הבלוג של חביב שמעוני

חביב שמעוני

עדכונים:

פוסטים: 27

החל מפברואר 2012

חברות רבות מכירות את התרחיש הבא: יש מוצר או מבצע, הכל מוכן, הפרסום עלהחביב שמעוני, לעתונות, אולם הפלא ופלא, התגובות דלילות ולא הגיוניות ביחס למבצע הענק שפרסמתם, לקמפיין בו השקעתם כה רבות, ולמוצר המנצח שאתם מציעים. מה השתבש במהלך הפרסום? וכיצד תבחרו בעתיד את העתון הנכון לפרסם בו פרסום אפקטיבי ועם תוצאות מוכחות?

למאמר המלא לחץ חביב שמעוני – מומחה מדיה ופרסום

חביב שמעוני הוא יזם ואיש עסקים, מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל

עוד מהבלוג של חביב שמעוני

שלום עולם!

שלום, ברוכים הבאים לבלוגים של סלונה. שיהיה הרבה בהצלחה, ויש לנו גם כמה טיפים בעמוד הראשי של הבלוגים (הקישור הכי שמאלי בסרגל הניווט)....

תגובות

פורסם לפני 7 years

חביב שמעוני - כל הדרכים למכירת מנוי לעיתון יומי

שיווק הוא אולי הדבר המהותי ביותר בכל עסק, על אחת כמה וכמה כשמדובר בעיתון יומי. אופן השיווק יקבע אם יקום או ייפול עיתון, וכן הוא עוזר להגדיר מיהו קהל היעד שלו, את המחירים ואת האופי שיקבל העיתון בשלבים מאוחרים יותר. ישנן...

תצוגה מקדימה

חביב שמעוני - על חמישה סוגי פרסום דיגיטלי בעתונות המודפסת

העתונות המודפסת חווה זמנים לא קלים עם פריצת העתונות הדיגיטלית, ובכלל עם עלייתו המטאורית של האינטרנט והשימושים הרבים בו. מאחר והעתונות המודפסת עושה את רוב רווחיה מפרסומים, מהווה הדבר מקור לדאגה אמיתי, שכן המפרסם עשוי...

תגובות

פורסם לפני 7 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה