הבלוג של חביב שמעוני

חביב שמעוני

עדכונים:

פוסטים: 27

החל מפברואר 2012

לפני שאתם שועטים אל עבר אתרי האינטרנט כדי לפרסם בהם את מוצריכם, אולי כדאי שתקדישו מספר דקות לקרוא את המאמר הזה. למרות ההצלחה שנחלו העיתונים האלקטרוניים בשנים האחרונות, עדיין הלוחות הגדולים מרוכזים בעיתונות המודפסת. לגבי מכירת מוצרים באופן אישי, או אפילו נכסים אישיים, מדיית הפרסום פחות רלוונטית שכן בלאוהכי דואגים הקונים לבדוק זאת היטב, ויש להם האפשרות לעשות כן כאשר מדובר באדם פרטי. אולם, כאשר מדובר בנכסים גדולים או במוצרים של חברות גדולות, אנשים נוטים להאמין פחות לפרסום דרך רשתות האינטרנט. אם בעבר נאמר:”אל תאמין לכל דבר שאתה קורא בעיתון” – כיום אומרים שאין להאמין לשום דבר שנכתב ברשת האינטרנט…..

מאת: חביב שמעוני

חביב שמעוני

אין כמו פרסום בעיתון מודפס

לדברי חביב שמעוני, התחושה המוענקת לצרכן כאשר הוא רוכש מוצר דרך העיתונות המודפסת היא שיש “בעל בית” אליו הוא יכול לפנות בתלונות כאשר הפרסום מטעה או שגוי. כמובן שהרבה פעמים הדבר מתברר כשגוי ולא תואם את המציאות, אך על בעל המוצר לדעת זאת ולנצל זאת לטובתו.

יתרון נוסף הנובע מפרסום בעיתונות המודפסת הוא הגעה לציבור גדול יותר. על אף גדילתם של העיתונים האלקטרונים בשנים האחרונות, הם עדיין אינם יכולים להתחרות בעיתונות המודפסת. פרסום דרך עיתון מוכר מאפשר לכם להגיע לשטחי שוק נרחבים, ולשטחי שוק שלא ידעתם כלל שיכולים לשרת אתכם. בהמשך לכך, תוכלו לפנות לקהל יעד ספציפי שנמנה על קוראי העיתון. למשל אם ברצונכם לפרסם רכבים, סביר להניח שתמצאו את קוניכם במגזין הרכב ‘אוטו’. פרסום במגזין מקצועי גם יראה על רצינות מצדכם ועל מיקומכם כאחד מהשחקנים המרכזיים בשוק המכוניות המקומי. באותה המידה, תגיעו לקהל רחב יותר כאשר תפרסמו צעצועים לילדים במגזינים כגון ‘מעריב לילדים’ ‘ראש אחד’ ואחרים, מאשר תפרסו דרך כלי התקשורת או דרך רשת האינטרנט.

לקריאת הפוסט במלואו לחצו על – יתרונות העיתונות המודפסת – חביב שמעוני

חביב שמעוני הוא יזם ואיש עסקים, מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל

עוד מהבלוג של חביב שמעוני

שלום עולם!

שלום, ברוכים הבאים לבלוגים של סלונה. שיהיה הרבה בהצלחה, ויש לנו גם כמה טיפים בעמוד הראשי של הבלוגים (הקישור הכי שמאלי בסרגל הניווט)....

תגובות

פורסם לפני 7 years

חביב שמעוני - כל הדרכים למכירת מנוי לעיתון יומי

שיווק הוא אולי הדבר המהותי ביותר בכל עסק, על אחת כמה וכמה כשמדובר בעיתון יומי. אופן השיווק יקבע אם יקום או ייפול עיתון, וכן הוא עוזר להגדיר מיהו קהל היעד שלו, את המחירים ואת האופי שיקבל העיתון בשלבים מאוחרים יותר. ישנן...

תצוגה מקדימה

חביב שמעוני - על חמישה סוגי פרסום דיגיטלי בעתונות המודפסת

העתונות המודפסת חווה זמנים לא קלים עם פריצת העתונות הדיגיטלית, ובכלל עם עלייתו המטאורית של האינטרנט והשימושים הרבים בו. מאחר והעתונות המודפסת עושה את רוב רווחיה מפרסומים, מהווה הדבר מקור לדאגה אמיתי, שכן המפרסם עשוי...

תגובות

פורסם לפני 7 years

תגובות

טופ 20 - בלוגים

מתחברים לסלונה

הכתבות הנקראות ביותר

אסור לפספס

בחזרה למעלה