קולקציית AlexanderWang x H&M וג'יזל לשאנל 5

בחורה עם מחשב נייד

Alexander Wang x H&M אירוע השקה בניו יורק צילום הנס מוריץ (10)

קולקציית AlexanderWang x H&M בהופעת בכורה על המסלול בניו יורק

החלה הספירה לאחור: בניו יורק הושקה בסוף השבוע לראשונה על המסלול, הקולקציה המדוברת של אלכסנדר וונג ל- H&M.

אצטדיון האתלטיקה המקורה של בניין הארמורי על גדות נהר ההדסון בהארלם, הפך לזירה אולימפית דינמית עם קולקציה סופר ספורטיבית, חזקה ולא נרתעת, שהיא לדברי מרגרטהון דן בוש היועצת הקריאטיבית של  H&M : "המפגש האולטימטיבי בין אופנה לספורט".

וונג הוא ללא ספק אחד המעצבים הלוהטים ביותר בעולם האופנה היום וידוע כמי שלוקח את אופנת הרחוב והופך אותה לאופנה עילית עם מאפיינים ספורטיביים עתידניים. הפעם הוא הלך עד הקצה ממש עם הקטע הספורטיבי, בקולקציה שעיצב עבור – H&M והתמקד באובססיה העולמית לכושר ולספורט, שהיא כבר מזמן חוצת מעמדות בדיוק כמו הבגדים של רשת האופנה השוודית, אשר כבשה את העולם.

מכנסי לגינגס עם חזיות אימון ספורטיביות, סווטשרטים בגזרת בוקסי, שמלות בגזרת גופיה ספורטיבית ומעילי גשם מגושמים למראה, הם חלק מרכזי מהקולקציה שרובה בצבעי שחור ואפור, עם הלוגו של המעצב שמופיע על רבים מהפריטים. המראות שהוצגו על המסלול היו בהחלט ההארד קור של המראה הספורטיבי, אך מבט מדוקדק על מה שלבשו הסלב שהוזמנו להשקה, מבהיר שיש בקולקציה גם לא מעט פריטים נשיים יותר, בסטייל האורבני – ספורטיבי הנחשק של וונג. מראה אתלטי, בריא וחזק בעטיפה אופנתית מלוטשת, זהו המסר של וונג להמונים.

גם האקססוריז מסביב לקולקציה היו כולם בהשראה ספורטיבית: כפפות אגרוף (אשר יהיו ניתנות לרכישה כחלק מהקולקציה) מקלות הוקי, מסכות סקי וקסדות פוטבול היו חלק מהווייב הספורטיבי הבלתי מתפשר שהציג וונג ביחד עם מגפיים וסנדלים נחשקים, תיקים ותרמילי גב.

לאירוע ההשקה עתיר הפעלולים והגימיקים, הגיעו כוכבים כמו ג'סיקה צ'סטיין, דקוטה פנינג, קייט מארה, ג'סטין תרו, מרי ג'יי בלייג' ומיסי אליוט, שגם הופיעה בתום התצוגה על הבמה בהפנינג שהפך למסיבת ריקודים שנמשכה אל תוך הלילה..

הקולקציה תגיע  לחנות הרשת בקניון עזריאלי במקביל לכ-250 חנויות H&M ברחבי העולם ואונליין החל מה- 6 בנובמבר.

Recently Updated18 כוכבות לוהטות בערב ההשקה לבושות בבגדי הקולקציה. מימין: קייט מארה, ג'סיקה צ'סטיין ודקוטה פנינג Alexander Wang x H&M אירוע השקה בניו יורק צילום הנס מוריץ (6)

*

resized_alexanderwangxhm-runway  (6)

*

resized_alexanderwangxhm-runway  (13)

*

resized_Alexander Wang x H&M אירוע השקה בניו יורק צילום הנס מוריץ (1)

*

resized_alexanderwangxhm-runway  (44)

*

Recently Updated20
בגדי הגברים  הם מהנחשקים ביותר שהציגה רשת האופנה אי פעם

Recently Updated22

*סולנז נולס, בסווטשירט כחול מעולה בגזרת בוקסי, מתוך הקולקציה. משמאל דוגמנית העל קרלי קלוס שהופיעה בתצוגה, עורמת פריטים מהקולקציה לשימושה האישי. לא סתם מכנים את וונג "אהוב הדוגמניות" – הוא ידוע כמעצב שדוגמניות אוהבות ללבוש את הבגדים שלו לא רק כשהן עולות על המסלול

Alexander Wang x H&M אירוע השקה בניו יורק צילום הנס מוריץ (13) *וונג מסיים תמיד את התצוגות שלו בריצת ניצחון על המסלול –  בבחינת "נאה דורש, נאה מקיים…" Recently Updated19

*אקססוריז מתוך הקולקציה…

סרטון הווידאו מתוך אירוע ההשקה בניו יורק:

*

CHANEL N°5: The One That I Want

בשאנל עורכים השקה מחודשת לבושם האייקוני שאנל 5 ומעלים סרטון פרסומת בכיכובה של דוגמנית העל ג'יזל ובבימויו של הבמאי האוסטרלי באז לורמן (מולאן רוז', גטסבי הגדול ובתפקיד עצמו בסרטון הפרסומת המצ"ב). ב-2004 ביים לורמן סרט פרסומת לשאנל בכיכובה של השחקנית ניקול קידמן, שקיבלה אז שלושה מיליון דולר עבר שלוש הדקות בהן היא מופיעה בסרט (נכון מאוד, זה מיליון דולר לדקת עבודה!). בשאנל כיאה למותג העל שהם, לא חוסכים בהוצאות ואני מעריכה שג'יזל קיבלה לא פחות מקידמן, גם היא מאלה שמקבלת סכומים בני שש ושבע ספרות עבור יום עבודה.

שאנל 5 בנוסף להיותו הבושם המפורסם ביותר בעולם הוא גם אחד הוותיקים שבהם (מ-1921) ועדיין מיוצר ונמכר בהצלחה יתרה. בזמנו, ביקשה קוקו שאנל ליצור בושם אשר ישקף את החזון שלה לאישה מודרנית, זו המשוחררת ממחוכים ומכבלים תרתי משמע, בדיוק כמו הבגדים פורצי הדרך שעיצבה לתקופתה.

בגלגולו הנוכחי כפי שהוא משתקף בסרט של לורמן, שאנל 5 הוא בושם המזוהה גם היום עם האישה המודרנית, זו המג'נגלת בחייה ללא הפסקה, כדי למצוא את מקום לעצמה, למשפחתה, לקריירה וגם לחיי האהבה שלה. לא בכדי בחרו הפעם בג'יזל לככב בפרסומת – פחות או יותר בתפקיד עצמה – כמייצגת בעיניהם את האישה הזאת גם בחייה הפרטיים. ג'יזל היא כידוע הדוגמנית המצליחה והמרוויחה ביותר בעולם וגם אם משקיענית לשלושה ילדים קטנים (שניים שלה ועוד אחד מנישואיו הראשונים של בעלה).

הכל נראה נפלא ומעוצב לעילא, חבל רק שלפחות ע"פ הסרטון, האישה של שאנל בוחרת לבסוף לעזוב הכל ולרדוף אחרי אהובה, כמיטב הקלישאות בסרטים הרומנטיים של פעם.

PA2014_10_0028
PA2014_01_0060(2)

 

CHANEL N°5: The One That I Want

מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.