טופיק ג`ל עשיר לטיפול ביובש וסדקים בכפות הרגליים והידיים

בחורה עם מחשב נייד

העור שלנו הוא כמו הגבול של הגוף. הוא הראשון לסבול משינויי מזג האוויר ועליו ניכרים כל הסימנים. ישנם אזורים בגופנו שהעור מגיב באופן דרמתי במיוחד. כמו למשל קצוות הגוף: כפות הידיים והרגליים.  הידיים העובדות ונפגשות עם מים סבון וחומרי ניקוי מס' רב של פעמים ביום. ומנגד כפות הרגליים אשר עומדות כל היום, בעומס גופנו וסגורות בנעליים או מהלכות יחפות – כל אלה, בשילוב היובש החורפי, תורמים רבות להופעת עור יבש וסדוק.

 טיפים לטיפול בעור יבש ניתן לקרוא בבלוג שלי:

http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?EntryId=2232787&r=1

חברת 'קאמדיס' המתמחה במוצרים דרמטולוגיים לעור רגיש ומצבים רגישים במיוחד. מציגה את טופיק ג'ל עשיר – Topic rich gel- ג'ל טיפולי עשיר,  אשר מתאים במיוחד לאזורים יבשים וסדוקים. הטופיק ג'ל מבוסס על תמציות צמחים, ביניהן תמצית ה"רובארב" ה"סקוטלריה" ו"קנידיום" הידועות בפעילותן האנטי דלקתית. הג'ל מכיל ריכוז חומרים עשיר להזנת העור, בעל פעילות ריכוך מוגברת, ומטפל באינטנסיביות בעור יבש מאוד, מגורה, סדוק ומחוספס.

 

מחיר: 59.9 שקל (50 מ"ל).

 

להשיג ברשתות הניו פארם, עדן טבע מרקט, קסטל, בתי המרקחת של קופות החולים מכבי ומאוחדת, בתי המרקחת של שופרסל וכן בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.  לבירור נקודת מכירה: 1800-350-320. להזמנת דוגמיות בפייסבוק –  kamedis- www.kamedis.co.il.

 

חברת קאמדיס מתמחה בפיתוח מוצרים ייחודיים לטיפול והקלה במצבי עור בעייתיים, המבוססים על פורמולות צמחי מרפא מהרפואה הסינית. קאמדיס משלבת ניסיון קליני רב שנים בטיפול בבעיות עור עם צמחי מרפא מהרפואה הסינית,  מחקרים מדעיים וידע ביוטכנולוגי חדש בשביל לפתח מוצר טיפול טבעיים המותאמים לאורך זמן.