גם השמש היא כוכב/ ניקולה יון

אורך של יום הוא דבר נזיל, לעולם אי אפשר לראות את סופו מתחילתו. אהבה משנה הכול כל הזמן. בשביל זה היא קיימת…

image_gam_hashemesh_he_kochav_master

הכול התחיל כיום הגרוע ביותר בחייה של נטשה. העולם שלה עמד להתמוטט ונשארה לה מעט מאוד תקווה…
נטשה בת השבע עשרה היא מהגרת לא חוקית מג'מייקה. כבר תשע שנים שהיא ומשפחתה חיים בארצות הברית, בברוקלין שבניו יורק.כל חייה כאן. החברים, הלימודים. הכל! והיום זה יומה האחרון כאן, לפני שהיא מגורשת חזרה לג'מייקה.
בצעד נואש אחרון היא מנסה למנוע את הגירוש והיא הולכת למשרדי ההגירה. ואז היא פוגשת בדניאל…
חייה עומדים להשתנות.

נטשה, לא מאמינה באהבה, לא ממבט ראשון ולא משני. היא מאמינה במדע ובעובדות. אלו בטוחים ומוחלטים. כשנטשה חושבת על אהבה, זה מה שהיא חושבת: שום דבר לא שורד לנצח. כמו האיזוטופים HYDROGEN 7 של מימן, LITHIUM 5 של ליתיום או BORON 7 של בור, לאהבה יש זמן מחצית חיים זעיר שדועך לכלום. וכשהיא נעלמת, נדמה שהיא מעולם לא התקיימה.

דניאל, בן למהגרים קוריאנים, בדרכו לראיון קבלה לקולג'. הוריו רוצים שהוא ילמד רפואה. אבל, בלבו הוא רוצה להיות משורר… וכאשר הוא רואה את נטשה, הוא בטוח שהיא הגורל שלו. הוא נחוש בדעתו לגרום לה להתאהב בו עד סוף היום. יש לו אפילו דרך מדעית לעשות זאת. הוא רק לא יודע, שמחר היא לא תהיה…
דניאל חשב שהם אמורים להיות יחד. שמכל האנשים והמקומות, כל צירופי המקרים דחפו אותם להיות יחד לנצח. אבל אולי זה לא נכון. מה אם הדבר הזה ביניהם היה אמור להימשך יום אחד בלבד? מה אם הם אנשי בין- לבין זה עבור זה, תחנת מעבר בדרך למקום אחר?

האם דניאל יגרום לנטשה להתאהב בו? האם נטשה תצליח להימנע מהגירוש ולהישאר בארצות הברית?

אורך של יום הוא דבר נזיל, לעולם אי אפשר לראות את סופו מתחילתו. אהבה משנה הכול כל הזמן.
בשביל זה היא קיימת…

מאחלת לכם קריאה מהנה!

XOXO

אחת שיודעת 😉

קרין מילשטיין
סטייליסטית, מאמנת כושר ובוגרת תואר שני לתקשורת ועיתונאות. זה מה שיוצר את הבלוג על תרבות, סגנון חיים, טיולים, ביקורת ספרותית, שירה ועוד... מוזמנים לקרוא, להגיב ובעיקר להנות... XOXO אחת שיודעת ;-)