אשלי גרהאם חושפת צלוליט

דוגמנית המידות הגדולות העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה בה רואים מקרוב את הצלוליט על הירך. לא מובן מאליו לחשוף את מה שנשים בכל העולם מנסות להסתיר. סחטיין עליה

לפני כמה שעות, דוגמנית המידות הגדולות, אשלי גרהאם, העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה ובה רואים את הצלוליט על הירך. התמונה הפכה ויראלית, כמו תמיד אצל הכוכבת הזו אבל אתן חייבות להודות שהיא באמת התעלתה על עצמה ויצאה פשוט מלכה. לא קל לנשים לחשוף מה שנראה להן כפגמים וצלוליט בהחלט עונה להגדרה הזו בקרב בחורות בכל העולם.

תמונה אחת שווה אלף מילים אומרים, אז במקרה של גרהאם, אלף לייקים לפחות. אמנם בעבר הואשמה הדוגמנית המפורסמת בכך שהיא רזתה וניסתה להתאים את עצמה לאידיאל היופי הקיים כיום. גרהאם נאלצה להתגונן ולהדוף את ההאשמות וכעת נראה שהיא שוב כבשה את לב מעריציה, בזכות התמונה האותנטית שחשפה, אשר לוותה בגישה בריאה האומרת: "זו אני, אני אוהבת את עצמי כמו שאני ולא מנסה להסתי כלום בגוף שלי".

היא כתבה:

"And I'm not ashamed of a few lumps, bumps or cellulite.. and you shouldn't be either. #beautybeyondsize #lovetheskinyourein"

צלוליט בירך

אין זה מובן מאליו, לחשוף צלוליט ברשת החברתית ורוב הדוגמניות הפועלות כיום בעולם הכרומו מנסות להציג את עצמן מושלמות ככל הניתן. אז נכון, פה ושם מישהי עושה טובה ומראה עד כמה היא "ממש כמונו" אבל זה עדיין נדיר. תמונה כזו, כמו שהעלתה גרהאם, מזמן לא נחשפה בשום מקום ואם יש מישהי שיכולה להצטלם ככה וזה רק יחזק את מעמדה – זו הבחורה הזו, שכבר עשתה היסטוריה, בתור הדוגמנית המלאה הראשונה, על שער ה"ספורטס אילוסטרייטד".

אשלי גרהאם רגליים

מאז שהפכה למפורסמת, גרהאם דואגת לקדם דימוי גוף חיובי, לעודד נשים לקבל את גופן כמו שהוא ובעיקר, לא להתנצל על קימורים או מבנה גוף מלא. במקביל לתפקיד השגרירה שהיא לקחה על עצמה, גרהאם הצטלמה לקמפיינים של בגדי ים והלבשה תחתונה וחשפה את קימוריה הסקסיים בכל הזדמנות. לצערנו, היא די בודדה בצמרת ואין וד הרבה דוגמניות מלאות שקוטפות קמפיינים ומככבות על שערי מגזינים אבל זה עניין של זמן.

לאט לאט משהו כן משתנה בתודעה, גם אם לרוב הקמפיינים הגדולים ילהקו דוגמניות שדופות. מספיק היה לבהות בתצוגת האופנה של "שאנל" כדי להבין ששם לא שמעו על דוגמנית במידה 38 אפילו.

אבל למה להיות פסימיות? יום חמישי היום.

צילום: מחשבון האינסטגרם של גרהאם