החיים חלקי 7/ הולי גולדברג סלואן

לפעמים כשהולכים לאיבוד צריך לשחות נגד הזרם ולפעמים גם עוזר לחלק את החיים ל-7. כשוילו איבדה את משפחתה, היא הבינה שמשפחה היא מעשה ידינו ושהיא תמצא אנשים שיבחרו לחלוק איתה את חייהם.

החיים חלקי 7

וילו צ'אנס היא איננה ילדה רגילה. היא ילדה משונה וגאונה. ומעבר ליכולות השכליות שלה, היא ניחנה בסקרנות רבה, במיוחד בנושאי בוטניקה ושאלות רפואיות. מאחר והיא ילדה בת שתים עשרה, תוכלו כבר להבין שזה לא מאוד אופייני לבנות גילה.
וילו עברה לבית ספר חדש והיא מאוד רצתה להרגיש שייכת ושיהיו לה חברות. אך, כפי שכבר בטח הבנתם, היא לא משתלבת בקלות בסביבתה. הגאולה הגיעה אליה במקום הכי לא צפוי, במקום שבו הוכרזה חריגותה.
בגלל היותה שונה, היא נשלחה ליועץ של בית הספר. הוא מיד הבחין ביכולותיה החריגות וראה אתגר לנגד עיניו. הוא הקפיד והתמיד בפגישותיהם. באחת הפגישות וילו הקדימה והיועץ לא היה, אך היא הבחינה בילד ונערה במשרדו. בינם לבין וילו נרקם קשר של חברות עמוקה, שנוצרה דווקא מתוך כך שהנערה, מאי ראתה את וילו כפי שהיא באמת.
לא עבר זמן רב מהיכרותם והגורל זימן לוילו ולחבריה אתגר. כשוילו חזרה לביתה בליוויי של היועץ ושני הילדים, נודע להם שהוריה של וילו נהרגו בתאונת דרכים.
וילו שהיתה ילדה מאומצת, איבדה בפעם השנייה בחייה, את הוריה. היא חשה אבודה לגמרי. ללא משפחה וחברים, שייקחו אותם תחת חסותם, היא היתה לבדה בעולם, ללא עתיד, נתונה לחסדיהם של רשויות הרווחה.
חבריה החדשים נרתמו מיד לעזרתה. הם בקשו מאמם שהיא תיתן לוילו לשהות בינתיים בביתם, על מנת שהיא לא תלך לשהות במוסד. האם פאני, שהיא בעצמה ידעה מה זה להיות "פליטה", חיבקה את וילו ואימצה אותה לביתה. היועץ, שבעצמו היה חריג, הרגיש גם הוא בפעם הראשונה בחייו, שהוא שייך ועושה מעשה רב משמעות, ולקח חלק פעיל וחשוב בטיפול בוילו.
מאותו רגע ואילך, נוצרה "משפחה" חדשה, האם ושני ילדיה, וילו, היועץ ואליהם התווסף נהג מונית שוילו קשרה לחייה והשפיעה רבות על חייו.
וילו, הילדה הלא שייכת, הבינה שמשפחה היא מה שעושים ממנה, ושהאנשים שמבינים אותך ובוחרים לחלוק איתך את חייהם הם האנשים הכי חשובים. אמנם אין לה הרבה חברים, אבל היא תעשה כל דבר למענם ולא פחות חשוב הם יעשו גם הם הכל למענה.
כל אחת מהדמויות במשפחה החדשה השפיעה והושפעה מוילו, ואיך אפשר היה שלא… היא נתנה מעצמה לכל אחד ואחת מהם, וכך גם הם.
אמנם וילו איבדה בפעם השנייה את משפחתה, אבל היא בהחלט הצליחה ליצור לעצמה משפחה חדשה אוהבת ומסורה.

מוזמנים לקרוא ולהתרגש!

XOXO
אחת שיודעת 😉

קרין מילשטיין
סטייליסטית, מאמנת כושר ובוגרת תואר שני לתקשורת ועיתונאות. זה מה שיוצר את הבלוג על תרבות, סגנון חיים, טיולים, ביקורת ספרותית, שירה ועוד... מוזמנים לקרוא, להגיב ובעיקר להנות... XOXO אחת שיודעת ;-)