הפעלה ליום הולדת – כיצד לבחור נכון!

מתכננים יום הולדת לילדים ? מחפשים עצות ? טיפים ורעיונות כיצד לבחור הפעלה ליום הולדת ?
המאמר הזה נכתב בשבילכם .

בחורה עם מחשב נייד

הפעלה ליום הולדת של הילדים – כך תעשו זאת נכון!

הפעלות ימי הולדת כיום כוללים פעילויות שונות המותאמות לגיל המשתתפים ומקום האירוע. תוכלו למצוא פעילויות שמתאימות לפנים הבית או פעילויות לחצר, גינה או פארק. ימי הולדת לבנות , יום הולדת בסגנון פיראטים , אבירים ונסיכות, יום הולדת לגיל הרך או יום הולדת ספורט הם רק חלק ממה ששוק ההפעלות הרחב מציע. אז יש לשים לב לכל המרכיבים השונים ולהתייעץ עם המפעיל ליום ההולדת.

מציאת מפעילה ליום הולדת

הפעלת יום הולדת מקצועית

הפעלת יום הולדת שאינה תהיה מקצועית ומבוצעת על ידי מפעיל ליום הולדת שאינו בעל ניסיון ואינו יודע לעבוד עם ילדים עשויה להסתיים בחוויה לא נעימה בעבור הילדים, ולא פחות עבור ההורים שהתאמצו והשקיעו מיטב כספם וזמנם כדי לארגן לילדם יום הולדת שמח ומהנה. אין גרוע עבור ילד מזיכרון יום הולדת רע. את היום הזה חוגגים פעם בשנה וזו ההזדמנות שלכם ההורים להראות לילדכם כמה הוא חשוב. לכן במקרה זה טוב מעשה במחשבה תחילה. השקיעו את זמנכם בבחירת הפעלת יום הולדת לילדים , סננו ובדקו שמפעיל יום ההולדת ותכנית ההפעלה מתאימים לרמת הציפיות שלכם. איך תעשו זאת? יש כמה דרכים.

כיצד לאתר מפעיל ליום הולדת

אם צפיתם במפעיל ליום הולדת והתרשמתם, וודאו איתו את תחומי ההתמחות שלו – חלק ממפעילי יום ההולדת מתמחים בימי הולדת לגיל הרך חלקם מתמחים בפעילות יום הולדת לבנות וחלקם בתחומי התמחות אחרים – כמובן שכת התמחות כזאת תחזק את ביטחונכם לגבי יום ההולדת הקרב ובא. אם לא השתכנעתם, תצטרכו לעשות בדיקה ולראות שהמפעיל עומד בציפיות. הדרך הכי טובה היא לברר עם המפעיל היכן הוא מופיע ולהגיע לשם לצפות. ככל שהמפעיל מבוקש ואטרקטיבי יותר יהיו לו יותר הפעלות במשך השבוע ולכם יותר הזדמנויות למצוא יום שמתאים לכם. אם אתם מנועים מלהגיע בקשו המלצות מהורים שאתם סומכים עליהן וכמובן שאלו את ילדכם. בדקו שהמפעיל מחייך ואנרגטי עליו להיות אדם שמח וחיובי באופן טבעי ולא מכני, לדבר לילדים ולמשוך את תשומת ליבם, לרתק ולהלהיב אותם. וודאו שהמפעיל פנוי ביום הרצוי לכם. כמובן שהשלב האחרון הוא עניין המחיר.

הפעלה ליום ההולדת של הילדים כך תעשו זאת נכון

ברור עלויות ביום ההולדת

בטרם תבחרו הפעלה ליום הולדת חשוב להגדיר מה התקציב שלכם. העלות יכולה לנוע בין 600-1800 ₪. אין ספק שהפעלה ליום הולדת אינה עסק זול אך היא מרכז יום ההולדת וללא ספק שווה את זה. מפעיל זול צריך להדליק אצלכם נורה אדומה לגבי טיב הפעילות שהוא מספק והכשרתו. זכרו שיום הולדת ללא הפעלה יהיה משעמם והרבה פחות שמח. הילדים יתחילו להתפזר, מה שיגרום בלאגן שלם ובעיקר אכזבה לילד החוגג. וודאו מה העלויות של המפעיל המועדף עליכם והאם יש כמה תכניות. אל תוותרו על מפעיל ליום הולדת שאהבתם מאד מיד אם מחירו גבוה מדי. בדקו האם יש ילד נוסף שנולד סמוך לילדכם וירצה לחגוג יום הולדת משותף. תוכלו לערוך יום הולדת מושקע יותר ביחד עם הרבה פחות עלויות.

בואו לבקר אותנו בעמוד הפייסבוק שלנו!

עמוד הפייסבוק של שירי הפעלות - ימי הולדת לילדים

 

 

 

 

לטיפים והמלצות נוספות:

עדי שירי הפעלות לימי הולדת לילדים
יום הולדת לילדים

adidoshiri
שמי עדי שירי ואני מפעילה לימי הולדת לילדים , במקצועי אני גננת , מדריכת סלסה , ומדריכת זומבה בעלת תואר ראשון בחינוך . האתר שלי מציע הפעלות ימי הולדת לילדים בכל הסגנונות כמו : יום הולדת לגיל הרך , יום הולדת לאבירים ונסיכות , ימי הולדת לבנות , יום הולדת פיראטים יום הולדת ספורט יום הולדת זומבה ועוד . פתחתי את הבלוג הזה כדי לתת לכם שלל רעיונות ועצות בנוגע להפעלות יום הולדת . כדי להיווכח ניתן להזמין בטלפון: 052-6409087 או בקרו באתר שלי : http://www.adi-shiri.com