קפה תפוז בטבע

מרגריטה, פלאפל גבינות ובן &ג׳ריס הולכים ביחד?
חוויות מארוחה זוגית בקפה ״תפוז בטבע״ בפארק הרצליה.

את קפה ״תפוז״ ממושב בצרה הכרתי לפני כמה שנים כשחבר אמר לי שאני חייבת לבקר במקום. ואני, אם אני חייבת, אז חייבת. אפילו להצפין עד בצרה אני מוכנה. מה אגיד לכם, היה שווה. ולראייה, הזכרון מהמקום הקסום ומהאווירה הכפרית הטעימה, הביא אותנו לנסוע בשבת בצהרים לביקור בקפה ״תפוז בטבע״ שנמצא בלב חורשת אקליפטוסים בחלק החדש של פארק הרצליה. כל הדרך לשם התנגן לי בראש השיר: בפרדס ליד השוקת… ונכנסתי לאווירה.

כשהגענו, המקום היה מלא במשפחות עם ילדים. אבל לא היה סואן, ולא צפוף.
לא פלא. השטח הפתוח ענק ולילדים יש מקום לשחק בעוד ההורים יכולים להיות בראש שקט.
היינו זוג וישבנו בנחת בפינת ישיבה נמוכה, שתינו ואכלנו וחשנו ברומנטיקה שבאוויר. על הדרך הסתכלנו וחייכנו לילדים קטנים שצהלו על תלת אופן, ומעת לעת הסתכלנו זה על זו בלי להרגיש כלל את נוכחותם של הפעוטות. מינונים נכונים זה סוד הכיף שלנו.

אמנם אנחנו באוגוסט, אך הישיבה בחיק הטבע נעמה לנו ואפילו זיהינו משב רוח קליל.

התפריט מציע מבחר ארוחות בוקר לאורך כל היום, ומנות מגוונות. אנחנו בחרנו במנות חלביות וצמחוניות.

מה אכלנו?

פלאפל גבינה – כדורי גבינה ועשבי תיבול בציפוי פריך, שהיוו חגיגה לעין ולחך. פריכים מבחוץ ונימוחים (ולוהטים) מבפנים והרוטב (איולי סלרי) עשה להם רק טוב. זוהי מנה שפותחה בסניף הזה ולא בכדי זוכה להצלחה.

סלט ניסואז – שפע של טונה, ירקות גינה, המון אפונה ירוקה, ביצה קשה ותפו"א. סלט טעים, טרי ורענן שתובל כראוי ונזלל בהנאה מרובה.

טעמנו, שלא לומר הסתערנו, על מנת לחם טרי קראנצ׳י מהחוץ ורך מבפנים (כזב שממש אפוי טוב ונכון) עם מטבלים מעולים: גבינה, טחינה וחצילים.

קציצות ירק כתומות עם גבינות עיזים, אגוזים וצימוקים בליווי סלט, רוטב יוגורט מרענן ואורז. מנה נהדרת! מגוונת, טעימה ומשביעה, שנחשבת מנת דגל בסניף בצרה (אגב, סיפרו לי שבקרוב יסגר הסניף הצפוני, אז טוב שיש חלופה ראויה בהרצליה).

יחד עם הארוחה התענגתי לי על גביע מרגריטה אננס והרגשתי באיים הקאריביים לכמה רגעים. מי אמר לפנק לפנק לפנק…

לקינוח: ספל אספרסו וגביע קטנטן של גלידת בן&ג׳ריס (ממקרר הגלידות של המקום), כדי לחזור למציאות ולצנן את האווירה לפני הנסיעה הביתה. בפרדס ליד השוקת… המשכתי לשיר בלבי עד הבית. תענוג!

לסיכום: ״תפוז בטבע״ הוא מקום אידאלי למשפחות עם ילדים בזכות הדשא והמרחב הירוק שמסביבו.
לזוגות – כיף גדול להתרווח בפינות הזולה הפזורות על העשב מתחת לעץ גדול. ניתן ליהנות, כמובן, גם מישיבה ליד שולחנות תחת פרגולת העץ הגדולה.

חניה חופשית, גישה לנכים.
פארק הרצליה, הכניסה מרח' ז'בוטינסקי.
לפרטים והזמנות 09-9744050
לעמוד הפייסבוק: קפה תפוז בטבע
ניתן לערוך במקום אירועים פרטים ועסקיים
(עד 200 מוזמנים)

שעות פתיחה:
ראשון – חמישי: 09:00 – 23:00
יום שישי: 09:00 – 19:00
שבת: 09:00 – 23:00

אהבתם את הפוסט הזה? אם אתם רוצים לא לפספס פוסטים נוספים של ״חיים וטעים״, פשוט לחצו על כפתור ״עקבו אחרי״ למעלה משמאל, הכניסו את כתובת המייל שלכם וקבלו הודעה למייל בכל פעם שאפרסם כאן משהו חדש.

לבריאות!
חיים וטעים!

אורלי כהן - חיים וטעים
אוהבת את החיים הטובים והטעימים: לבשל, לאפות, לצלם, לטעום, לטייל, לבלות, ליצור, לעצב, לשתף, לכתוב ולספר. יחד עם זאת, בריאות הגוף, הנפש והנשמה חשובים לי ואני משתדלת לשלב ביניהם. חיים וטעים זה המוטו שלי.