשישי על הבוקר, כדי להופיע בתצוגה שנערכה בתאטרון הבימה, כי לא אומרים לא לגילה אלמגור ובטח לא כאשר מדובר במטרה טובה. יעל אבקסיס פתחה את התצוגה – ונלחש לי שהיא הגיעה למרות היותה חולה בשפעת – הדבר לא ניכר כשעלתה על המסלול עם חיוכה הכובש והמוכר. אחריה, בין הדוגמניות המקצועיות שהציגו את הקולקציה עלו ובאו השחקניות חן יאני, נלי תגר, סנדרה שדה, עידית טפרסון, רובי פורת שובל, אוולין הגואל, גילת אנקורי, גלית גיאת, מירה עווד ומלכת היופי טיטי איינאו.

resized_תצוגת אופנה של סיליז למען קרן המשאלות של גילה אלמגור. גלית גיאת.  צילום אבי ולדמן (7)

כולן בלי יוצא מן הכלל שמו "בכיס הקטן" את הדוגמניות הצעירות והחמודות כשלעצמן שהיו שם. כל אחת מהשחקניות, נתנה שואו קטן וכובש גם בשניות המעטות בהן צעדה על המסלול והקרינה טונות של כריזמה, שיש כנראה רק לשחקניות מנוסות כמותן. כולן נראו מדהים, כולן היו לבושות נהדר (ומיד נדבר על הקולקציה) וכולן זכו לפרגון אוהד ולתשואות, מהקהל הנשי ברובו שמילא את האולם. בסוף עלתה על הבמה גם מלכת התאטרון והמייסדת של המיזם המרשים הזה למען הילדים – גילה אלמגור בכבודה ובעצמה והוכיחה שעל הבמה, היא המלכה הבלתי מעורערת.

*(ובסוף הפוסט כדאי לראות בוידאו המצ"ב, רגעים מאחורי הקלעים של התצוגה וגם מהמסלול)

מאחורי רשת הבוטיק המצליחה סיליז, עומדות סימה ויעל ודש אם ובתה, שתיהן בעלות טעם משובח ויכולת מדוייקת לקלוט מה נשים רוצות ללבוש. הקולקציה שלהן מורכבת מליקוט קפדני של מותגי בוטיק אירופאי מצרפת, איטליה ובלגיה, תוך הקפדה על גזרות נשיות ומחמיאות ואוסף היוצר טוטאל לוק, עם דגש על פריטים בסגנון על זמני, בנוסף לפריטים עם טרנדיות עונתית.

קולקציית אביב/קיץ 2015 מהווה פרשנות אירופאית עכשווית להשראות אקלקטיות, או כפי שהן ניסחו זאת: "בין צבעוניות השוק במרקש לשיק מונוכרמטי אורבני" – וזה דווקא ניסוח קולע. לצד שמלות מקסי וחצאיות מידי בצבעים מונוכרמטיים, מכנסיי אובר סייז וז'קטים קיציים מחויטים בגוונים של שמנת, לבן, אבן ואפרפר, בלטו הפריטים בהשראת חופשה ביעדים אקזוטיים בצבעי אדום, כתום, קוראל, טורקיז, צהוב וחרדל, עם פריטים כמו שמלות גלבייה, מכנסיי כותנה קלילים, חצאיות פליסה סמי שקופות ומכנסי חצאית מתרחבים כצו העונה. בלטו הגימורים המשלבים פייטים, רקמות ושיבוצי אבנים בחולצות ובשמלות. עוד בקולקציה, קו של בגדי ערב בהשראת מדי מלחים מפוספסים, מבדי משי בכחול לבן, אדום ושחור לבן נצחי.

בין האביזרים שהרשת מייבאת תיקים ותכשיטים, כדאי לשים לב במיוחד לסנדלים השטוחות בשילוב עור נחש ועור בגימור כסוף \זהוב מט, לסניקרס עם עקב פנימי בשילוב נצנצים, לפלטפורמות השקופות ולסנדלי העקב משובצות האבנים.

כיון שחלק מהדגמים הוצגו גם ע"י הדוגמניות המקצועיות וגם ע"י השחקניות, ניתן היה לראות בברור עד כמה הפריטים הולמים במדויק גם נשים בוגרות יותר, שלא התברכו בגזרת דוגמנית דווקא.

והערה נוספת: אני מכירה את חנות הרשת שבכיכר המדינה. אני יודעת שיש נשים שנרתעות מהמיקום של הכיכר ולא רק מטעמי תקציב ומציינת שמנהלת החנות הספציפית הזאת, מקצועית ונחמדה במיוחד וכדאי לבקר.

*

טווחי מחירים:

טופים החל מ- 890 ₪, מכנסיים החל מ- 890 ₪, שמלות החל מ- 1490 ₪, סנדלים החל מ- 1490 ₪, תיקי קנבס ועור החל מ- 690 ₪, בנדנות וצעיפי קיץ החל מ- 590 ₪, תכשיטים החל מ 190 ₪.

להשיג בחנויות הבוטיק סיליז:  

כיכר המדינה, ה' באייר 18, טל' 03-7314446  רמת אביב ג', מרכז שוסטר, אחימאיר 17, טל' 03-6426538 ● רמת השרון, סוקולוב 45, טל' 03-5496411 ●   רעננה, אחוזה 148, טל' 09-7456770 ● ירושלים, רחוב האייל 16, שכונת מלחה, טלפון 02-6504141 ●   רחובות, הרצל 217 טל' 08-8533035  ● חיפה, מוריה 53, טל' 04-6200660

resized_תצוגת אופנה של חנויות הבוטיק סיליז. צילום אבי ולדמן. סנדרה שדה.סנדרה שדה
resized_יירובי פורת שובל
resized_לגילת אנקורי
ןו
ממש לא אפס ביחסי אנוש.. נלי תגר על המסלול
9*
6*
resized_מעידית טפרסון
resized_תצוגת אופנה של סיליז למען קרן המשאלות של גילה אלמגור. טיטי איינהו. צילום אבי ולדמן (7)
מלכת יופי טיטי איינאו
resized_תצוגת אופנה של סיליז למען קרן המשאלות של גילה אלמגור. מירה עווד. צילום אבי ולדמן (2)מירה עווד
7*
צ*
resized_ד
*
ה7
*המשתתפות בסיום התצוגה, במרכז גילה אלמגור וסימה ויעל ודש

צילום קמפיין: שי יחזקאל

צילום runway : אבי ולדמן

*

"חשופים"

Recently Updated107

ועוד למען מטרה טובה וחשובה: תערוכת "חשופים" למען ארגון המרכז לעיוור הפועל לקידום אנשים בעלי עיוורון ולקויות ראיה בישראל, הוא פרויקט שבו שורה של מובילי דעת קהל, נקראו להתייצב מול עדשת המצלמה כשהם חשופים לגמרי פרט למשקפי ראייה, כמשל לצורך ההכרחי בחשיפת פועלה של העמותה והישענותה על תרומות, דרך שורה של צילומים המציגים בצורה אמנותית את הלקות ממנה סובלים עשרות אלפי אנשים בישראל.

את פרויקט הצילומים צילמה ואצרה תמר קרוון בשיתוף עם מותג המשקפיים המוביל Ray – Ban.

הצילומים יוצגו לקהל הרחב במהלך חול המועד פסח בגלריית "NOOR CULTURE CLUB " ביפו, בין התאריכים 10.4-27.3.

במקום תיפתח עמדת תרומות למען עמותת המרכז לעיוור אלי"ע – שהוא ארגון הגג של כל העמותות, הפועלות למען אנשים וילדים עם עיוורון ולקויות ראיה בישראל והסכום שיצטבר במהלך פתיחת התערוכה, יוכפל ע"י Ray-Ban למען צרכי העמותה. במקביל תתאפשר מכירה של התמונות עצמן וההכנסות ממנה, יתווספו לסכום התרומות הכולל. לצד גיוס התרומות, יזמו אנשי מותג Ray-Ban פרויקט של בדיקות ראייה והתאמת משקפיים חינם עבור ילדי ועובדי העמותה.

בין המשתתפים:

יעל גולדמן, אורי פפר, קרן מור, יובל שרף, אליענה תדהר, יובל שרף, לאה שנירר, חן יאני, רונה לי שמעון ועוד…

resized_פרויקט חשופים של Ray-Ban צילום תמר קרוון (1)

*יובל שרף

resized_פרויקט חשופים של Ray-Ban צילום תמר קרוון (3)

*אליענה תדהר

תערוכת "חשופים"

צלמת ואוצרת: תמר קרוון

התערוכה תהיה פתוחה לקהל בין התאריכים: 10.4 – 27.3

" NOOR CULTURE CLUB" , רח' בן יאיר 5,  יפו

שעות פתיחה:

א'-ה': 18:00 – 09:00

ו':16:00 – 09:00

 *

מאחורי הקלעים של תצוגת האופנה של סיליז מתוך "ערב טוב עם גיא פינס":

*
מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.