הבלוג של החברים של דקלה // מסע לאקוודור

dikla_friends

בת ארבעים ומשהו-משהו, אמא לשלושה, בלוגרית ומרצה, אוהבת אוכל ומכורה לאנשים. מנהלת את המיזם החברתי "החברים של דקלה" - ארוחות שף שמחברות בין אנשים. המיזם שבשלוש שנים האחרונות לוקח אותי למקומות שלא דמיינתי, עכשיו מטיס אותי אל אקוודור בדרום אמריקה. מוזמנים להצטרף אלי, אל דן לב השף וצלם האוכל ואל הצלם הדוקומנטרי יוראי ליברמן, למסע של אוכל. אנשים וחיבורים.

החל מאוקטובר 2019

ארכיון לנובמבר, 2019

מגשימים חלומות יחד - ארוחת החברים של דקלה באקוודור

~~~~~~~ הגענו לאקוודור שלושה. כל אחד והחלום שלו. דן מגשים עוד חלום ויוצר את פרויקט Colorfood בפעם הראשונה בדרום אמריקה. יוראי מגיע להגשים חלום ולספר עוד סיפור דוקומנטרי בדרך המיוחדת שלו ואני הגעתי כדי להגשים חלום ולערוך ארוחה של החברים של דקלה בצד השני של העולם. אנחנו פה ארבעה ימים, שמרגישים כמו ארבעה חודשים וביחד עוזרים אחד ...

הולה אקוודור - הגענו!

הולה אקוודור – הגענו! אחרי 25 שעות של טיסות והמתנה בשדות תעופה, נחתנו סופסוף אתמול בקיטו, אקוודור. קיטו קיבלה אותנו עם שמש חמה ועם נציגים של משרד החוץ ומשרד התיירות שמתלווים אלינו לכל הנסיעה הזו. לא היה לנו רגע אחד של מנוחה והתאפסות. היה לנו עיכוב בטיסה שיצאה ממדריד והזמן שתכננו לנוח ולהתארגן, נשאר רק חלום ...

הספירה לאחור: עוד 3 ימים אנחנו באקוודור

אבא שלי היה איש עבודה. תמיד מאוד עסוק. לא סיפר לנו סיפורים לפני השינה. היו ימים שלא היינו רואים אותו בכלל, כי חזר מאוחר. אבל על דבר אחד הוא מעולם לא ויתר לנו. בכל יום שישי, הוא היה מבשל לנו ארוחת ערב חגיגית. הוא היה עומד כל אחר הצהרים במטבח, עם הרדיו פתוח על רשת ...

הספירה לאחור: עוד 5 ימים אנחנו באקוודור

ביום ראשון הבטחתי לעצמי לא לקרוא לשבוע הזה משוגע, אבל לאור אירועי היום הזה. אין לי הגדרה אחרת. ~~~~~~~ קמתי הבוקר מוקדם, מהתרגשות לקראת ראיון בתכנית הבוקר פותחים יום עם Noa Rosin על הנסיעה שלנו לאקוודור והארוחה של החברים של דקלה – ארוחות שף שמחברות בין אנשים שאנחנו עורכים שם. הבגדים מוכנים, הפרפרים בבטן מרחפים ...

המסע שמאחורי המסע הקולינרי שלנו לאקוודור

בשבוע שעבר קיבלתי מתנה למסע שלנו לאקוודור. שרשרת עם תליון בצורת מצקת. המצקת נבחרה על ידי איילת, כי היא אומרת שאני יוצקת תוכן ומשמעות לכל דבר שאני עושה. כשהגעתי השבוע לסטודיו של דליה, יוצרת הקולקציה, ביקשתי ממנה להוסיף לתליון שלי גם מטרפה. כי אני אולי מצקת. אבל אני גם מטרפה. וכך הפכה השרשרת החדשה שלי ...

הספירה לאחור: עוד 6 ימים אנחנו באקוודור

אני לא מספיקה. שבוע משוגע. איזה טירוף. איזה לחץ. אתמול בבוקר, בפתחו של שבוע חדש, ואחרי שבת שלמה של עבודה, הבטחתי לעצמי לא להגיד השבוע בכלל את המשפטים האלה. לא להיות בהוויה של לחץ. לא להכניס לעצמי הרגשה של טירוף, אלא להכניס רק אנרגיות טובות וליהנות מהשבוע האחרון של ההכנות לקראת ארוחת החברים של דקלה ...

• החברים של דקלה // מסע לאקוודור

הספירה לאחור - עוד 7 ימים אנחנו באקוודור!

בכל ארוחה של “החברים של דקלה” כשהאורחים עולים במעלה המדרגות אל הסטודיו של דן, מלוות אותם על הקירות, תמונות מרהיבות של פרויקט colorfood. וכמעט אין אורח שנכנס ושואל, תגידי… מה זה התמונות האלה?!   ~~~~~~~ דן לב  הוא צלם אוכל ותיק ומוערך, תשאלו את כל מי שעובד בתחום המזון והקולינריה, את השפים הכי מוכרים, או ...

אנשים טובים באמצע הדרך

אני חושבת שהגיע בזמן להרפות, אמרתי לדן בבוקר. פניתי לכל כך הרבה אנשים וחברות שיעזרו לנו לממן את הארוחה של החברים של דקלה באקוודור, ועוד לא מצאנו את המאטצ׳ הנכון. אני לא מתעסקת בזה יותר. זה יבוא. ויום למחרת אני מקבלת הודעה ממישהי שאני לא מכירה. אני רוצה לקחת חלק.    ~~~~~~~ הגענו היום בצהרים לקיבוץ ...

• החברים של דקלה // מסע לאקוודור

COLORFOOD - אפשר לשחק עם אוכל!

~~~~~~~ מה רוצה ממני הבלונדה המשוגעת?! כבר מעל 20 ארוחות של החברים של דקלה – ארוחות שף שמחברות בין אנשים אירחתי בסטודיו של דן. ואני חייבת להגיד לזכותו שהוא מיד זרם איתי ועם השטויות שלי כשאמרתי לו לפני כמעט שלוש שנים, תקשיב… אני רוצה להביא לפה כל חודש אנשים שלא מכירים אחד את השני, נארח ...