אוהבים סיפור אהבה – RimmaRomano

בחורה עם מחשב נייד

אי אפשר לנתק את סיפורו של המותג החדש RimmaRomano מסיפור האהבה של שתי הנשים בשלישייה שיצרה אותו.

השתיים הן אשת העסקים ציפי רומנו ובת זוגה המעצבת רימה, שנישאו בחתונה מתוקשרת ועתירת סלב לפני כחמישה חודשים. הצלע השלישית שייכת למעצב נתיב יוחאי מאור, אשר עיצב להן את בגדי החתונה. שת"פ בין השלושה הוליד את המותג החדש, שקולקציית הביכורים שלו היא תוצר הדיאלוג בין רימה, שאחראית על החזון והסגנון ובין יוחאי מאור, מעצב ותיק ומנוסה, שעבד בעבר ברשתות אופנה מסחריות ועוסק היום בתפירה עילית לפי הזמנה. ניהול המותג ויח"צ הופקדו בידי רומנו.

רימה היפה (30) בעלת המראה הסלבי, היא הצלע הפחות מוכרת בשלישייה, אבל גם המסקרנת ביותר. החינוך הרוסי הנוקשה שקיבלה, ניכר בהליכותיה המאופקות ובתפישת עולמה שהיא לדבריה "ממוקדת מטרה". אז מה מביא בחורה שמגדירה את עצמה כסטרייטית, להתאהב באישה ולקשור בה את חייה? כנראה אישיות מגובשת וגם הקשבה לקול הפנימי, בדיוק אותן תכונות שהביא אותה בעידודה המאסיבי של רומנו, לבנות קו אופנה אישי שאינו בנוי על טרנדים עכשוויים ובלי שיהיו לה כלים מקצועיים של מעצבת. ביקורים תכופים בבירות האופנה של אירופה, מתוקף עבודתה כמלווה של אנשי עסקים בחו"ל, אפשרו לה לספוג השראה עדכנית מהמתרחש בעולם האופנה והאומנות, ולגבש סגנון מובחן וטעם המושפע ממעצבים אוונגרדיים דוגמת ריק אוונס האמריקאי (שחי ועובד בפריס) והדנית ברברה גונגיני. מי שמכיר ולו גם הכרות שטחית את המעצבים האלה, יודע שיש אצלם העדפה ברורה לצבעוניות מונוכרמטית, עם בולטות לשחור. כך גם הקולקציה של RimmaRomano היא רובה בשחור, אך ניתן למצוא בה גוונים בודדים נוספים של ירוק זית, אפור ומעט לבן.

הקולקציה היא כאמור שיקוף האישיות של רימה, שמעידה על עצמה שהיא מדויקת, חדה ומופנמת, בשונה לגמרי אגב, מבת זוגה המאוד מקושרת. בדומה לבחירות האינדיבידואליות שעשתה בחייה הפרטיים, היא בוחרת לא להתיישר לפי תכתיבי אופנה חולפים ומעדיפה מראות מינימליסטיים אך בסגנון קלאסי, אשר מדגישים את הגוף הנשי באופן שאינו חושפני או מוחצן המתאים כך היא אומרת, לנשים בשלות אשר בטוחות בעצמן ובנשיות שלהן. על אף המינימליזם של הקולקציה, היא לא חפה מאדג'יות, שמקורה בנגיעות גותיות ובמראה האפל קמעא של הבגדים וגם של תמונות הקטלוג.

ללא ספק הצלחת הקולקציה היא ביצירת מראה מגובש, אלגנטי ומוקפד בסגנון אורבני – הכולל גם את המיתוג, הלוגו וכל האספקטים השיווקיים – מהסוג שניתן לדמיין על מבקרים הנכנסים לגלריות אופנתיות בחו"ל. על איכויות התפירה המדויקת של יוחאי מאור אין עוררין, בפרט בעבודה עם עורות, והמבחר כולל שמלות ארוכות בגזרה רחוקה מהגוף ובקווים ישרים, חלקם עם רוכסני מתכת ובאורכים אסימטריים או מבד דק הנופל סביב הגוף בנינוחות, חולצות טי בגזרה ארוכה כטוניקה עם מכנסי סקיני ומעילים וז'קטים בשילובי בד, לבד ועורות מסוגים שונים, שגם כאן לחלקם יש רוכסני מתכת שונים.

כאמור לידתה של הקולקציה קשורה לאהבה ולזוגיות של שתי הנשים, שעכשיו יש להן גם פרויקט עסקי משותף. אחרי הדייט הראשון שלהן, שלא היה ממש דייט כי היה מקרי ובחברת אנשים נוספים, ציפי רומנו יצאה מהמסעדה שבה הן היו ואמרה לשמים: "תודה אלוהים ששלחת לי את בת זוגי" כך מספרת לי רימה, העובדה שהיה מדובר בסטרייטית וכאמור אפילו לא בדיוק בדייט אמיתי לא הטרידה אותה, וזה כנראה אומר שהשידוך נכתב בכוכבים. לגבי המיזם החדש, רימה אומרת שהיא כבר עובדת על הקולקציה הבאה ומוסיפה: "ציפי נותנת לי את כל הביטחון שבעולם לעשות את מה שאני אוהבת". אז הרי לכם: זהו אומנם בלוג אופנה אך הפעם במקום טיפים בעניין הטרנדים העדכניים, קיבלתם בונוס – טיפ לזוגיות טובה, אפילו אני יודעת שזה הרבה יותר חשוב מהצבע הנכון של העונה.

מחירים:

ז'קטים: 1720-3076 ₪, שמלות: 800-1525 ₪, מכנסים:550-820 ₪, חולצות:400-500 ₪, תיקים 1200-1500 ₪

המכירה תתקיים השבוע בין התאריכים 25-29 לנובמבר במתחם קסטיאל as  is משה מאור 2 ת"א

שעות פתיחה: א- ה 9:00-20:00  יום ו – 9:00-14:00


*



רימה רומנו ונתיב יוחאי מאור קולקציה סתיו חורף 2013-2014

*

*
*

*

*
*

*
צילומים: אלון שפרנסקי
מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.