הבלוג של חביב שמעוני

חביב שמעוני

עדכונים:

פוסטים: 27

החל מפברואר 2012

חלוקת מוצרי קידום מכירות הופכת כל אירוע לאירוע קידום מכירות. חלוקת מוצרי קידום מכירות הפכה לדבר שגור בכנסים מקצועיים, כנסים מסחריים, תערוכות, קניונים, אירועי מוסיקה ותרבות שונים ומגוונים. חלוקת מוצרי קידום מכירות מגבירה את המודעות למותג או למוצרים השונים ומטמיעה אותם בלקוחות באמצעים קלים אשר נשארים לאורך זמן .

חביב שמעוני
למאמר המלא לחץ חביב שמעוני – מומחה מדיה

חביב שמעוני הוא יזם ואיש עסקים, מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל

עוד מהבלוג של חביב שמעוני

שלום עולם!

שלום, ברוכים הבאים לבלוגים של סלונה. שיהיה הרבה בהצלחה, ויש לנו גם כמה טיפים בעמוד הראשי של הבלוגים (הקישור הכי שמאלי בסרגל הניווט)....

תגובות

פורסם לפני 8 years

חביב שמעוני - כל הדרכים למכירת מנוי לעיתון יומי

שיווק הוא אולי הדבר המהותי ביותר בכל עסק, על אחת כמה וכמה כשמדובר בעיתון יומי. אופן השיווק יקבע אם יקום או ייפול עיתון, וכן הוא עוזר להגדיר מיהו קהל היעד שלו, את המחירים ואת האופי שיקבל העיתון בשלבים מאוחרים יותר. ישנן...

תצוגה מקדימה

כיצד לבחור את העתון הנכון לפרסם בו? - חביב שמעוני

חברות רבות מכירות את התרחיש הבא: יש מוצר או מבצע, הכל מוכן, הפרסום עלה, לעתונות, אולם הפלא ופלא, התגובות דלילות ולא הגיוניות ביחס למבצע הענק שפרסמתם, לקמפיין בו השקעתם כה...

תגובות

פורסם לפני 7 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה