הבלוג של חביב שמעוני

חביב שמעוני

עדכונים:

פוסטים: 27

החל מפברואר 2012

אין זה סוד כי כאשר חברה כל שהיא מעוניינת להשיק מוצר או שירות חדש, היא תזדקק כנראה לפעולות של קד”ם כאלה ואחרות. אחת השיטות היא כמובן אירוע קד”ם. הפקת אירועי קד”ם מתייחסת לשורה גדולה של אירועים שונים. אירועי קד”ם יכולים להיות השקה של מוצר חדש, של ספר, סרט, מופע וכדומה. המשותף לכל האירועים הללו שכולם מיועדים לקדם את המכירות של המוצר או השירות המקודם באירוע זה. כדי להפיק אירועי קד”ם ברמה גבוהה ולהשיג אפקט יעיל יש להקפיד על מספר כללים בסיסיים .

חביב שמעוני - יום הולדת (33)

לקריאת הפוסט המלא  לחצו שמעוני חביב

שמעוני חביב הוא יזם ואיש עסקים, חביב שמעוני הוא גם מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל

עוד מהבלוג של חביב שמעוני

שלום עולם!

שלום, ברוכים הבאים לבלוגים של סלונה. שיהיה הרבה בהצלחה, ויש לנו גם כמה טיפים בעמוד הראשי של הבלוגים (הקישור הכי שמאלי בסרגל הניווט)....

תגובות

פורסם לפני 8 years

חביב שמעוני - כל הדרכים למכירת מנוי לעיתון יומי

שיווק הוא אולי הדבר המהותי ביותר בכל עסק, על אחת כמה וכמה כשמדובר בעיתון יומי. אופן השיווק יקבע אם יקום או ייפול עיתון, וכן הוא עוזר להגדיר מיהו קהל היעד שלו, את המחירים ואת האופי שיקבל העיתון בשלבים מאוחרים יותר. ישנן...

תצוגה מקדימה

כיצד לבחור את העתון הנכון לפרסם בו? - חביב שמעוני

חברות רבות מכירות את התרחיש הבא: יש מוצר או מבצע, הכל מוכן, הפרסום עלה, לעתונות, אולם הפלא ופלא, התגובות דלילות ולא הגיוניות ביחס למבצע הענק שפרסמתם, לקמפיין בו השקעתם כה...

תגובות

פורסם לפני 7 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה