הבלוג של אנחנו סדנאות איכות

dafnalev

ייעוץ ושירותים עיסקיים העצמה, חוויה, אנשים

עדכונים:

פוסטים: 17

החל ממרץ 2015

עוגיות דומינו  גישת השירות שטבעה את המונח “הלקוח תמיד צודק”, הולכת ונעלמת על רקע השינויים הרבים בהתנהלות העסקית כיום.

בעולם העסקים הגלובלי, מפנה התפיסה הקודמת את מקומה לגישה החדשנית, אשר בדומה לאפקט הדומינו גורסת כי כל שינוי קטן, המשפיע על הסביבה הקרובה, יוצר שינוי ומשפיע גם על הסביבה המרוחקת.

כדאי לזכור שלקוח לא מרוצה, מבואס, ממורמר, מזיק לעסק שלך, בדיוק כמו באפקט הדומינו. הוא יעביר את תחושותיו ללקוחות נוספים, יגרום לאווירה רעה בעסק שלך – הן בקרב העובדים והן בקרב הלקוחות האחרים.  עדיף לוותר עליו, ולהשקיע את המשאבים בלקוחות מרוצים.

כדי להצליח חייב כל עסק להגדיר לעצמו, לעובדיו וללקוחותיו מספר כללי התנהלות.

עושים את זה ב-4 צעדים פשוטים:

1. מקצועיות – הבנה שלא כל הלקוחות מתאימים לעסק שלך, לא בכל מחיר!. ולפעמים כדאי לוותר על חלק מהלקוחות.

2. שקיפות ואמינות, ללא מצגות שווא – הבטיחו רק מה שאתם מסוגלים לקיים, ולא מה שהייתם רוצים, או שהמתחרים שלכם מסוגלים, או שהלקוח היה רוצה לקבל. לכל עסק יש מגבלות. הכירו במגבלות שלכם, ואל תמהרו להבטיח מה שאינכם מסוגלים באמת לתת, גם אם הלקוח מאיים בעזיבה ובמעבר למתחרים.

3. תיאום ציפיות – כתבו אמנת שירות. כך גם אתם וגם הלקוח יודעים בדיוק מה מקבל הלקוח תמורת כספו, מתי עליכם לספק לו זאת וכיצד. ומתי בדיוק הוא משלם על כך. אמנת השירות חייבת להיות תכליתית ונהירה. עליה לשקף התחייבויות אמיתיות ומעשיות של העסק כלפי לקוחותיו, ושל הלקוחות כלפי העסק.

 4. קבעו נהלים וכללי התנהלות ברורים (מסר אחיד) לכל ממשקי החברה – החל בדרגים הגבוהים וכלה בדרג הנמוך ביותר .כל עובד בארגון צריך להכיר את נוהלי החברה, ולהצביע על היתרון היחסי שמפיק הלקוח מהעסק, והעסק מהלקוח.

מתכון עוגיות דומינו נימוחות להכנה עם הילדים:

החומרים:

 2 כוסות קמח, חצי שקית אבקת אפיה, רבע כוס סוכר, ביצה, 100 גרם חמאה רכה, מעט מלח, סוכריות עדשים צבעוניות.

ההכנה:

  1. מערבבים חמאה, סוכר ומלח במיקסר עד לקבלת תערובת אחידה ואוורירית ומוסיפים את הביצה
  2. מעבירים לקערה ומוסיפים את יתר החומרים ומערבבים ביד.
  3. מגלגלים לכדור, עוטפים בניילון נצמד ומכניסים לחצי שעה למקרר
  4. מרדדים את הבצק בעובי של חצי ס”מ, חותכים למלבנים בגודל קוביית דומינו וחורצים באמצע כל מלבן קו.
  5. מעטרים את המלבנים בסוכריות עדשים צבעוניות ואופים כרבע שעה בתנור בחום של 180 מעלות.

בתיאבון.

 אנחנו סדנאות איכות

 

עוד מהבלוג של אנחנו סדנאות איכות

תצוגה מקדימה

בכנות - איזה סוג של מנהלים אתם ???

 האם גם אתם חושבים שמנהלים מעדיפים להעסיק אנשים קטנים לצידם ?     אנשים קטנים הם אנשים חיוורים, אלה נתפסים כאנשים בעלי מודעות עצמית נמוכה.     רב המנהלים תוהים (וטועים) לחשוב שלצד עובדים זוטרים, הם עצמם...

תגובות

פורסם לפני 5 years
תצוגה מקדימה

מי תגמל את הגבינה שלי ??? איך מרוויחים לקוחות ועובדים מרוצים ... ??? (פרק א')

כשמנהל מתגמל את עובדיו, הארגון ומנהליו הם המרוויחים העיקריים.   תמריצים הניתנים לעובדים מסייעים בהטמעת תרבות ארגונית, מעלים את התפוקות בקרב העובדים, משפרים את ביצועי הארגון, ומגדילים משמעותית את כמות הלקוחות...

תגובות

פורסם לפני 5 years
תצוגה מקדימה

האם הצלחת האירגון תלויה בהחלטת המנהלים ?

מזמינה אתכם לדיון על תהליך קבלת החלטות בארגון - דעתכם בנושא חשובה לנו: האם הצלחת הארגון תלויה באיכות ההחלטות שמקבלים המנהלים ? גם מנהלים הם בני אדם !!! מה הם הגורמים...

תגובות

פורסם לפני 5 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה