הבלוג של אנחנו סדנאות איכות

dafnalev

ייעוץ ושירותים עיסקיים העצמה, חוויה, אנשים

עדכונים:

פוסטים: 17

החל ממרץ 2015

האם ידעתם כי רב הלקוחות יעדיפו לרכוש ולהשתמש במוצר פחות איכותי של עסק שנותן שירות יותר טוב?

עסקים רבים מבטיחים ללקוח שירות אמין ואיכותי, ובפועל הם נכשלים בנושא הזה בדיוק.

כאשר הלקוח שלכם פוגש בחזית העסק שלכם  את פקידת המודיעין, איש המכירות, הקופאית בסופר, נציג השירות במוקד הוא מתרשם מהעסק / החברה שלך.

אם אנשי הקשר או הנציגים שלך בשטח הם אנשים חסרי סבלנות, לא שירותיים, לא תקשורתיים, חמורי סבר, זעופים – אזי גם אם המוצר או השירות שאתם מספקים הם מעולים, הלקוחות יעדיפו לרכוש אותם מהמתחרים.

ה”קליק” הראשון / הרושם הראשון שיצרתם עם הלקוח, הוא זה שיכריע אם הלקוח ישאר אתכם, או ילך הלאה.

כאשר איש הקשר שלכם עם הלקוח הוא בעל מקצוע, נעים הליכות, בעל דיבור רהוט, ויכולת להבין את ההשלכות והאחריות הרבה המוטלת על כתפיו בעסק שלך, הוא יצליח ללא ספק לגרום ללקוח להרגיש חשוב, ולחוש כי המוצר או השירות שרכש הם איכותיים, מקצועיים והעסק שלך אמין. 

כדאי לזכור כי קיים קשר מובהק בין השירות שמעניקים העובדים שלך ללקוחות, לבין התנהגותך כלפי העובדים שלך.

כאשר אתם בונים או מרחיבים את העסק שלכם, אל תמעיטו בערכם של העובדים הנמצאים בקשר עין עם הלקוח. בחרו אותם בקפידה, בדיוק כמו שאתם בוחרים את חברי ההנהלה, או איזו תמונה לעלות לפייסבוק.

העניקו להם סמכויות, תפרגנו להם על החשיבות הרבה שאתם רואים בתפקידם עבור העסק, ואל תשכחו לתגמל אותם.

תגמולי שכר (כמו גם השתלמויות מקצועיות והטבות אחרות) יעצימו את המוטיבציה בקרב העובד שלכם, כי עובד מרוצה, כבר אמרנו הופך את הלקוחות שלך למרוצים.

שלכם,

“אנחנו” – סדנאות איכות למנהלים ולעובדים

 

עוד מהבלוג של אנחנו סדנאות איכות

תצוגה מקדימה

אפקט הדומינו - הלקוח תמיד צודק !! ?? ו...בונוס - מתכון להכנת עוגיות דומינו עם הילדים בחופש

  גישת השירות שטבעה את המונח "הלקוח תמיד צודק", הולכת ונעלמת על רקע השינויים הרבים בהתנהלות העסקית כיום. בעולם העסקים הגלובלי, מפנה התפיסה הקודמת את מקומה לגישה החדשנית,...

תגובות

פורסם לפני 5 years
תצוגה מקדימה

בכנות - איזה סוג של מנהלים אתם ???

 האם גם אתם חושבים שמנהלים מעדיפים להעסיק אנשים קטנים לצידם ?     אנשים קטנים הם אנשים חיוורים, אלה נתפסים כאנשים בעלי מודעות עצמית נמוכה.     רב המנהלים תוהים (וטועים) לחשוב שלצד עובדים זוטרים, הם עצמם...

תגובות

פורסם לפני 5 years
תצוגה מקדימה

מי תגמל את הגבינה שלי ??? איך מרוויחים לקוחות ועובדים מרוצים ... ??? (פרק א')

כשמנהל מתגמל את עובדיו, הארגון ומנהליו הם המרוויחים העיקריים.   תמריצים הניתנים לעובדים מסייעים בהטמעת תרבות ארגונית, מעלים את התפוקות בקרב העובדים, משפרים את ביצועי הארגון, ומגדילים משמעותית את כמות הלקוחות...

תגובות

פורסם לפני 5 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה