הבלוג של אנחנו סדנאות איכות

dafnalev

ייעוץ ושירותים עיסקיים העצמה, חוויה, אנשים

עדכונים:

פוסטים: 17

החל ממרץ 2015

לקוח שקוף

בלא מעט חברות ועסקים גדולים, בהם השירות ללקוח ניתן ע”י מערך רחב של אנשי שירות, הלקוח על פי רב לא מקבל כל שירות, ולעיתים אף זוכה ליחס מחפיר.

הלקוח פונה לעסק ומשוחח עם נציג אחד, שמגלגל אותו הלאה לעבר עמיתו, וזה ממשיך לגלגל אותו אל נציג אחר וחוזר חלילה.

אולם … הגודל לא קובע !

הגישה הזו אמנם מאייפנת עסקים גדולים, אך גם לא מעט עסקים קטנים.

אין כל ספק כי לעבודת צוות במתן שירות איכותי ללקוחות העסק יש חשיבות ארוכה ללא שיעור,

אבל – במערך שירות יעיל ומקצועי (קטן או גדול ככל שיהיה) חובה על הנציג שקיבל את השיחה מהלקוח, ללוות את השירות שניתן לו עד תומו – עליו לתעד את השיחה, לנסות למצוא ללקוח פתרונות, ולחזור אליו עם תשובה או לחילופין להפנות אליו את הממונה עליו.

איך עושים את זה ?

הדג כידוע מסריח מהראש, כך מסתבר גם בעסקים … קיים קשר ישיר בין התנהגותם של העובדים לבין התנהגותו של המעביד בעסק.

כדי לשנות ולשפר את השרות בעסק, יש לבדוק את אופי השירות והיחס, שהמעביד מעניק לעובדים שלו.

כאשר המנהל מזלזל, אינו מקיים הבטחות, אינו מקפיד על מתן יחס הוגן לעובדים וללקוחות, העובדים אף הם יאמצו גישה זו – יזלזלו בלקוחות, לא יעניקו ללקוחות יחס הגן, לא יגלו שקיפות, ולא יתאמצו כלל לתת שירות כלשהו ללקוח.

העובדים יגלגלו את הלקוח מהאחד לשני, ולא ינסו לאתר ולמצוא פתרון, הם ממילא אינם מוערכים, וימשיכו לקבל את אותו השכר, בין אם יסייעו לשמר את הלקוח ובין אם לאו, ולכן לא יתאמצו כלל להעניק שירות ללקוח.

 שלכם,

אנחנו – סדנאות איכות

 

 

עוד מהבלוג של אנחנו סדנאות איכות

תצוגה מקדימה

אפקט הדומינו - הלקוח תמיד צודק !! ?? ו...בונוס - מתכון להכנת עוגיות דומינו עם הילדים בחופש

  גישת השירות שטבעה את המונח "הלקוח תמיד צודק", הולכת ונעלמת על רקע השינויים הרבים בהתנהלות העסקית כיום. בעולם העסקים הגלובלי, מפנה התפיסה הקודמת את מקומה לגישה החדשנית,...

תגובות

פורסם לפני 5 years
תצוגה מקדימה

בכנות - איזה סוג של מנהלים אתם ???

 האם גם אתם חושבים שמנהלים מעדיפים להעסיק אנשים קטנים לצידם ?     אנשים קטנים הם אנשים חיוורים, אלה נתפסים כאנשים בעלי מודעות עצמית נמוכה.     רב המנהלים תוהים (וטועים) לחשוב שלצד עובדים זוטרים, הם עצמם...

תגובות

פורסם לפני 5 years
תצוגה מקדימה

מי תגמל את הגבינה שלי ??? איך מרוויחים לקוחות ועובדים מרוצים ... ??? (פרק א')

כשמנהל מתגמל את עובדיו, הארגון ומנהליו הם המרוויחים העיקריים.   תמריצים הניתנים לעובדים מסייעים בהטמעת תרבות ארגונית, מעלים את התפוקות בקרב העובדים, משפרים את ביצועי הארגון, ומגדילים משמעותית את כמות הלקוחות...

תגובות

פורסם לפני 5 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה