ביקל – קחי רגע לעצמך

בחורה עם מחשב נייד

resized_Bikaleh; ביקל קיץ 2014 צילום אלדד רפאל  (8) - עותק
 

מראות הנוף אשר שימשו כרקע לצילומי הקטלוג היפים של קולקציית הקיץ של ביקל, צולמו אומנם במושב במרכז הארץ, אבל יכלו באותה מידה להצטלם בטוסקנה או בפרובנס. ההשראה לצילומים ולקולקציה כולה מגיעה מציורי הטבע האימפרסיוניסטים ציוריו של קלוד מונה בפרט, אשר היטיב לתאר את מראה נפילת האור בשעות השונות של היום, צובע את אותו אובייקט שבציור בגוונים שונים בכל פעם. בהתאם, צבעוניות הקולקציה היא של צבעי פסטל רכים ומעושנים בורוד, אפור פחם, ירוק מרווה וצהוב ונבחרה בהשפעת ציוריו של מונה, המעבירים – לדברי המעצבת ומייסדת המותג טל אנג'ל (ביחד עם גבי דורון) – את תחושת הצינה הקלה של שעת בוקר מוקדמת, לפני שהצבעים הופכים להיות חדים וחזקים.

אם נחזור שוב לקטלוג הנהדר שצילם אלדד רפאלי, הרי שהוא מעביר בהצלחה את אותה התחושה שנועדה לתפוס את הרגע, את הצל העובר ואת האור החמקמק, העומדים בבסיס הסגנון של הזרם האימפרסיוניסטי. אנג'ל המגיעה במקור מרקע אומנותי, מנסה תמיד למצוא את החיבור בין עולם האופנה והאומנות בבגדים שהיא מעצבת. מותג ביקל שיצרה, התחיל דרכו לפני 16 שנה כמותג לבגדי יוגה ושעות הפנאי ופעל בשנים הראשונות  במכירות מחתרתיות שנמסרו מפה לאוזן. לאחרונה נמכר המותג לקום איל פו , אך הוא שומר על עצמאותו ואפיונו והחל מהחורף שעבר, מציג שתי קולקציות עונתיות מלאות.

התרגום המעשי של רעיון היציאה אל הטבע וההפוגה מחיי השגרה, בא לידי ביטוי בשימוש בבדים טבעיים כמו פשתן מקומט במכוון ובדי כותנה דקיקים, אשר באריגתם מוטמעת טקסטורה ובבגדים המנסים לשדר קלילות וחוסר מאמץ. הגזרות שרובן רחוקות מהגוף וחלקן משופעות בבד, מאפשרות חופשיות ונינוחות והתאמת הבגדים – השאולה מן הסתם משכנינו לארץ הזאת – למזג האוויר הישראלי והלוהט בחודשי הקיץ.

יופיים של הבגדים ניכר בעיקר כאשר רואים את כל שילובי הפריטים והצבעים יחד, כפי שנולדו בחזון של המעצבת. מכנסיים שעליהם שמלה, שעליה סריג ויסקוזה דקיק וגם צעיף משי רך, או מכנסי שבע שמיניות שעליהם טוניקת משי ומעליה וסט וכיו"ב, צירופים שונים. הרעיון הוא לתת מענה לנשים בשלות, האוהבות את סגנון השכבות הנינוח והבלתי מחויט הזה, מהסוג שיכול לשמש אותן בטבעיות בכל שעות היום.

בהתאם לקהל היעד, גם טווח המידות הוא רחב ונדיב ומגיע עד מידה 48-50. אגב, בנוסף לחנות התל אביבית שבשכונת נווה צדק המקסימה, נפתח לאחרונה סניף חדש ונוסף לביקל, ביישוב הציורי ביתן אהרון.

כדי להשלים את החיבור בין התמה העומדת בבסיס האימפרסיוניזם והנושא המרכזי של הקולקציה, יצרו בביקל את סדרת סרטוני "קחי רגע לעצמך" המופיעים באתר.

resized_Bikaleh; ביקל קיץ 2014 צילום אלדד רפאל  (11)
*
Bikaleh; ביקל קיץ 2014 צילום אלדד רפאל  (15) - עותק
 
 
resized_Bikaleh; ביקל קיץ 2014 צילום אלדד רפאל  (5)
 
Bikaleh; ביקל קיץ 2014 צילום אלדד רפאל  (17)
 
resized_Bikaleh; ביקל קיץ 2014 צילום אלדד רפאל  (13) - עותק
 
Bikaleh; ביקל קיץ 2014 צילום אלדד רפאל  (12) - עותק
 
צילומי קטלוג:
אלדד רפאלי

טווח מחירים:

חולצות: 360-540 ₪, גופיות: 250-590 ₪, טוניקות: 360-540 ₪, מכנסיים: 310-530 ש"ח

שמלות: 450-730 ש"ח

להשיג בחנויות ביקל: 

תל אביב- רח' שבזי 54, נווה צדק   03-5168390

רעננה – רח' אחוזה 175   09-7742528

חיפה – שד' מוריה 22   04-8362356

ירושלים – רח' המליץ 4   02-5863868

ביתן אהרון – ביתניס – סניף חדש

 מתוך הבלוג של אלישבע כספי
 

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.