בובה בדמותה של אמה ווטסון הפכה לבדיחה

מה שטוב לאשלי גרהאם וגל גדות, בהחלט טוב גם לשחקנית אמה ווטסון, שזכתה לבובה בדמותה, אבל ברשת הגולשים צחקו עליה בטענה שהיא נראית כמו ג'סטין ביבר. אופס!

מעטות הפעמים שבובות הנוצרות בדמות סלבריטאיות בכלל דומות להן. לרוב התוצאה היא אבסורדית, ביזארית ובעיקר – מביכה. כך היה עם הבובה שיצרו בדמותה של גל גדות, "וונדר וומן", וכך היה כאשר דוגמנית המידות הגדולות, אשלי גרהאם, זכתה לקבל בובה שלא הזכירה אותה בכלל. כן, יצרני הבובות מפשלים פעם אחר פעם וכבר עדיף שלא ינסו אפילו.

האחרונה שהפכה לבדיחה בכל רחבי הרשת היא כוכבת "הארי פוטר", אמה ווטסון הנהדרת שמגלמת את בל ב"יפה והחיה". אם תראו את הבובה, כפי שהיא עלתה באינספור ציוצים בטויטר, תבינו עד כמה הקשר בין ווטסון לפלסטיק הזה תלוש מהמציאות. אם זה לא מספיק, גולשים ראו את הדימיון המצמרר בין הבובה לג'סטין ביבר ואין נורא מזה. היו כמה כאלה שכתבו שהיא מזכירה להם את השחקנית ג'ניפר גארנר.

אמה ווטסון

מה שבטוח: אמה ווטסון היא לא. התוצאה פשוט טרגית ועגומה. מי שהעלה את התמונה הוא Herrington ומעריצי "דיסני" הביעו את תחושותיהם בכל רחבי הרשת. רוב התגובות היו הומוריסטיות אבל ללא ספק, היה נחמד לקבל בובה מקסימה הדומה לווטסון, אחת השחקניות היפות על המסך. לא ברור מה היא חושבת על זה אבל היי, אולי התכוונו שם ליצור בובה בדמות "החיה" והתבלבלו? לא ברור.

הנה עוד תמונה של ווטסון, כדי שתראו עד כמה הבובה לא דומה לה:

אמה ווטסון

 

הנה כמה ציוצים משעשעים שעלו בטוויטר:

אמה ווטסון

אמה ווטסון כבובה

אמה ווטסון

 

אמה ווטסון

 

אמה ווטסון

 

אמה ווטסון

 

צילום: צילומי מסך מטוויטר