בחנויות תכשיטים יש לפעמים משהו מעט מאיים ומנוכר. בעוד שלרוב חנויות הבגדים היית נכנסת בטבעיות ובלי מחשבה יתרה ולו רק כדי להעיף מבט בקולקציה, כשמדובר בתכשיטי יוקרה, את לרוב מתלבטת אם כדאי לך להיכנס ולבלבל את המוח בקשר לצמיד היהלומים שראית בחלון ורוב הסיכויים שבכלל לא תוכלי להרשות לעצמך.
אז הנה אני משחררת אותך מאי נוחות אחת לפחות. מעצבת התכשיטים טובי פרבר היא כל כך מקסימה ומשרה אווירה נעימה, שאין סיכוי שתרגישי אצלה לא נוח. לתפישתה, היא מעצבת תכשיטים שנשים יכולות לפרגן לעצמן והדבר ניכר בסגנון העצוב שלה וגם בדרך שבה היא מוכנה להתאים כמעט כל תכשיט, כך שיהיה בעל אמירה אישית ההולמת את הלקוחה באופן אינדיבידואלי.
אף שהיא עובדת עם זהב 18 קארט בלבד, כי לדבריה יש לו גוון צהוב מאיר "ולא דודתי" ועם יהלומים ואבנים יקרות, הסגנון האהוב עליה הוא גולמי במכוון בטקסטורה לא לגמרי מלוטשת ובמראה טבעי. בעיקר היא אוהבת ליצור תכשיטים, שאפשר לשחק אתם באופנים שונים ובכל פעם לענוד בצורה קצת אחרת.
ואכן מבחר שרשראות הזהב – רבות מהן עם סוגרים ייחודיים ותליונים המשתלשלים בחן, הטבעות הדקות והצמידים – כולל צמידי עור משובצי יהלומים קטנים, מאפשר משחק מגוון של סגנונות. הרעיון הוא שבנגיעות קטנות בלבד אפשר לשנות את אורך השרשראות ואופן צירופן, כך שיתקבל מראה ספורטיבי או אלגנטי אך תמיד קליל, לא נוצץ ולא מגונדר מידי – "מידתי" לדברי פרבר וכזה המתחבר לכל מראה. יחד עם זאת, יש בקולקציה תכשיטים רבים שהם מהסוג של תכשיטי סטייטמנט – דומיננטיים ובעלי אמירה דרמטית וייחודית.
קולקציית 2014 משופעת גם בחרוזים, בהשראת מחרוזות תפילה קדומות. החרוזים הם בעצם אבני חן יקרות בצבעוניות יפיפייה ומגוונת של ספירים כחולים, רובינים אדומים, פנינים אפורות ועוד.
עגילי אבן עין החתול (קריסובריל) הבלעדיים בירוק המשגע שעיצבה, לא יוצאים לי מהראש מאז הביקור. מי שראה את תמונות הקולקציה על הפרזנטורית הנוכחית מלאני פרס הנפלאה, לא יכול להתעלם מהאלגנטיות של התכשיטים ומומלץ בחום להיכנס גם לאתר המעצבת ולראות בתמונות תקריב את התכשיטים היפיפיים, שיש בהם השפעה משולבת של משהו עתיק וקדום, מוזיאוני כמעט ויחד עם זאת מודרני ועכשווי.
להשיג:
טובי פרבר, בן יהודה 173 ת"א. טל' 5221098- 03
מחירים: צמידים 1,600 עד 18,000 ₪, עגילים 2,500 עד 7,800 ₪ טבעות 1,300 עד 16,300 ₪, שרשראות 2,900 עד 26,000 ₪.
צילומי קטלוג: גיא כושי ויריב פיין
*
ג'וזפה זנוטי – סתיו – חורף 2014-2015
גם בתחום הנעליים, יש מעצבים שאפשר לכנות את הנעליים שלהם נעליים עם אמירה. כאלה הם הנעליים מקולקציית הסתיו – חורף של מותג הנעליים האיטלקי ג'וזפה זנוטי. כל נעל היא כמו תכשיט דומיננטי, "פיס" – כמו שאוהבים לכנות בעולם האופנה, פריטים שעומדים בפני עצמם ולא זקוקים לתוספות מיותרות. בהתאם גם קמפיין החורף שלהם מצולם על רקע לבן, נקי ואלגנטי, הנותן במה בלעדית לנעליים המיוחדות המעוצבות כך שהן מרכז ההופעה וכל השאר הוא בבחינת רקע בלבד.
הסרבל הלבן הקולי עם המגפונים הצבעוניים (פסיפס של פיסות עור צבעוני ושילובי ניטים מתכתיים) – מושלם.
חליפת המכנסיים האלגנטית עם הנעליים שעליהם עלי הזהב, הן כמו תכשיט על הרגל- הורס….
להשיג: בנעלי מרי/ MARY SHOES: ת"א : ה' באייר 6 ככר המדינה, קניון רמת אביב, מרכז שוסטר, הרצליה: קניון ארנה, סביון: מרכז מסחרי סביון, ירושלים: ר'ח האייל מלחה
צילומים:יח"צ
*
תזכורת למותג Q by Dorit Sharon
תזכורת למותג הבייסיק הבינלאומי האיכותי לנשים ולגברים: Q by Dorit Sharon. בניגוד למשל לארה"ב, שם יש מבחר מותגי בייסיק איכותיים מהסוג שדוגמניות על כמו קארה דלווין או קייט מוס, מופיעות איתן באירועי השטיח האדום עם הבעה של "סתם" זרקתי על עצמי משהו (טי שירט איכותית של מותג יוקרה בחו"ל עולה משהו כמו 150$ ויותר, אבל מי סופר), בארץ אין לנו מבחר גדול של מותגי בייסיק ברמה ובגימור גבוה.
בעלות המותג Q שפעל עד כה מעבר לים אך מאז מתמיד יוצר כחול לבן, הן דורית וטל שרון, אם ובת, ששמו להן למטרה לייצר מותג בייסיק איכותי שבו איכות הבדים הגבוהה, הנינוחות והרוך הם סימני ההיכר. את ההילה האופנתית והיוקרה, מספקות אושיות אופנה כמו בר רפאלי, יובל שרף ובעלה שלומי שבן, סנדרה רינגלר, יעל פוליאקוב וכמובן מובילת הקמפיין קרן מור שכולן לובשות את המותג Q.
מה שהתחיל כעניין כמעט מחתרתי שרק בכירי התעשייה נהנים ממנו, נמכר היום באתר האונליין החדש www.qdoritsharon.com
טווח מחירים– 100ש"ח-700 ש"ח וניתן לרכוש פריטים בעד- 50% הנחה מהקולקציה הנוכחית.
צילומי קטלוג: גיא כושי ויריב פיין
*
ליידי גאגא וטוני בנט יככבו בקמפיין החורף של H&M!!
יש מי שיחשבו שהם זוג מוזר, אבל אני משתגעת על הצירוף של ליידי גאגא (28) וטוני בנט (88) ביחד. הם שרים נהדר, נראים נהדר, וניכר שיש ביניהם כימיה מעולה. עכשיו הם גם יככבו יחד בקמפיין החורף של רשת H&M לקראת עונת החגים בחו"ל בנובמבר -דצמבר. שני הכוכבים יופיעו יחד בפרסומת הקמפיין ויבצעו שיר מתוך אלבומם החדש Cheek to Cheek, שישוחרר ב-23 בספטמבר ומהווה חגיגה אמיתית של מוזיקת הג'אז לדורותיה. הקמפיין המדובר יעלה בטלוויזיה ברחבי העולם החל מסוף חודש נובמבר ובמקביל, תעלה גרסה ארוכה יותר של הפרסומת עם שני הכוכבים באתר www.hm.com/il
כאן ליידי גאגא וטוני בנט בביצוע הנפלא ל – The Lady is a Tramp
שניהם אגב יגיעו להופעות בארץ (בנפרד) בסופ"ש הזה.
https://www.youtube.com/watch?v=ZPAmDULCVrU
מתוך הבלוג של אלישבע כספי