ויראלי: המבט של איוונקה טראמפ לג'סטין טרודו

בתו של נשיא ארצות הברית שיגרה מבט ממיס לעברו של ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו תמונות של הרגע הקטן הזה סחפו את הרשת. לא שאנחנו מאשימים אותה. בכל זאת, טרודו זה טרודו

במסגרת המפגש הראשון, שהתקיים בין ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, לנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, החליט טרודו גם לעורר מודעות בכל הנוגע לנשים ככוח עבודה. כידוע, הוא פמיניסט מוצהר שדואג לזכויות נשים, מעודד אותן להשמיע את קולן ואף תמך בגלוי במחאת הנשים נגד טראמפ. בישיבה שנערכה בנושא עידוד מציאת מקומות עבודה לנשים, השתתפה גם בתו של טראמפ, איוונקה, שתרמה מהידע שלה והדגישה את האג'נדה שלה.

אך עם כל הכבוד לנושא החשוב, ברשת הגולשים התמקדו במשהו אחר – במבט שזרקה הטראמפית לעברו של הפוליטיקאי ההורס ביותר כיום. בטוויטר עלו אינספור ציוצים הומוריסטיים, שרמזו כי איוונקה התאהבה בטרודו שישב לצדה. התמונה, בה היא מסתכלת אליו, הפכה מגה ויראלית וקיבלה אינספור פרשנויות מבדחות. כנראה שבעלה של טראמפ קצת פחות מבסוט מכל הקטע אבל נקווה שיש לו חוש הומור. בכל זאת, אפשר להשפיע על ההחלטות בבית הלבן אבל לא ניתן לשלוט על האינטרנט.

איוונקה טרמפ וג'סטין טרודו בישיבה

דבר אחד בטוח, היא לא לבד. גם קייט מידלטון נראתה מאושרת מאוד במחיצתו, כאשר ביקרה אותו לצד הנסיך ויליאם וגם אז, עלו ציוצים דומים. לאט לאט הופך טרודו, ג'נטלמן נאה, ליברלי ובעל משפחה אוהבת, לגבר המבוקש בעולם ובצדק. אנחנו לגמרי בעדו.

איוונקה טראמפ וטרודו בחדר

איוונקה וטרודו במפגש

איוונקה זורקת מבט לג'סטין

ציוץ של טרודו וטראמפ

trudo_all_love

צילום: צילומי מסך מטוויטר