הבלוג של Dream Girl

Dream Girl

בחורה שרוצה לכבוש את העולם מה תמצאו בבלוג שלי? Sugar Spice and Everything nice או במילים אחרות הכל מהכל :) אז ברוכה הבאה :) והכי חשוב, תהנו :)

עדכונים:

פוסטים: 7

עוקבים: 2

החל מינואר 2015

בין אם כנשנוש קל בין הארוחות ובין אם בתוך עוגה או סתם בתור קינוח (כן יש כאלה שאוכלים פרי בתור קינוח), דיאטנים רבים ממליצים לשלב על בסיס יומיומי פרי אחד או שניים, בין אם את בדיאטה ובין אם לא, פרי צריך תמיד להימצא בתפריט היומי שלך מהסיבה שפירות טובים לבריאות שלנו, אז למרות טו בשב”ט המתקרב והבאז סביב הפירות היבשים ויתרונותיהם, כדאי לכן לא לשכוח שפירות כדאי יותר לאכול בצורה הטרייה שלהם, אני פשוט אעזוב אתכן לקרוא את הכתבה הבאה ולתת לכם לשפוט בעצמכן :

1.ענבים : מכילים ויטמין A ו-C בנוסף לB6 והרבה נוגדי חימצון. לענבים אין הרבה ערך קלורי (כוס אחת של ענבים שווה ל100 קלוריות בקושי)

יתרונות : מאיטים את הליך ההזדקנות, מונעים בעיות של הכליות, הלב ואפילו בעיות בראיה, מקלים על כאבי ראש ועל עצירות.

 

2.תפוזים : זוהי ללא ספק עונתו של התפוז הנחשב למקור של ויטמין C (דה!). אולם, התפוז מכיל גם ויטמין B ומינרלים חיונים נוספים. תפוז אחד גדול שווה ל80 קלוריות.

יתרונות : התפוז מכיל חומרים נוגדי חמצון, מעודד ירידה במשקל וחילוף חומרים, תורם ללב בריא יותר ומוריד מהסיכון לחלות במחלות לב ולחץ והכי חשוב מהסיכון לחטוף התקף לב.

רגע רגע לא סיימנו, התפוז נחשב לפרי המפחית מהסיכון לחלות בסרטן, מחזק את המערכת החיסונית (אחרי הכל אנחנו בעונת החורף, האפצ’י והממחטות) ונחשב לפרי קסם בכל הנוגע לעור וחיונותו (מומלץ לסחוט תפוז ולמרוח על הפנים)

3.תפוחים : למרות שבגלל תפוח אחד אנחנו לא חיים בגן עדן, בטח שמעתם את המשפט

APPLE A DAY KEEPS THE DOCTOR AWAY ותכף אני אגיד לכם למה : תפוח מכיל ויטמין B ו C, מינרלים ונוגדי חמצון. תפוח מכיל סיבים תזונתיים ואכילת תפוח ביום תורמת להתחדשות העור ושמירה על החיונות שלו. תפוח בינוני מכיל 70 קלוריות.

יתרונות : התפוח נחשב ללוחם טוב בסרטן, מפחית כולסטרול ושומנים בדם, מונע מחלות לב והשמנת יתר, עוזר לירידה במשקל ולהאצת קצב חילוף החומרים.

apple health benefits livestrong

4.אגסים : האגס בנוסף לחברו התפוז, נחשב למקור טוב לויטמין C, מכיל סיבים תזונתיים וויטמין K. אגס אחד גדול מכיל 90 קלוריות.

יתרונות : האגס נלחם בזיהומים, מוריד את רמת הכולסטרול והשומנים בדם ושומר על הראיה.

5.תותים : נתחיל מזה שתותים לא מכילים הרבה קלוריות (כוס אחת מלאה של תותים מכילה 50 קלוריות בלבד! רק תוותרו על הקצפת). תותים מכילים ויטמין C, B ו K, סיבים תזוניים והרבה הרבה מינרלים.

יתרונות : התות הוא פרי אנטי-סרטן, שומר על הלב, על הראיה והעיניים.

6.אפרסק : נחשב למקור טוב לויטמין A . אפרסק אחד גדול מכיל 60 קלוריות.

האפרסק נחשב חבר טוב לעור שלך. נלחם באבנים בכליות, באסטמה, בעיות במערכת העיכול ובלחץ דם גבוה.

peaches fruit health benefits

7.אשכולית : האשכולית מכילה ויטמין C, ועל אף גודל האשכולית, היא מכילה 100 קלוריות בלבד!

יתרונות : האשכולית טובה למערכת החיסונית, להורדת הכולסטרול והשומנים בדם תורם גדול לירידה במשקל והאצת חילוף החומרים, נלחם בסרטן ואף מפחית את הסיכון לחלות במחלה.

8.שזיפים :  גם השזיף מכיל רמה גבוה של ויטמין C בנוסף לויטמין A, סיבים תזוניים וברזל. שזיף אחד בינוני מכיל 30 קלוריות בלבד.

יתרונות : השזיף נחשב למקור טוב לאנרגיה (לנרדמים באמצע היום בינינו מומלץ ליד הקפה לאכול שזיף כשמרגישים חלשים או ישנוניים), תורם לייצור דם כלומר, השזיף הוא התשובה לסובל מאנמיה. השזיף עוזר בטיפול במחלות לב ואסטמה.

9.דובדבן : נחשב למקור טוב לויטמין C וA. כוס דובדבנים מכיל 75 קלוריות.

יתרונות : שומר על המערכת החיסונית, מוריד כולסטרול ושומנים בדם ושומר על הראיה. דובדבן מקל על כאבי ראש ומפחית את הסיכון לחלות במחלות לב.

עוד מהבלוג של Dream Girl

תצוגה מקדימה

7 מאכלים לשיער ארוך יותר

מי מאיתנו לא עברה את החוויה הבאה : יום אחד את מתעוררת ומחליטה שזהו, נמאס לך מהמראה שלך ובא לך שינוי! כמובן שהמחשבה הראשונה שעולה היא תספורת !! אין ספר מאושר כספר שאת נותנת לו חופש עם המספריים (מסכן השיער). אחרי שאת יוצאת...

תגובות

פורסם לפני 4 years

דבש ויופי - 6 שימושים נפלאים שניתן לעשות בדבש

מה הדבר הראשון שעולה לכם לראש כמזכירים את המילה "דבש" ? ראש השנה, תפוח, עוגה, מתוק, דבורה , הרבה אנשים אפילו יגידו את המילה איכס אני חושבת שדבש הוא אחד המאכלים שלא מקבל את הכבוד שמגיע לו, לדבש שימושים רבים חוץ מאשר...

תגובות

פורסם לפני 4 years

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...

תגובות

פורסם לפני 4 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה