הבלוג של עינב צוקר

einavzucker

בעלים ומעצבת מותג האופנה ZUCKER , אמא ל 3 בנים חתיכים ובת זוג של אמיר, גרה בתל אביב.

עדכונים:

פוסטים: 4

עוקבים: 0

החל מיוני 2018

17 שנים של עבודה קשה אך יצירתית, הגשמת חלומות , קשיים רבים בדרך , לילות בלי שינה וסיפוק עצום מידי יום, אלו הם חיי.

28/06/2018

ZUCKER  עוד מעט בן 4 שנים , הוא נולד בלידה טבעית ,בניגוד לכל שאר הילדים האמיתיים שלי שנולדו בניתוח קיסרי כואב וטראומטי.

אחרי 3 שנים בתור מעצבת קולקציית נשים בבית האופנה האיטלקי הנחשק Diesel, הקמתי יחד עם אחותי הדס, את המותג Rhus ovata, שנחשב למותג מוביל דעת קהל, משפיע ובועט, ונמכר בחנויות בוטיק בעולם וב 3 חנויות המותג בארץ.

אחרי פעילות ענפה ופוריה של 7 שנים , החלטנו להפסיק את הפעילות ולחשב מסלול מחדש. זה היה בתקופה של המחאה החברתית, תקופה שהתאפיינה בשינוי צרכני, במחאות ענק ובצורך עז לשינוי.

תקופה זו היוותה עבורנו תמרור אזהרה, גרמה לנו לעצור רגע, לחשוב להסתכל קדימה ולהבין איפה נירצה להיות בעוד עשר שנים.

הכתובת היתה על הקיר- online is the future

לפני 5 שנים  עולם האון ליין בארץ היה בחיתוליו, אנשים היו מאוד סקפטים בכל מה שקשור להזמנה און ליין ולהכנסת פירטי אשראי ולא האמינו שאכן אפשר להזמין און ליין ולקבל את המוצר תוך כמה שעות, רובם היו בטוחים שכספם יירד לטימיון.

וזה היה האתגר שעמד לפני- להקים מותג חדש, שיימכר רק בפלטפורמת האון ליין , הפונה לגילאי 30-60 . חתך גילאים מאתגר במיוחד לעולם האון ליין.

האתגר היה רב, ואיתו התרגשות גדולה, לבנות מותג חדש, להגדיר את הערכים שלו, להתחיל בתהליך מיתוג , להמשיך לעיצוב האתר ופיצוח המבנה שלו, חויית משתמש , איפיון ובסוף גם לעצב קולקציה ראשונה.

zuckerweb

הבטחתי לעצמי שהפעם אני מנסה לעשות הכל לבד, ללא גיוס כסף ומשקיעים מתוך ידיעה שהפלטפורמה האינטרנטית מאפשרת לנו לצמצם עלויות ולא מצריכה לפתוח חנות פיזית באחד ממרכזי הקניות הנחשבים ולשים את כספנו על חתיכת נדל״ן יקרה.

המסע הארוך התחיל , מסע בין הרבה study cases , מסע של אסטרטגיות שיווק, לימוד עצמי של עולם האון ליין , הרבה פגישות עם אנשים מהתחום ונסיון לדייק ולהבין איך בונים נכון את העסק הזה.

אלו תחומים שהיו חדשים לי, זה לא העולם המוכר לי של עיצוב קולקציות , בחירת בדים וצבעים, וזה מה שכל כך ריתק אותי.

ופה האתגר היה כפול- איך גורמים לאישה בגיל ממוצע 40 , שלא רגילה לקנות און ליין כמעט בכלל ,וביגוד בפרט , להיכנס לאתר ולרכוש.

את השקת המותג השקנו באירוע פופ אפ פיזי באחת הגלריות בתל אביב, השקה שלוותה בסיקור נרחב , וציפייה וסקרנות של הדבר הבא שנעשה. האמנו שאת החשיפה הראשונה של המותג צריכים לעשות באירוע פיזי ולתת אפשרות להכיר מקרוב את המוצרים , ואז לעלות את האתר לאויר .

pop-up-zucker-bw

האירוע היה מוצלח במיוחד ורוב הפריטים אזלו ולצערנו, או ליתר דיוק לשמחתנו היינו צריכים לייצר מחדש ורק אז לעלות את האתר לאויר, דבר שיצר עוד יותר נחשקות ואכזבה לכל מי שנעדרה מאירוע ההשקה.

בנובמבר 2014 האתר עלה לאויר, ומאז המירוץ התחיל, העבודה היא אינטנסיבית , המים עמוקים והאתגרים רבים.

הפעילות התחילה באון ליין בלבד , בשילוב עם אירועי ופופ אפ מעניינים ושיתופי פעולה עם מותגים ואנשים שמתאימים לרוח המותג, קהל הלקוחות הלך והתרחב, הודות ללקוחות מרוצות שהפיצו את הבשורה.

אחד החסמים שהיו ברורים מלחתחילה, היה הצורך למדוד את הפריטים ולהרגיש אותם בשלב הראשון  ולכן כעבור שנה פתחנו את חדר מדידה בצהלה, שמאפשר למי שרוצה להגיע פיזית ולמדוד את הפריטים, כדי שיהיה לה קל יותר בקנייה הבאה לקנות ישירות באתר.

17493064_1844974342436395_2046081014297710745_o

המחשבה מאחורי זה היתה לאפשר למדוד את הפריטים אבל לא לפתוח חנות פיזית קונבנציונלית במרכז העיר.

פתרון נוסף , שנולד תוך כדי עבודה והקשבה ללקוחות ולצרכים היה שירות המדידה שלנו. זהו שירות חלוצי הנקרא  HOME TRY ON הקיים רק אצלינו באתר , בו לקוחה יכולה להזמין למדידה עד 5 פריטים , לקבל את המשלוח עם שליח לא עלות או התחייבות, למדוד ולשלם רק על מה שהיא מעוניינת לרכוש. שירות זה שבר הרבה חסמים ועודד לקוחות להזמין ולנסות את הפריטים ובסופו של דבר רובן משירות אצלן לפחות 50% מהפריטים, כך שזה win win.

IMG_6677

היום, כמעט 4 שנים של פעילות ענפה , אני שמחה להסתכל אחורה על הדרך שנעשתה, חינוך קהל שלא רגיל לקנות בגדים און ליין, הרחבת קהל לקוחות מידי חודש ונאמנות גבוהה של לקוחות שגדלה משנה לשנה, שמחה לקום בבוקר עם מטרות ואמביציה גבוהה לכבוש עוד פסגות , להגיע ליותר ויותר ארונות של לקוחות ולהסיר עוד חסמים בדרך.

אבל לפני הכל חייבת חופשה במלדיבים, מגיע לי ,לא?

האתר: www.zuckerstudio.com 
 
 #לאומי_עסקים
 #דיגיטליות_בעסקים
#סלונה
#saloonaschool
 תמונות: צילום עצמי

 

 

 

 

עוד מהבלוג של עינב צוקר

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...

תגובות

פורסם לפני 3 months
תצוגה מקדימה

Reinventing Retail. With You

״מה החלום הכי רחוק שלך ? מה הפנטזיה שהיית רוצה להגשים״, עם השאלה הזו אני מתהלכת כבר כמה ימים, האמת - דבר משמעותי לא עלה, זה לא שהפסקתי לחלום , חלילה. מה שהתחוור לי שאני מרגישה ברת מזל שככה, ביומיום אני חיה את החלום. הוא לא מאוד...

תגובות

פורסם לפני 2 months
תצוגה מקדימה

לא עוצרת באדום

מאז שאני זוכרת את עצמי אני יוצרת. בגיל 11 נחשפתי לעולם הטקסטיל ומאז הוא החבר הכי טוב שלי. בגיל ההתבגרות שכולם קרעו את העיר, אני ישבתי לי בחדר לילות ארוכים , עפתי עם הדימיון ,עיצבתי ותפרתי לעצמי בגדים. זה הגניב אותי שאני...

תגובות

פורסם לפני 3 months

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה