הבלוג של חביב שמעוני

חביב שמעוני

עדכונים:

פוסטים: 27

החל מפברואר 2012

שיווק הוא אולי הדבר המהותי ביותר בכל עסק, על אחת כמה וכמה כשמדובר בעיתון יומי. אופן השיווק יקבע אם יקום או ייפול עיתון, וכן הוא עוזר להגדיר מיהו קהל היעד שלו, את המחירים ואת האופי שיקבל העיתון בשלבים מאוחרים יותר. ישנן דרכים שונות לשיווק מנויים לעיתונים יומיים; שיווק טלפוני, שיווק ישיר-כלומר העמדת נציגים בפרהסיה – או שיווק מתוקשב, דהיינו דרך רשת האינטרנט. לכל הדרכים ישנן מספר גדול של יתרונות וכמה חסרונות בולטים,אולם כדי לנצל את המיטב מכל אחת מהן, ישנו צורך לשווק באופן נכון את המנויים. הכנו עבורכם רשימה של עצות מועילות, כיצד לגייס קהל גדול יותר של לקוחות עבור העיתון היומי שלכם.

מאת: חביב שמעוני

חביב שמעוני

טיפים והמלצות:

1)     לא להזכיר עיתונים אחרים – כאשר אתם משוחחים עם לקוחות, אל תתרעמו בנוגע למתחרים,ועדיף אם כלל לא תזכירו עיתונים אחרים. לקוחות נוטים להתנהג בצורה אנטגוניסטית כאשר מזכירים לשלילה עיתונים אחרים. בשלב זה אתם מאבדים את האמינות שלכם, ונדמה ללקוח כאילו תאמרו כמעט כל דבר אפשרי על מנת למכור לו מנוי לעיתונכם. במקום זאת, נסו לציין את המעלות של העיתון שלכם. במידה והלקוח מעלה עיתונים מתחרים אחרים לדיון, תשנו באופן אלגנטי את נושא השיחה או שתעמידו במקביל את האלטרנטיבה הרלוונטית, שמציע עיתונכם תוך כדי שאתם מחמיאים לאותו מתחרה שהועלה.

לקריאת הפוסט במלואו לחצו – חביב שמעוני


חביב שמעוני יזם ואיש עסקים – מומחה לפרסום, מדיה, הוצאה לאור וארגון אירועים.

עוד מהבלוג של חביב שמעוני

שלום עולם!

שלום, ברוכים הבאים לבלוגים של סלונה. שיהיה הרבה בהצלחה, ויש לנו גם כמה טיפים בעמוד הראשי של הבלוגים (הקישור הכי שמאלי בסרגל הניווט)....

תגובות

פורסם לפני 7 years

חביב שמעוני - מדוע לפרסם בעיתונות מודפסת?

לפני שאתם שועטים אל עבר אתרי האינטרנט כדי לפרסם בהם את מוצריכם, אולי כדאי שתקדישו מספר דקות לקרוא את המאמר הזה. למרות ההצלחה שנחלו העיתונים האלקטרוניים בשנים האחרונות, עדיין הלוחות הגדולים מרוכזים בעיתונות המודפסת....

תצוגה מקדימה

חביב שמעוני - על חמישה סוגי פרסום דיגיטלי בעתונות המודפסת

העתונות המודפסת חווה זמנים לא קלים עם פריצת העתונות הדיגיטלית, ובכלל עם עלייתו המטאורית של האינטרנט והשימושים הרבים בו. מאחר והעתונות המודפסת עושה את רוב רווחיה מפרסומים, מהווה הדבר מקור לדאגה אמיתי, שכן המפרסם עשוי...

תגובות

פורסם לפני 7 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה