הבלוג של chipi

chipi

עדכונים:

פוסטים: 2

החל מיוני 2017

אתר שמשנה את חוקי המשחק: איביי, אמזון ועלי אקספרס במקום אחד

השוק הקמעונאי אונליין ברחבי העולם מגלגל מיליארדי דולרים בכל שנה משום שרבים הבינו כי הדרך הטובה ביותר לרכוש מוצרים זולים היא פשוט לגלוש לאחד מאתרי הסחר המובילים ולרכוש משם. גם בארצנו הקטנטנה הזירה הופכת ליותר ויותר לוהטת, וכבר אשתקד פרסמה חברת איביי נתונים מעניינים, ולפיהם 95% ישראלים רכשו לפחות פעם אחת בחייהם אונליין. אם לא די בזאת, חלה מגמת עלייה של 20% בקניות דרך אתרי מסחר בין השנים 2015 ל-2016, ואפשר רק לדמיין איך ייראו הנתונים בשנת 2017.

הנתונים אמנם מרשימים, אולם נראה כי הצרכן הישראלי הופך יותר בררן דווקא. הוא רוצה אתר המדבר בשפה שלו, הזמנה מהירה, ריכוז של כל הדילים השווים ומעין “גב” ישראלי שייתן לו מענה בעת הצורך. ואמנם, המענה לא איחר להגיע, וכיום חברת “צ’יפי” הוקמה במטרה לספק לקהל הישראלי את הביטחון שהוא זקוק לו בכל רכישה, לצד חוויית קניה ידידותית ומהנה – מציאת הדילים השווים של שלושת אתרי המסחר הפופולריים איביי, עלי-אקספרס ואמזון – באתר אחד.

לדברי מייסד האתר, יוסי טוהר-יחיד, מדובר באתר פורץ דרך אשר הוקם מתוך חשיבה אסטרטגית המותאמת לקהל הישראלי. האתר כולו בעברית, כמו גם השירות הנו על ידי נציגים ישראלים. ממש מאפשר לקונה להרגיש בבית”. עוד מוסיף טוהר-יחיד, “הפעילות באתר מתבצעת בחשבון ובמסך אחד, מה שמאפשר לגולש לשלם על כל הרכישות מחשבון אחד זה. אם לא די בזאת, אין צורך בכרטיס אשראי בינלאומי, אפשר לשלם בכרטיס ישראלי ללא צורך בחשבון פייפאל”.

קנייה ידידותית המתאימה לסטנדרט של הקהל הישראלי

הלקוח הישראלי לא יסתפק בהצעת מחיר אחת. הוא יבדוק כמה וכמה אפשרויות עד שימצא את הדיל המתאים לכיסו, אפשר לקרוא לזה “תרבות צרכנית” או “השוואות מחיר”, הרי ודאי לא נרצה לרכוש מוצר מסוים ולגלות כי השכן ממול רכש את אותו מוצר בעלות זולה יותר. מין “אגו” שכזה המאפיין את  הצרכן הישראלי. ולכן, הצרכן יבדוק שוב ושוב בכמה אתרי מסחר דקה לפני שהוא יזמין את המוצר, הרי ברשותו אתרי מסחר מובילים המציעים מגוון אפשרויות. לצד כל אלה, יהיו פתוחים במחשבו האישי כמה וכמה דפים, ולכן גם כאן אתר “צ’יפי” עושה עבורו את העבודה. ריכוז של שלושת אתרי המסחר הפעילים והחזקים בעולם במסך אחד, מאפשר לצרכן לבצע השוואות מחיר ידידותיות כך שבלחיצת כפתור הצרכן יוכל לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר.

על נגישות ואטרקטיביות כבר דיברנו?

קניות ברשת הן סוג של חוויה אחרת, הרי אנו מדלגים על השלב שבו אנו מתלבשים בקפידה והולכים למרכז המסחרי או לקניון לרכוש. נכון שיש בזה חיסרון משום שאנו מפסידים את כל ה”שואו” של השוטטות, לכן אתרי מסחר חייבים להעניק לנו את אותה חוויה, רק על הספה בנעלי בית.

מקימי אתר “צ’יפי” חשבו על כל פרט ופרט בעת הקמת האתר ומפעם לפעם משפרים את חוויית המשתמש כדי לאפשר לכל ישראלי לחוש בקניון. לרשותכם קטגוריות מסודרות בשפה העברית, שירות לקוחות ישראלי לגמרי וכל זאת באווירה של אתרי מסחר בינלאומיים.

אז אם כבר ויתרנו על החוויה של השוטטות, כצרכנים אנו מעוניינים בממשק ידידותי שיאפשר לנו לחוש באווירה של קניון. ולכן, הדילים הכי שווים ממתינים לכם ממש במרחק נגיעה, לא תקליקו?  כניסה לאתר צ’יפי.

 

עוד מהבלוג של chipi

שלום עולם!

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי!...

תגובות

פורסם לפני 3 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה