מאיה נגרי חזרה מארה"ב והיא בעננים…

חוויות מהנסיעה המיוחדת, הסופר סטאר המפורסם שפגשה (יש תמונה ברור!) וכמה המלצות שלה מניו יורק על הדרך…
מאיה – שלא שוקטת רגע על שמריה, אבל יודעת כנראה למצוא את האיזון הנכון בין החיים הטובים ועבודה קשה

בחורה עם מחשב נייד

IMG_8618

המעצבת מאיה נגרי, חזרה לפני כשבועיים מנסיעה ארוכה לארה"ב אשר שילבה ביזנס ופלז'ר והיא עדיין בעננים. בין עבודה עם הצוות שלה על השקת אתר האון ליין החדש ותכנון קולקציית הקיץ הבא, בין סיור בחנויות הרשת והחובות שלה כאימא שנוכחת מאוד לדבריה בחיי הילדים – אדם בן שלוש ועמליה בת חמש וחצי – היא בקושי מצאה זמן לדבר איתי. ניג'סתי לה… ואיך שהתחילה לדבר על החוויות מהנסיעה, שכחה שממתינים לה חמישה אנשים שתחזור לחדר… בדרך גם הוצאתי ממנה למענכם, כמה המלצות שוות מניו יורק ומקומות נוספים בארה"ב.

resized_IMG_8627

את ראש השנה חגגה נגרי בחברת אייקון אמריקאי – השחקן והבמאי האגדי, קלינט איסטווד. ברור שהיא עדיין מסוחררת מרשמי המפגש.

resized_IMG_8623

מאיה, איך יוצא שאת מסתחבקת עם איסטווד?

"אז ככה לאיסטווד, לשעבר ראש עיריית "כרמל" בקליפורניה, יש קשר לחווה, שהיא סוג של מלון ריזורט בשם : Mission Ranch מקום יפיפייה שצופה על האוקיינוס, עם סוסים וכבשים שרועות בחופשיות בשטח הצמוד. אני ואור בעלי, הגענו להתארח בחווה ובדיוק כשיצאנו מהחדר, ראינו אותו ואת אשתו מולנו. עשו לנו היכרות ומסתבר שהוא אוהד ישראל, אז עניין אותו כנראה להכיר זוג ישראלי צעיר ועדכני משם. הוא הזמין אותנו לאכול אתו ועם זוג חברים צהריים וישבנו על המרפסת מול הנוף המדהים הסובב את המקום, עם כוסות יין… מממ… אני מעריצה אותו, הוא חתיך הורס."

מאיה הוא בן 85?!

"אז מה?! אי אפשר להסיר ממנו את העיניים".

אני מבינה שאת עדיין מסוחררת מהמפגש?

"ברור, אבל זה לא רק בגלל מה שאת חושבת. היה משהו במפגש איתו שנתן לי שיעור על הדברים החשובים בחיים. לראות את האגדה האמריקאית הזאת, אדם שהשיג כל כך הרבה בחייו בכל מובן -מבחינה מקצועית, מבחינה כלכלית והנה הוא בוחר לשבת בחווה שלו עם בקבוק יין, עם חברים טובים, בנחת בפשטות. היה בזה משהו מאוד מרגש ומלמד עבורי."

אבל מאיה, ברור שבגילו הוא כבר ירצה לנוח?

"תראי, הוא קודם כל אדם יוצר. מבחינתי יצירה, היא המקור האולטימטיבי להתחברות נקייה ומדיטבית אל עצמי. לכולנו למעשה יש צורך ליצור ולברוא מחדש, זהו הטבע האנושי, זה הדרייב שיש לנו כל הזמן. יש משהו מאוד מספק ביצירה אבל זה לא מספיק. איסטווד הוא אדם משכמו ומעלה שהגיע לטופ בתחומו, אבל אלה הם רגעי האיזון שלו: החיבור לטבע, לשקט, חברים טובים, יין משובח. זה האיזון האמיתי וזה מה שחשוב ואני מתחברת לזה.

היה בו משהו מעורר השראה, נתינה שהיא הרבה מעבר לכסף וליכולות כספיות. הוא במקום שהוא מבין מה הם הדברים החשובים: לשבת בטבע, מול הנוף – כל הדברים שהם למעשה בחינם, הדברים הקטנים שהם הכי גדולים, משהו בפשטות של הבחירה של קלינט איסטווד ריגש אותי מאוד."

בהקשר של חברים טובים ויין משובח אני לגמרי מאמינה לך. אנחנו מכירות אומנם כבר כמה שנים, אבל אין עוד מעצבת שאני מכירה גם את אימא שלה, את בעלה, את הילדה ואת החברות הטובות… זה תמיד הרשים אותי אצלך, העובדה שאת מוקפת תמיד באנשים שקרובים לך, שנותנים לך תמיכה מעשית ומורלית. אבל מאיה, את גם מאוד אוהבת את החיים הטובים. בניו יורק היית עכשיו עם בעלך במלון היוקרה פור סיזנס, את קמפיין קיץ 2013 צילמת עם חברותיך הטובות במיצוב סופר אורבני: לוקישניים של אתרי בילויי תל אביבים טרנדיים – הכי החיים הטובים. אז איך זה מתיישב עם החיבור הזה שאת מדברת עליו, לטבע ופשטות?

"זה גם וגם אין שום סתירה. אני אוהבת את החיים הטובים, אוכל טוב, יין משובח, לארח. אני מעריכה דברים איכותיים שעשויים בשלמות, אבל חשוב לי גם החיבור לטבע ולפשטות וכאמור, הדברים הכי טובים הם לא דווקא היקרים".

בביקורם בארה"ב היו מאיה ובעלה עם קבוצת חברים גם בפסטיבל "ברנינג מן" –עיר זמנית, שמוקמת פעם בשנה בלב מדבר נוואדה (ומחוסלת בסיום הפסטיבל עד היסוד ומבלי להשאיר עקבות) במטרה להקים חברה חדשה, המבוססת על קהילה שיתופית, יצירה וחיבור לטבע.

resized_IMG_8629

איך היה שם מאיה, זה ממש הארדקור של החיבור לטבע, שרדת?

"היה מדהים" (מתלהבת)! "הפסטיבל הזה הוא קודם כל משהו חברתי, את מסתובבת בין עיר האוהלים הזאת ואלפי הקמפינגים השונים שמוקמים שם, חווה את היצירתיות של האנשים המבקרים שם וגם נדרשת כל הזמן לאינטראקציה הדדית כי אין שם כסף, בשביל לקבל משהו עושים סחר חליפין. את מביאה איתך אוכל ודואגת לזבל שלך, זו חוויה. המטרה העיקרית היא להתפקסס ולהיות במקום הנכון עם עצמך, דווקא באמצעות החזרה לחיים הפשוטים האלה בלב שום מקום.

resized_IMG_8630

"גם בארץ אגב אנחנו חברים בקהילת "מידברן" שנפגשת פעם בשנה במדבר, לחוות עולם יצירתי ומלא השראה. זה מדהים והילדים מתים על זה."

בקיצור הייתה לך שהות של כמעט חודש תענוגות בארה"ב?

"היי זה לא היה רק פלז'ר, אני מלכתחילה נסעתי כדי להיפגש עם קניינים שלנו מחו"ל. כמו שאת יודעת המותג "מאיה נגרי" עשה בשנה האחרונה פריצת דרך משמעותית בחו"ל ונמכר כבר ב-60 חנויות בארה"ב. אני מדברת איתך וכאילו קולטת עכשיו את גודל ההישג. נשים בכל מקום התחברו למותג, בדיוק כמו בארץ. בסופו של דבר זה מדהים, שנשים הן דומות בכל מקום. היה לי חשוב להגיע ולהיות נוכחת בעצמי בשואורום ובתערוכות שהתקיימו בארה"ב, כדי להציג את המותג לקניינים בצורה הכי אישית, נגישה ומתחברת."

resized_סריג מאיה נגרי צלם -גיא כושי ויריב פיין

כן ואם יורשה לי, אין אלופה ממך בזה מאיה. את עושה את זה תמיד בצורה אינדיבידואליסטית ומיוחדת האופיינית רק לך.

בקרוב אתם משיקים גם אתרe-Commerce חדיש?

"נכון. בעוד כחודש יעלה האתר החדש שפונה ללקוחות בארץ ובחו"ל ובו תתאפשר לראשונה, קנייה מקוונת בעברית ובאנגלית. האתר מאוד מושקע ויהיה שם גם בלוג אופנה עדכני, שרק בשבילו יהיה שווה להיכנס לאתר".

resized_בגדים מאיה נגרי על רקע פסל של סיגלית לנדאו שם היצירה צמאוןבגדים מאיה נגרי, על רקע פסל של סיגלית לנדאו, שם היצירה צמאון

כמה מילים על קולקציית סתיו/חורף 2015/16?   

קולקציית חורף 2015/6 של Maya Negri עוצבה במקביל להשקת האתר החדש ולפריצת המותג לחו"ל. רוחות ההתחדשות דבקו בקולקציה, השואבת השראה מלקוחות המותג ברחבי העולם ופונה לקהלי יעד רחבים יותר, לטווחי גיל שונים וללקוחות חדשות .

נגרי עיצבה את הפריטים כשלנגד עיניה האישה הלובשת אותם – מתוחכמת, מדויקת ובטוחה בעצמה ויחד עם זאת נועזת, יוזמת ונוכחת. כך בדברי הקומוניקט שמצורף לקולקציה ולא הייתי מצטטת, אלמלא היה התיאור מזכיר את נגרי עצמה.

resized_שמלה מאיה נגרי (בורדו צלם- גיא כושי ויריב פיין

המנעד של הפריטים נע בין נוכחות שקטה לבין זו רבת הרושם, בשילוב עם טרנדים עדכניים. התוצאה לוק נינוח ואלגנטי המזוהה עם המותג. מגוון רחב של גזרות וצלליות, בסקאלת צבעים הנעה בין צבעי אדמה, גווני נייבי ובורדו והבלחות מטאליות, היוצרים קולקציה חורפית שעושה חשק להתלבש בימים הקרים (ובפרט את שמלת המשי הנהדרת הנ"ל).

ובערב הגאלה של שבוע האופנה גינדי –תל אביב 2015 שיתקיים במוצ"ש הקרובה, תופיעה מיכאלה ברקו עם השמלה הזאת של מאיה נגרי (בצבע כחול) בתצוגת הפותחת המוקדשת לבוגרי שנקר.

resized_מאיה נגרי צילום כושי ויריב פיין

מהקיץ הבא, יושקו הקולקציות בקו בינלאומי אחיד שניתן יהיה לרכוש בחנויות מובחרות בארצות הברית, בחנויות המותג בארץ ובאינטרנט.

resized_MN_FW1516_3572

*

resized_MN_FW1516_3643

עוד המלצות מגניבות של מאיה נגרי בניו יורק:

מלון בוטיק בניו יורק: SIXTY SoHo -"מלון מקסים, צעיר, מפנק, עם בר שיקי על הגג ובמיקום מושלם"

– ..Queen of the Night – אירוע תיאטרלי שהוא חוויה יוצאת דופן, הכוללת מיצג אמנותי המשולב עם סעודת מלכים ונשף של חוויה על חושית – מאיה מגדירה את זה כמשהו "לאמיצים בלבד".

מסעדה: TAO (החדשה) בניו יורק – המקום לפגוש את קים קרדשיאן וקניה ווסט. "כשהגענו הושיבו אותנו בשולחן השמור לקים וקניה. מסתבר שיש להם במסעדה שולחן קבוע שלהם ובמקרה הושיבו אותנו בו. הם  לא היו במסעדה באותה עת כמובן."

קניות : הכולבו BG האקסקלוסיבי

מותגים: THE ROW של התאומות אולסן, אקנה וג'יי ברנד ג'ינס

resized_MN_FW1516_4366

 *

resized_MN_FW1516_4150

*

 צילומי קולקציה מאיה נגרי: גיא כושי ויריב פיין
חלק מהתמונות, צולמו במלון אלמא בזכרון יעקוב.
תמונות אישיות: מאיה נגרי
מתוך הבלוג של אלישבע כספי
***

שבוע האופנה של גינדי 2015 יתקיים בתאריכים 18-21/10. הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק לכל הדיווחים
אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.